Hahaha blij dat dit is vastgelegd
Nee want we hebben een vaatwasser. Die ruimt hij wel eens in of uit.
Zoo iconisch hahaha. Nu ik die namen zie krijg ik allemaal herrinneringen. Die anne marie maakte toen allemaal topics met vragen of lijstjes ofzo , zodat je die kon invullen met wie je favo forummer was en bla bla. En dan ging ze overal stoken met jaa er zijn kliekjes.
Daar ging die discussie toen ook over en toen kwam @jeg met dat bericht.
Toen ik nog een hulp had, deed ze de afwas. Dat was zelfs de hoofdreden dat we haar aannamen. Nu niet meer nodig vanwege een vaatwasser.
Ja
Niet om te roddelen maar meer van HAHA heb je dit ook gelezen oid
Ik dacht altijd dat ik overal een uitgesproken (en juiste) mening over alles had, maar sinds dit forum weet ik dat ik over miljoenen dingen geen mening heb en er nooit over na denk.
Plint hoogtes, gordijnvouwen, ral kleuren, stopcontacten zoveel dingen waar je ook al een mening over kan hebben.
Op wie denk jij in godsnaam dat je lijkt @Karl_Lagerfeld ?
Jouw berichten kan ik er zo uit vissen altijd
=me
90% van de dingen die ik vertel zijn verhalen van andere, dus ja soms moet ik even met een vriendin of mijn zusje delen wat ik nu weer op het forum gelezen heb :p.
En soms wat jij zegt ja.
Ik vind dubbele zo tuttig, dat heb je als je ook love live laugh hebt of juist Rivièra maison.
Wat grappig, ik associeer het juist met van die chique interieurs, die je in de vogue ziet (geen idee of ze er ook echt in staan overigens)
Hahahaha nu schaam ik me. Maar ik dacht zelf @Yzile
Vind vaak zelfde soort dingen leuk en ben het vaak met haar eens.
Ik vind mijn werk zelf leuk, bezig zijn met de kinderen, activiteiten bedenken en doen maar ik vind het gedoe (gezever met de verantwoordelijken, de gesplitste shiften, uurroosters die niet ok zijn, gezever als er collega’s ziek zijn er er moet worden ingesprongen,…) zo lastig.
Eh Jeg, Rivièra Maison is GEEN Leen Bakker he
Laf m’n werk. Stress is misschien een groot woord maar ik sta wel altijd onder druk. Zo ben ik nu bijv nog ‘in’ november aan het werken, dus 6 weken in het verleden. Is wel een beetje inherent aan het werk, maar is soms wel vervelend. Hoewel ik het veel kutter zou vinden als ik op dagverwerking zou zitten
maar dat gaat toch nooit gebeuren 
Ja sorry ik scheer die twee nu over een kam. Maar ja ik vind een dubbele voor mensen die voor ~sjiek~ gaan.
Geen idee waarom ik hier überhaupt een mening over heb, mijn gordijnen zijn niet eens afgewerkt nadat ik ze heb afgeknipt.
Ja @zwaardvis en @vitaminwater zijn echt 1 persoon voor mij
En ik vind @voortaan en @midheavenmoon ook wel zelfde vibe hebben