Ik zie het gewoon als ik op die drie streepjes klik, maar ik weet niet of je die bij elk thema hebt hahah
O ja dat is waar, dat is sneller. En het thema met een * is actief
Dank! Had kunnen bedenken dat het default zou zijn als ik niet eens wist waar ik het aan kon passen maarja toch ff checken he
Ik vind het idee van bakken leuk maar als ik wil beginnen/eenmaal bezin ben echt stom
En het zorgt voor zoveel troep
Heb je dan nu niet ineens 3 volle boekjes ofzo ik spaar ook bij de AH. Merk je bijna niks van en 1x per kwartaal even cashen!
Leuk is een understatement, het liefst deed ik het de hele dag. Net toevallig ook deeg gemaakt zodat ik morgen koekjes kan bakken.
Klinkt alsof je een eigen koekenbedrijfje zou moeten beginnen!
ja ik ook! afgelopen week al een appeltaart gebakken en heb net het deeg gemaakt voor lebkuchen voor morgen! maar het probleem is wie gaat het allemaal opeten he ik droom nog van ooit een klein koffiehuisje openen, met elke dag verse taarten en koekjes
Dat heb ik serieus overwogen enkele jaren geleden, maar ik ben te schijterig om het te doen.
En ik ken enkele ondernemers (op ander vlak) die vanuit een passie / hobby hun eigen bedrijf begonnen, en de administratieve kant behoorlijk onderschat hadden.
Nu heb ik geen hekel aan administratie maar het is natuurlijk wel een fikse taak die je er bij krijgt⦠Wellicht maak ik het in mijn hoofd groter dan het is hoor, maar het schrikt me wel een beetje af.
@unglaublich Ja dat is wel een ding. Vroeger nam ik wekelijks koekjes mee naar kantoor en was het in een mum van tijd op. Dat mis ik nu!
Niet vrijwillig, maar gescheiden ouders, gescheiden zus met kleine kindjes dus die planningen zijn een gepuzzel. Godzijdank dit jaar geen schoonfamilie waar ik ook nog rekening mee zou moeten houden. Dan ontstaan er spontaan 3e, 4e en 5e kerstdagen. Nachtmerrie.
ja zo chill je spaart zonder dat je het echt merkt en dan elke 10 weken heb je opeens genoeg koopzegels en kun je een week gratis boodschappen doen en voelt het echt alsof je kunt spenden voor je leven of net even dat laatste stukje maand dat je toch nog ff een flesje ādureā wijn koopt of wellicht iets van het AH delicieux assortiment haha
Het glutenmeel van Amazing Oriental is geen glutenmeel maar meel met een verhoogd percentage gluten.
@lemon Je kunt glutenmeel ook zelf maken van normale bloem. Is iets meer werk maar wel heel lekker!
Sinds het via de ah app gaat, echt IDEAAL
En het gaat nu veel harder, bij kleine boodschappen of zelfscan heb ik nu ook zegels (voorheen liet ik dat zitten)
We hebben nu alweer 8 boekjes vol
ā¬24,- rente!
Ik hoor wel een moskee
Ik woon nu niet meer bij een kerk, maar zowel bij mijn ouders als bij mijn vorige appartement woonde ik vlak naast een kerk. Ook in de nacht gingen ze ieder uur en half uur, maar dat hoorde ik alleen als ik toevallig 's nachts wakker was, ik werd daar verder niet wakker van.
Ik heb kerstkaarten op de post gedaan. Maar er zal er geeneen aankomen omdat een idioot een half uur later de brievenbus op heeft geblazen met vuurwerk
Ja sowieso op zondagochtend! Dan krijg je eerst om half 10 het luiden vanwege de tijd, dan gaan ze om kwart voor 10 een stuk langer, dat is de oproep om naar de kerk te gaan. En dan om 10 uur weer wat langer als start van de mis. Doordeweeks hoorde ik het ook wel eens wat langer, maar ik weet eigenlijk niet of daar een specifieke reden achter zit.
Dat kan als er een begrafenis oid is.
In het dorp waar ik vroeger woonde werd om half 1 de klok geluid als er iemand was overleden! En bij een begrafenis ook idd. Misschien is dat de reden?