Stel je persoonlijke vraag #22

Binnen eigen stad zelfs, niet in een hotel (want die zijn gesloten), maar een appartement met een groot bad. Heeft mijn vriend geregeld, die mist zijn bad sinds hij bij mij woont nogal. Hij wilde eigenlijk met O&N, maar daar heb ik hem vanaf weten te praten, dat kostte een paar honderd euro meer en er is toch (bijna) geen vuurwerk te zien dit jaar waarschijnlijk/hopelijk.

2 likes

Ik heb op de een of andere manier een gave voor woningen uitzoeken direct in de buurt van een kerk. Al sinds ik op mezelf woon (10 jaar) woon ik altijd op steenworp afstand van een kerk (5 adressen). Valt me altijd later pas op, maar ik stoor me er niet aan

Er begint echt precies nu ik dit lees een kerkklok te luiden :joy: random om half 2 s middags

Wij zitten nú in een huisje hebben voor morgen een gourmetarrangement :facepunch:t2::grinning_face_with_smiling_eyes:

46 likes

Wat een leuk huisje! Veel plezier

Ja echt! Aan een meer.

Met eigen steiger. In de zomer toch ook maar eens heen

43 likes

Oeh waar is dit? :grin:

Nu in de lockdown, elke dag alcohol?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Huh, nee?

Park tolplas. In Overijssel
Wij zitten in huisje wendel 4+2
En zeker niet duur.

2 likes

Same. Het is niet letterlijk elke dag dat ik drink maar wel meer dan wat ik ooit met mezelf heb afgesproken.

1 like
Bij welk kotskamp hoor jij?
  • Ik vind het fijn als iemand voor me zorgt tijdens het kotsen
  • Aan mijn lijf geen polonaise tijdens het kotsen

0 stemmers

2 likes

Aan mijn lijf geen polonaise maar als iemand me even een glaasje water wil brengen wordt dat wel op prijs gesteld haha

14 likes

Polonaise light dus, die optie heb ik helaas niet erin verwerkt haha

2 likes

Hierop aanhakend: vind jij het fijn als iemand medelijden met je heeft?

• Nee, ik hoef geen medelijden
  • Ik sta hier neutraal tegenover
  • Ja, ik ontvang graag medelijden

0 stemmers

Ik haat medelijden echt heel erg, ik heb ook niet snel medelijden maar vooral bij lichamelijke dingen hoef ik echt geen medelijden. Alsof ik zwak ben.

2 likes

Als ik echt ziek ben vind ik het wel lief maar laatst had ik 2 pleisters op mijn vinger omdat ik me had gesneden en iemand ging helemaal van OOOOOOooH wat naar voor je, toen had ik wel even een intense innerlijke eyeroll

2 likes

Geen medelijden maar wel medeleven van mensen die dicht bij me staan.

14 likes

Ja same, ik word van medelijden ook heel ongemakkelijk. Ga dan vaak snel ergens anders over praten.

1 like

Ja meeleven met bepaalde gebeurtenissen in mijn leven vind ik wel heel fijn. Maar als ik pijn heb (of moet overgeven) wil ik écht geen medelijden.

Laat ik nou net getrouwd zijn met iemand die doodsbang is voor pijn en het ook heel erg vindt als ik pijn heb. :roll_eyes:

Als ik pms heb wel, verder niet echt. Dan sta ik heel theatraal met mijn armen in de lucht naar mijn vriend te verzuchten dat hij mijn lijden moet erkennen. Verder valt het wel mee geloof ik.

18 likes