Dit klopt ook helemaal niet in verhouding. Het lichaam en de benen zijn op een hele andere schaal dan de piels
Haha ja precies. Het voelt een beetje alsof het raar is feministische gedachten te hebben zonder uit een mok met tieten of vulva erop te drinken. Het statement is vooral vermoeiend.
Hahaha deze poll!
Ik weet nog wat gerelateerde potten.
Wil je deze pot hebben?
- Ja
- Nee
- Alleen met mn eigen boobs
0 stemmers
En deze pot?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En deze?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik twijfel over die eerste, die zou ik misschien wel met mn eigen boobs willen. Geen idee waarom.
Ik kan altijd heel slecht inschatten hoeveel mensen gemiddeld eten?
Hoeveel ik eet is blijkbaar voor een ander altijd een klein portie dus als ik daarvan uitga maak ik te weinig als het grote eters zouden zijn, dus ik kan het gewoon niet inschatten
Het scheelt dat ik standaard dubbel kook (om op later moment zelfde gerecht nogmaals te eten) dus dan heb ik niet te weinig voor mijn gasten maar wel voor mijn tweede keer zeg maar.
Ik vind die eerste wel gezellig!
Ik doe het ook wel eens in mân eentje.
Ik vind m wel leuk, maar dan wel wat minder âperfectâ lichaam. Dit vind ik eigenlijk wel een beetje vrouwonvriendelijk.
Fijn dat meer mensen zich hieraan ergeren. Ik vind het ook zo ontzettend infantiel, net als die kerstballen nu in de vorm van borsten met een tepel erop. Nou nou, super vooruitstrevend hoor mensen.
Oh deze zag ik ook voorbij komen bij de vriendin van Bonnie, die maakt ze toch? En ze had als titel neergezet iets van âzou jij je kaars aansteken?â
Ehhh, het is een kaars? Moest ook wel lachen om de reacties onder die post.
En zou jij zoân beeldje willen van je eigen (zwangere) buik?
- Ik wil nooit een zwangere buik
- Nee wil ik niet
- Ja wil ik wel
- Heb ik al
0 stemmers
Opzich vind ik dit wel een mooi beeldje en beter dan zoân gipsen buik, maar ik ben een beetje te preuts om mân tetten zo bloot te laten zien aan iedereen.
Ja ik eet oprecht liever nog twee weken de restjes dan dat ik te weinig heb. Ik heb een vriendin die echt letterlijk voor twee eet en soms vergeet ik dat en gaat alles op en dat vind ik echt stressvol :â)
Dit is gewoon emotionele manipulatie joh. Dat we dan die lelijke kaarsen zielig vinden, over ons gouden hart strijken en dan zeggen: kom maar, lelijke kaars, jij mag bij mij wonen.
Ik ben de vriendin die voor twee eet en een vriendin die weinig eet, kookt altijd te weinig als ik kom eten. Dan kookt ze iets waar zij met haar vriend normaal twee keer van eet en dan eet ik alles op en heb ik nog trek. En elke keer: âwow, normaal eten we hier met zân tweeĂ«n nog een keer vanâ.
Ja omg ik ben hier echt bang voor ook dat mensen dan met honger weggaan :") Ik eet zelf ook best veel vaak en vroeger aten die vriendin en ik gewoon altijd evenveel, alleen sinds ze intermittent fasting doet eet ze meer met het avondeten dan ik en daar moest ik even aan wennen.
Same, ik neem dan altijd gewoon een vullend toetje mee voor iedereen.
Alle piemels variëren, maar de buiken zijn allemaal slank en gespierd. Jaja heel waarheidsgetrouw.