@zwaardvis en ik zijn ook 1, klopt
Heb meerdere keren een pot gekocht. Dan gebruikte ik het een paar keer om er vervolgens achter te komen dat ik het helemaal niet zoân fijne crème vind
het ruikt wel heel lekker.
Hoe vaak gebruik jij flosdraad/tandenstokers/ragers?
- Twee keer per dag
- Eens per 2/3/4 dagen
- Eens per week
- Eens per twee weken
- Eens per maand
- Eens per twee maanden
- Eens per kwartaal
- Eens per halfjaar
- Eens per jaar
- Ik gebruik dit nooit
- Elke dag een keer
0 stemmers
Ik twijfel zelfs nu om hem te bestellen eigenlijk
Iedere avond, dus 1x per dag iedere dag! De enige optie die toevallig mist.
Oh wauw die ben in gewoon vergeten haha, heb âm toegevoegd
Ja dit exact haha
Op een jurk. Of op een lingerie body met een hoge leren jeans en enkel laarsjes.
Ik maak alleen screenshots om in het grappige berichten die onder elkaar staan topic te posten.
Vlg mij is dubbele plooi wel altijd duurder, maar ik vind dat toch wat âklassiekerâ ogen, en je stof staat dan wat stijver voor mij gevoel ipv zo los hangend
ben bij mijn gordijnen heel blij met enkele plooi
Ik heb screenshots gemaakt toen egf weg ging, van mijn eigen meest geliked posts en posts van anderen die ik heel grappig vond.
Heb net speciaal mijn oude laptop weer aan de praat gekregen en ik heb o.a. screenshots van het Dan Humprey konijn, tyfus in je oogbal, het kindje die een zwarte piet op het dak zag, kattenbekeuring, waarom ben jij een ginger kat en iemand die zijn nieuwe hond steden in Nederland wilde laten zien (vond ik heel cute).
En ook een egf afscheids posts van Hyde.
Aahww!! Onze vriendjes lijken een beetje op elkaar! Is misschien flauw dat ik dat zeg omdat ik wel weet hoe jullie eruit zien (insta) en jij niks van onsâŚ
verder hebben we wel dezelfde smaak van eten en vinden we allebei nagels leuk en haren doen enzo.
Zitten zeker overeenkomsten in ja
Ik vind @Maison en @anon12348926 dezelfde persoon in mijn hoofd haha. Hoop niet dat ik hier iemand mee beledig
ik let ook altijd maar half op.
Ik let ook altijd maar half op dus ik heb geen idee 

Hahaha dat kind, dat was toch die iets riep van âwat doet die kkmongool op het dak?â Echt zo niet kunnen, maar ben daar helemaal stuk om gegaan.
En die kattenbekeuring zo lief, ik doe dat ook nog wel eens met mn katten haha
- Meteen op het werk
- Meteen bij thuiskomst
- Ik wacht tot kerst
- Ik krijg geen kerstpakket
0 stemmers
Ik regel ze zelf haha, dus voor mij is het niet zo spannend meer.
Michael Scott is vanaf nu je baas.
- Dit lijkt me fantastisch
- Dit lijkt me vreselijk
- Geen mening
- Wel oke
0 stemmers
Ik vind hem er zo irritant uitzien en die serie vind ik ook echt niks
Hij is geweldig. Gewoon zo kut en extra dat het fantastisch wordt.