Stel je persoonlijke vraag #22

Hoef geen nieuwe partner, noch auto. Maar dan maar die auto want die kan ik verkopen.

4 likes

Nieuwe partner want deze laat me niet in z’n auto rijden (en ja ik maakte die poll om een punt te maken naar hem #petty)

20 likes

Ohjaa goed punt, ik had nu partner gezegd maar hoef eigenlijk ook allebei niet, misschien is een auto want geld dan toch chiller!

1 like

Ja idd wel heel chill dat die mensen dan aankloppen!!! Mijn sleutels zijn vorig jaar uit m’n deur gejat, dat geintje kostte me ongeveer €200

1 like

Haha ja t is niet uit wantrouwen hoor, maar hij vindt het zelf zo leuk om te rijden… maar zal t even doorgeven :stuck_out_tongue:

Ik vind mensen met zoveel extreem concrete doelen vaak controlfreaks. Ik snap best dat je zegt: ik wil later graag een huis kopen dus ik spaar 400 euro per maand daarvoor. Maar dat je echt zegt “ik wil in juni 2024 een huis kopen.”? Waarom zou je dat doen? Misschien kom je wel iemand tegen die al een huis heeft, misschien vind je het perfecte huurhuis, misschien wil je wel op wereldreis. Als je veel van dat soort doelen hebt, denk ik dat je ook veel andere opties niet meer ziet en daardoor die potentieel misloopt. Ik vind het ook gewoon niet reeel, het leven gebeurt en dan kan je je doelen misschien niet meer halen. Ga je je dan slecht voelen omdat je je excel niet groen kan kleuren?

Ik heb trouwens wel ingevuld een doel op het gebied van persoonlijke ontwikkeling, omdat ik bij mezelf merk dat ik daar wel actief aandacht aan moet besteden omdat het anders niet gebeurt door het dagelijks leven. Nu zit ik ook op dit moment in een positie die me dwingt aan mezelf te werken, dus dat helpt dan ook.

Edit: ik had een paar jaar geleden wel veel bewondering voor mensen die met zoveel concrete doelen aan de slag zijn. Ik ben zelfs weleens een baan misgelopen doordat ik geen perfect antwoord had op de vraag “waar wil je over 10 jaar staan?” Inmiddels zie ik dat de mensen met al die doelen (ik heb het hier over 3 vrienden) niet per se verder zijn in het leven en eerder minder ervaringen hebben opgedaan en minder sprongen in het diepe hebben genomen.

11 likes

Nee sorry, ik vind jou meer op @jumpsuit lijken

1 like

Ik heb geen rijbewijs. Dus ik zou het heel verstandig vinden als iemand mij niet in zn auto laat rijden.

1 like

Wat goed dat je overspannenheid je zo’n inzicht heeft gegeven en dat je je leven nu anders inricht! Was het lastig voor je, om dat los te laten?

Die komt binnenkort jouw kant op gedribbeld
@Eddie uuuh ik lees geen topics die over piemels gaan? :sweat_smile: Maar toen @midheavenmoon nog een zwarte PF had, moest ik vaak wel twee keer kijken wie wie was

1 like

Het zou absoluut mogen, maar ik ben de grootste brokkenpiloot die er is. Zou het zelf niet aandurfen.

Jup, hier een nee wegens geen rijbewijs.

Hmmm, wel leuk om hierover na te denken! Ik krijg altijd wel te horen dat ik vrij goed weet wat ik wil/wat mijn doelen zijn maar tegelijkertijd denk ik soms bij mezelf van “weet ik dat eigenlijk wel?”. Ik heb best bewijsdrang naar mezelf toe en dan voelt het meteen alsof ik druk op mezelf leg. Mijn doelen zijn vooral gericht op werk, ik hou van werken en haal daar echt de meeste voldoening uit en wil graag groeien en leren. Maar ook op persoonlijke ontwikkeling, sterker in mijn schoenen staan en meer/eerder voor mezelf opkomen.

Zou jij op jezelf vallen (als man/vrouw, net waar jij op valt)?

• Nee
  • Ja zou wel een relatie willen
  • Ja om te scharrelen/FWB
  • Anders

0 stemmers

Dit naar aanleiding van de laatste Monica Geuze Fanpodcast aflevering :tada:

Hoe bedoel je precies? Ik vind mezelf wel een leuk persoon om een relatie mee te hebben eigenlijk, maar zou nooit op iemand vallen die helemaal hetzelfde is, dat lijkt me echt heel kut (en vermoeiend). Dus ja, als ik zelf iemand anders zou zijn, anders nee.

2 likes

Denk dat ik een normale vriendschap met een kloon van mezelf soms al moeilijk zou vinden :joy:

1 like

Ew

1 like

Is scharrelen dan uiterlijk en relatie op het hele plaatje? Op uiterlijk vind ik ook gek. De vraag of ik mezelf wel zou doen :’)
(zo komt ff een gemene opmerking van mijn moeder omhoog. Ik vroeg eens toen ik 15 ofzo was of ze dacht dat wij bevriend zouden zijn geweest als we even oud/geen moeder en dochter waren geweest. Toen tijdens een ruzie in maand daarop ofzo zei ze “jij vroeg toch of we bevriend zouden zijn geweest? ik denk het niet om deze reden blabla” Of off topic.

Zeg jij

• Baasketbal
  • Basketbal

0 stemmers

baaskutbal

18 likes