Stel je persoonlijke vraag #22

Hahaha dat kind, dat was toch die iets riep van “wat doet die kkmongool op het dak?” Echt zo niet kunnen, maar ben daar helemaal stuk om gegaan.

En die kattenbekeuring zo lief, ik doe dat ook nog wel eens met mn katten haha

5 likes
Wanneer pak jij je kerstpakket uit?
  • Meteen op het werk
  • Meteen bij thuiskomst
  • Ik wacht tot kerst
  • Ik krijg geen kerstpakket

0 stemmers

Ik regel ze zelf haha, dus voor mij is het niet zo spannend meer.

1 like

Michael Scott is vanaf nu je baas.

• Dit lijkt me fantastisch
  • Dit lijkt me vreselijk
  • Geen mening
  • Wel oke

0 stemmers

Ik vind hem er zo irritant uitzien en die serie vind ik ook echt niks

Hij is geweldig. Gewoon zo kut en extra dat het fantastisch wordt.

3 likes

Hahah wat was het verhaal rondom ‘waarom ben jij een ginger kat?’. De rest herinner ik me nog.

Ik heb voor 4 personen een hele taart van 12 stukken gemaakt… 🤷

6 likes

Als collega lijkt het me hilarisch als baas not so much

1 like

Voor mezelf maak ik meestal precies genoeg, zodra ik voor meer mensen moet koken/bakken maak ik of teveel of te weinig.

1 like

Even niet zo humble braggen, ik maak meestal bewust veel omdat ik niet wil dat mensen nog honger hebben, maar het gaat bijna altijd helemaal op :grin: Is oprecht een van de dingen waar ik het meest trots op ben haha, dat mensen m’n eten lekker vinden

26 likes

En voor de The office kenners, als je 1 van deze personages moest spelen. Welke zou je dan kiezen?

• Jim
  • Pam
  • Michael
  • Dwight
  • Angela

0 stemmers

Ik snap mensen die te weinig koken nooit. Ik heb altijd dat als ik al veel te veel heb dat ik dan toch denk ¨Heb ik wel genoeg…¨

18 likes

Ik wil al zooolang kaasfonduen, laatste keer is zeker 5 jaar geleden maar niemand is er voor in :cry: oja en toen ik mn moeder eindelijk zover had, gingen de restaurants dicht en het thuis doen vindt ze het teveel werk?

1 like

Naja, er is niet zoveel te snappen :stuck_out_tongue: het is gewoon een verkeerde inschatting die je dan maakt.

Zou jij zo’n pot willen hebben?

• Nee hartelijk bedankt
  • Ja!
  • Ja maar dan met de piemel van mn (sex)partner

0 stemmers

1 like

Haha ik ben echt zo moe van al die “naakte lijven potjes”
Vooral als het echt geslachtsdelen zijn.

57 likes

Word echt een beetje moe van die trend om overal hihaho geslachtsdelen op te zetten. Zijn we collectief weer 13 geworden ofzo

71 likes

Ik snap het ook niet. En dit vind ik gewoon echt nasty. En aan de poll uitslag te zien is er ook geen markt voor.

2 likes

Vooral omdat het vaak is: Hihaho kijk mij lekker taboedoorbrekend en openminded zijn terwijl de objecten an sich gewoon knetterlellek zijn. Ik ben niet pertinent tegen objecten met geslachtsdelen, zolang ze dan maar wel gewoon mooi zijn.

2 likes