Stel je persoonlijke vraag #22

Sowieso door een man gemaakt. De lul.

31 likes

True. Ik wilde zeggen waar zijn de micropenissen. Lekker opscheppen met grote piemels en strakke buiken.

1 like

Dit klopt zo niet met die kleine beentjes en de buik. In ware grote is die lul zo groot als een kinder armpje

1 like

Het voelt heel hypocriet omdat ik eigenlijk wel val op mannen met een stereotype '‘perfect’ lichaam.

Met wie vier je de kerstdagen?

• Ik ga naar familie of zij komen bij mij
  • Ik ga naar schoonfamilie of zij komen bij mij
  • Ik ga naar vrienden of zij komen bij mij
  • Ik blijf thuis met mijn huishouden/alleen mezelf

0 stemmers

Wat doe je aan met kerst?

• Ik kleed me feestelijk
  • Ik draag m’n dagelijkse outfit
  • Pyjama time
  • Werkkleding
  • Ik vier kerst graag in m’n blootje

0 stemmers

Wat doe jij tijdens kerst?

• Van de ene kerstlunch naar het andere kerstdiner rollen
  • Cadeautjes geven en/of krijgen
  • Uitgebreid koken
  • Naar de kerk/moskee/synagoge (of de dienst online volgen)
  • Met vrienden of familie (video)bellen
  • Wandelen
  • Vrijwillig kerstliedjes luisteren
  • Kerstfilms/series kijken
  • Niet-kerstgerelateerde films/series kijken
  • Knutselen
  • Spelletjes
  • Sporten
  • Iets bakken
  • Iets creatiefs doen
  • Lezen
  • Klussen
  • Op vakantie
  • Opruimen en schoonmaken
  • Werken
  • Iets aan m’n studie doen

0 stemmers

1 like

Ik heb hier al zo vaak ingevuld wat ik doe met kerst ik hoef alleen nog maar plaats en tijd te zeggen.

40 likes

M’n ouders komen na 8 maanden kluizenaarschap langs en hoewel ik ze waarschijnlijk na een uur weer zat ben heb ik wel echt zin om ze na zo’n tijd weer te zien.

Beetje laat antwoord maar ik gebruik die nivea creme vooral als ik mijn haar thuis verf.
Dan smeer ik het op mijn voorhoofd (tegen mijn haarlijn) en oren als mijn moeder of vriend (zij verven thuis mijn haar) smossen dan kan ik het makkelijk weghalen omdat die creme zo vettig is.

2 likes

Jup. Maar dit keer kook ik zelf haha ik ga niet weer een rakketje eten.

6 likes

We gaan brunchen bij mijn ouders (andere kinderen+aanhang etc komen andere dag, niet per se door corona - speelt wel mee - maar ook om het voor mij rustiger te houden), er wordt zelfs speciaal vega(n) dingetjes voor mij gehaald. :smile:
en voor de rest gewoon vrij normale dingen, lekker rondje hardlopen en hond wandelen enzo. Wel zin in zo.

5 likes

De enige persoon die hier eet is mijn vriend en die eet alles wel op wat overblijft. :rofl:

Ik dacht al dat dit verwarrend zou kunnen zijn. :grinning:
Ik was aan het twijfelen tussen smossen en morsen maar ik weet niet of jullie morsen zeggen?
Of hoe jullie dan zeggen dat er verf op mijn oren en voorhoofd zit, dat er niet hoort?

@LaPetiteRobeNoire inderdaad maar het is dat soort smossen niet dat ik bedoel, zou anders wel raar zijn als ik een smos op mijn hoofd en oren heb :rofl:

Beetje ‘zware’ vraag, maar heb jij concrete doelen in je leven met een plan hoe je die wilt bereiken? (Het gaat dus niet om ‘ik wil afvallen’ maar ‘ik wil X kg afvallen door Y en Z te doen voor datum A’.)

Toelichting

N.a.v. een gesprek dat ik laatst had. Ik heb zelf niet echt doelen of een plan met mijn leven, ik zie wel hoe het loopt, maar ik sprak laatst met iemand die dat wel had. Zowel binnen haar baan (over zoveel jaar wil ik deze functie bekleden, daarvoor ben ik nu al deze en deze connecties aan het bouwen e.d.), haar persoonlijke ‘leven’ (als in 'over vijf jaar wil ik een koophuis, daar spaar ik nu bewust X per maand voor), en persoonlijke ontwikkeling (‘ik wil graag werken aan mijn faalangst, daarvoor ben ik nu in therapie en doe ik deze opdrachten, daarna wil ik werken aan mijn uitstelgedrag o.i.d.’). Ik vond het aan de ene kant wel inspirerend, maar aan de andere kant dacht ik ook van ‘het leven loopt nooit exact zoals je het gepland hebt’.

• Ja, in mijn werk
  • Ja, in mijn persoonlijke leven
  • Ja, voor mijn persoonlijke ontwikkeling
  • Ja, op andere gebieden
  • Nee, ik neem het leven zoals het komt
  • Geen mening
  • Wat is dit voor een lastige vraag, laat me met rust, ik heb vakantie!!

0 stemmers

:money_mouth_face: :money_with_wings: :moneybag:

• Geld moet rollen
  • Geld moet op de spaarrekening
  • Geld moet vaak rollen, soms op de spaarrekening
  • Geld moet vaak op de spaarrekening, soms rollen

0 stemmers

2 likes

Wel doelen op werkgebied, maar die zijn meer globaal, niet dat ik het zo concreet gemaakt heb van, voor datum doe ik X, Y, Z.

Niet zooo’n concreet vijfjarenplan, maar ik ben wel nu aan het sparen zodat ik mijn studieschuld over twee jaar in één keer kan aflossen. En ik spaar ook wel voor andere uitgaven die er ooit aan gaan komen, maar niet met een concreet doel. In mijn werk heb ik ook geen concrete plannen, vooral op dit moment niet ontslagen worden en over ongeveer 2 jaar zou ik liever niet meer bij dit bedrijf werken

Nee, ik hou daar helemaal niet van. Alles loopt toch altijd anders. Komt er opeens een pandemie bijvoorbeeld roet in het eten gooien

1 like

Laat jij weleens perongeluk je sleutels in je voordeur zitten?

• Nooit gebeurd
  • Weleens gebeurd
  • Gebeurt wel vaker

0 stemmers

Ik heb het net voor de tweede keer in 2 maanden gehad dat er iemand op mijn deur klopt omdat ze er nog inzitten. ZO DOM. Maar ik krijg wel weer vertrouwen in de mensheid.

Stel, je partner heeft een nieuwe auto, mag je daar dan in rijden?

• Ja
  • Ja, maar pas vanaf een bepaalde periode
  • Ja, alleen als hij/zij er zelf niet bij is
  • Bij hoge uitzondering misschien
  • Nee
  • Ik heb geen partner

0 stemmers

En mag jouw (hypothetische) partner in jouw nieuwe auto rijden?

• Ja
  • Ja, maar pas vanaf een bepaalde periode
  • Ja, alleen als ik er zelf niet bij ben
  • Bij hoge uitzondering misschien
  • Nee

0 stemmers

Ohja en stel je dan even voor dat je/jullie een auto hebt/hebben

Volgens mij ben ik het enige mens, maar klopt idd ik kan niet rijden haha dus wel een legitieme reden om te weigeren

1 like