Stel je persoonlijke vraag #22

Hahahaha nu schaam ik me. Maar ik dacht zelf @Yzile

Vind vaak zelfde soort dingen leuk en ben het vaak met haar eens.

4 likes

Ik vind mijn werk zelf leuk, bezig zijn met de kinderen, activiteiten bedenken en doen maar ik vind het gedoe (gezever met de verantwoordelijken, de gesplitste shiften, uurroosters die niet ok zijn, gezever als er collega’s ziek zijn er er moet worden ingesprongen,…) zo lastig.

Eh Jeg, Rivièra Maison is GEEN Leen Bakker he

3 likes

Laf m’n werk. Stress is misschien een groot woord maar ik sta wel altijd onder druk. Zo ben ik nu bijv nog ‘in’ november aan het werken, dus 6 weken in het verleden. Is wel een beetje inherent aan het werk, maar is soms wel vervelend. Hoewel ik het veel kutter zou vinden als ik op dagverwerking zou zitten :rofl: maar dat gaat toch nooit gebeuren :upside_down_face:

Ja sorry ik scheer die twee nu over een kam. Maar ja ik vind een dubbele voor mensen die voor ~sjiek~ gaan.

Geen idee waarom ik hier Ăźberhaupt een mening over heb, mijn gordijnen zijn niet eens afgewerkt nadat ik ze heb afgeknipt.

3 likes

Ja @zwaardvis en @vitaminwater zijn echt 1 persoon voor mij

En ik vind @voortaan en @midheavenmoon ook wel zelfde vibe hebben

28 likes

@zwaardvis en ik zijn ook 1, klopt

3 likes

Heb meerdere keren een pot gekocht. Dan gebruikte ik het een paar keer om er vervolgens achter te komen dat ik het helemaal niet zo’n fijne crème vind :sweat_smile: het ruikt wel heel lekker.

Hoe vaak gebruik jij flosdraad/tandenstokers/ragers?

• Twee keer per dag
  • Eens per 2/3/4 dagen
  • Eens per week
  • Eens per twee weken
  • Eens per maand
  • Eens per twee maanden
  • Eens per kwartaal
  • Eens per halfjaar
  • Eens per jaar
  • Ik gebruik dit nooit
  • Elke dag een keer

0 stemmers

Ik twijfel zelfs nu om hem te bestellen eigenlijk

3 likes

Iedere avond, dus 1x per dag iedere dag! De enige optie die toevallig mist.

3 likes

Oh wauw die ben in gewoon vergeten haha, heb ‘m toegevoegd

1 like

Ja dit exact haha

Op een jurk. Of op een lingerie body met een hoge leren jeans en enkel laarsjes.

2 likes

Ik maak alleen screenshots om in het grappige berichten die onder elkaar staan topic te posten.

Vlg mij is dubbele plooi wel altijd duurder, maar ik vind dat toch wat “klassieker” ogen, en je stof staat dan wat stijver voor mij gevoel ipv zo los hangend
ben bij mijn gordijnen heel blij met enkele plooi

1 like

Ik heb screenshots gemaakt toen egf weg ging, van mijn eigen meest geliked posts en posts van anderen die ik heel grappig vond.

Heb net speciaal mijn oude laptop weer aan de praat gekregen en ik heb o.a. screenshots van het Dan Humprey konijn, tyfus in je oogbal, het kindje die een zwarte piet op het dak zag, kattenbekeuring, waarom ben jij een ginger kat en iemand die zijn nieuwe hond steden in Nederland wilde laten zien (vond ik heel cute).

En ook een egf afscheids posts van Hyde.

29 likes

Aahww!! Onze vriendjes lijken een beetje op elkaar! Is misschien flauw dat ik dat zeg omdat ik wel weet hoe jullie eruit zien (insta) en jij niks van ons…
verder hebben we wel dezelfde smaak van eten en vinden we allebei nagels leuk en haren doen enzo.
Zitten zeker overeenkomsten in ja

Ik vind @Maison en @anon12348926 dezelfde persoon in mijn hoofd haha. Hoop niet dat ik hier iemand mee beledig :grinning_face_with_smiling_eyes: ik let ook altijd maar half op.

Ik let ook altijd maar half op dus ik heb geen idee :rofl::rofl: