Stel je persoonlijke vraag #22

Ik heb op Whatsapp een chatgesprek met mezelf voor gerechten en heb daar bv de tomatenrisotto met mozzarella in staan en de truffelrisotto die @monkeyslut laatst deelde. En soms screenshot ik ook berichten over huid- en haarproducten en parfums die me interessant lijken.

3 likes

Ja dit idd. Ik heb ongeveer alle aanraders die in het dm topic worden genoemd gescreenshot. En de uitleg die @Ovenschaal ooit postte waarom een vaccin niet gevaarlijk is. Soms recepten

3 likes

Hahaha Omg love al deze gymhaat. Groetjes jullie gymdocent

18 likes

Moest even graven maar dit iconisch moment heb ik destijds wel vastgelegd.

78 likes

Vind je je werk leuk?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Indien je je werk (overwegend) leuk vindt: Ervaar jij stress van je werk?

• Nooit
  • Soms
  • Regelmatig
  • Vaak
  • Altijd

0 stemmers

Indien je je werk (overwegend) leuk vindt: Voel je je wel eens rot door je werk?

• Nooit
  • Soms
  • Regelmatig
  • Vaak
  • Altijd

0 stemmers

Hahaha blij dat dit is vastgelegd

4 likes

Geïrriteerd, dagelijks. Maar stress, nee.

Nee want we hebben een vaatwasser. Die ruimt hij wel eens in of uit.

1 like

Zoo iconisch hahaha. Nu ik die namen zie krijg ik allemaal herrinneringen. Die anne marie maakte toen allemaal topics met vragen of lijstjes ofzo , zodat je die kon invullen met wie je favo forummer was en bla bla. En dan ging ze overal stoken met jaa er zijn kliekjes.
Daar ging die discussie toen ook over en toen kwam @jeg met dat bericht.

2 likes

Toen ik nog een hulp had, deed ze de afwas. Dat was zelfs de hoofdreden dat we haar aannamen. Nu niet meer nodig vanwege een vaatwasser.

1 like

Ja

Niet om te roddelen maar meer van HAHA heb je dit ook gelezen oid

Ik verwar @Flamoes vaak met @Dombo maar ik weet niet zo goed waarom?

3 likes

Ik dacht altijd dat ik overal een uitgesproken (en juiste) mening over alles had, maar sinds dit forum weet ik dat ik over miljoenen dingen geen mening heb en er nooit over na denk.

Plint hoogtes, gordijnvouwen, ral kleuren, stopcontacten zoveel dingen waar je ook al een mening over kan hebben.

38 likes

Op wie denk jij in godsnaam dat je lijkt @Karl_Lagerfeld ?

Jouw berichten kan ik er zo uit vissen altijd

30 likes

:snowflake:=me

3 likes

90% van de dingen die ik vertel zijn verhalen van andere, dus ja soms moet ik even met een vriendin of mijn zusje delen wat ik nu weer op het forum gelezen heb :p.

En soms wat jij zegt ja.

2 likes

Hahaha ik dacht dit precies. Al verwar ik @Karl_Lagerfeld soms opeens met @QueenOfEngland

2 likes

Ik vind dubbele zo tuttig, dat heb je als je ook love live laugh hebt of juist Rivièra maison.

3 likes

Wat grappig, ik associeer het juist met van die chique interieurs, die je in de vogue ziet (geen idee of ze er ook echt in staan overigens)

1 like