Moet ik stemmen op engste foto of wat gebeurt hier.
Ik laat dit helemaal open
Haha Hugo is echt een boer met kiespijn
Ik vind mezelf niet echt aantrekkelijk maar zou best in een relatie kunnen zitten met iemand die van (avontuurlijk) eten houdt, met rust gelaten wil worden, en lage standaarden heeft 
Wat is avontuurlijk eten?
Voor het eerst in heeeel lang dat ik oprecht hardop moest lachen door iets op het forum, hahahaha! Thanks.
oh gewoon alles proberen. Mijn vriend wil het niet proberen als hij denkt dat hij het niet lust (bijv door de kleur, de vorm, of hij kent het gewoon niet), wat ik echt irritant vind. Ik wil gewoon de toko in kunnen lopen, vragen wat vegetarisch is, en dat meenemen, ookal ken ik het niet. En eten met uitgesproken smaken, zoals gefermenteerd of gedroogd eten. Ik hou van natto en gedroogde paddenstoelen, en aubergine en kardemom, en chocolade met sinaasappel, campari en vermouth, etc.
Ik zou het wel leuk vinden om een relatie met iemand te hebben die net zo enthousiast wordt van nieuwe dingen proberen als ikzelf.
Basically mijn eetstijl anywhere anytime. Zo leuk is dat, geen idee wat je krijgt. Jammer dat je vriend dat niks vindt! Kan je hem niet trainen?
Hahaha godver ik ging ff terug kijken naar die pol. Komt die foto van hugo kei groot in beeld. Nooit meer slapen nu.
Shit hugo heeft wel echt een goeie plant en kerstboom
Hahahaha same
In de drie jaar dat we samen zijn is hij al meer gaan proberen/eten! Hopelijk leert hij ook langzaam meningen te hebben behalve “ja lekker” en wat enthousiasme te ontwikkelen voor eten maar hij is verder wel gewoon acceptabel als partner dus dit meer-jaren project zie ik wel zitten. Ben wel al heel succesvol geweest in hem veranderen van “bij elke maaltijd moet vlees” naar bijna alles vega 
Hahahahha jezus wat goed dit

Wat goed dat hij nu zoveel minder vlees eet!
@Moskou ja, ik heb geen rijbewijs dus ik mag hopen dat mijn partner verstandig genoeg is om me niet in zijn auto te laten rijden 
Ik woon
- Alleen
- Met mijn partner
- Met huisgenoten
- Bij mijn ouders/een van mijn ouders
- Anders
0 stemmers
Als je met huisgenoten woont
- Een studentenhuis
- Een woongroep
- Een “werkend” huis
- Anders
0 stemmers
Ben je blij met je huidige woonsituatie?
- Ja
- Het is okee
- Nee
0 stemmers