Stel je persoonlijke vraag #22

Dramatisch voorovergebogen leunen tegen het aanrecht werkt ook goed :joy:

2 likes

Honden en katten aankleden in pakjes (bijvoorbeeld een kerstoutfit)

• Leuk/Schattig
  • Sneu/Niet leuk
  • Wel prima
  • Geen mening

0 stemmers

Het UMC Utrecht begint nu met de phase 3 trials voor het curevac coronavaccin, waarvoor ze gezonde proefpersonen zoeken die daaraan mee willen doen. Je hebt 50% kans dat je het vaccin krijgt en 50% kans op placebo. Je kunt in de toekomst gewoon een ander vaccin krijgen als dat beschikbaar komt. Je krijgt 2 prikken en een paar checkups, en moet wat vragenlijsten invullen over hoe je je voelt. Je krijgt tussen de 875-1950 euro. Zou jij meedoen aan zo’n trial?

• Ja, for science
  • Ja, for money
  • Nee, ik kan/wil niet ivm gezondheid of zwangerschap/borstvoeding/kinderwens
  • Nee, durf ik niet
  • Anders

0 stemmers

Een ‘vriendin’ heeft me ooit een glas water gebracht tijdens het kotsen, dat ik in één teug achterover sloeg. Het was wodka.

69 likes

Als ik ziek ben dan kan ik echt geen ogen op me gericht hebben. Echt, laat mij maar rustig sterven in een hoekje, als ik het overleef kom ik vanzelf wel weer tevoorschijn :joy:

3 likes

Gisteren keek ik Breaking Bad en daarin is Walter White op het begin te trots om geld aan te nemen voor zijn behandeling (kanker in dat geval). Herkenbaar? Even los van de behandeling, maar stel je hebt nu wel even echt geld nodig en de ander kan het makkelijk missen.

• Nee, geef maar hier dat geld!
  • Ik ben te trots om geld aan te nemen.

0 stemmers

Nee sorry, ik kan geen geld van mensen aannemen. Fucking ongemakkelijk. Geef het dan maar aan mensen of organisaties die het harder nodig hebben

1 like

Ligt er wel aan waar ik het voor nodig heb, een “nutteloze” aankoop als schoenen/auto/MacBook niet, maar voor iets wat echt nodig is wel.

Het UMC? Amsterdam UMC/UMC Groningen/UMC Utrecht?

Hangt er vanaf waarvoor. Over kleine dingen, dus als ik een beetje ziek/zwak/misselijk/ongesteld ofzo ben doe ik graag dramatisch en dan wil ik medelijden, maar als er echt iets aan de hand is wil ik juist helemaal geen medelijden.

2 likes

Utrecht
Maar niet echt relevant verder voor de vraag of je mee zou willen doen aan zo’n onderzoek

3 likes

Ik haat medelijden

Ging als kind al hard wegrennen als ik moest huilen zodat niemand het zag. Zal nooit huilen in gezelschap als ik het enigzinds kan helpen.

Mn oude huisgenootje kwam altijd mn kamer in als ze moest huilen en wilde dan echt getroost worden, maar dat is juist mijn nachtmerrie. Wil altijd alleen zijn als ik verdrietig of boos of zwak ben.

9 likes

Laat jij meer eten bezorgen nu tijdens corona?

• Ja
  • Nee evenveel
  • Nee minder zelfs

0 stemmers

Ken jij een Sara?
  • Ja, één
  • Ja, meerdere
  • Nee

0 stemmers

Ja, same. Bij lichamelijke pijnen lig ik vaak heel dramatisch te kermen in bed en wil ik veel zorg. Bij andere dingen word ik ongemakkelijk van medelijden.

5 likes

Als in even weinig, want ik laat nooit eten bezorgen. Ben wel 6 x zo vaak gaan afhalen dus ik speel wel vals haha.

Ik kan alles makkelijk zelf halen en dan steun ik die restaurants zelf ook meer want die moeten vaak 20-30% van hun omzet afstaan aan Thuisbezorgd ed.

1 like

Gewoon nee. Teveel moeite en geen zin in.

2 likes

En Sarah

2 likes

Maak jij wel eens screenshots van berichten hier op het forum?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat doe je met deze screenshots?

• Bewaren om later goed te lezen omdat ik druk ben
  • Opslaan in een speciaal mapje op mijn computer/telefoon om me af en toe te verkneukelen aan de uitspraken van anderen
  • Bewaren als eventueel chantagemateriaal om iemand later terug te pakken op een uitspraak
  • Doorsturen naar anderen
  • Opslaan omdat het grappig is/het een handig bericht is

0 stemmers

Alleen screenshots van tips voor een bepaald product oid.

21 likes