Ik zou mezelf glashard dumpen.
M’n moeder heeft zo’n tietenvaas voor me gemaakt bij haar pottenbak clubje. Met allemaal vrouwen van 65+ maar ze vinden het allemaal heel leuk schijnt. Wil er nog wel een piemelvaas bij en een mini piemelvaasje. Als weergave van ons gezin haha
Oh ik zou echt met beide ouders geen vrienden zijn geweest denk ik, is dat gemeen?
@tessel ik word best enthousiast van het idee een relatie te hebben met mezelf! Kun je met jezelf trouwen?
@Gelatelli ik heb een déja vu, is deze poll niet laatst nog geweest?
Hm nee denk het niet. Maar ik was 15 (of jonger? geen idee meer) en mijn moeder kon best venijnige dingen zeggen dus in dat opzicht was het niet zo aardig (“en ik wilde zo graag nog een kind…”)
Ik heb echt een hekel aan mensen waar ik mezelf in herken qua karakter*. Dus nee, als ik niet mezelf zou zijn zou ik alleen venijnige opmerkingen richting mezelf maken denk ik.
*Hiermee bedoel ik overigens natuurlijk niet mijn klaarblijkelijke forumtwins @Pantalones @zwaardvis <3
Het schijnt trouwens dat je je het meest aan dingen irriteert bij een ander aan de dingen die je zelf ook doet. Dus een relatie met jezelf zou een grote irritatie zijn haha.
Plus ik weet van mezelf dat ik harde opmerkingen altijd meen andere mensen denken vaak dat ik een grapje maak. Nee een relatie met mezelf is een no go. Maar voor de lust is een ander verhaal
Moet ik stemmen op engste foto of wat gebeurt hier.
Ik laat dit helemaal open
Haha Hugo is echt een boer met kiespijn
Ik vind mezelf niet echt aantrekkelijk maar zou best in een relatie kunnen zitten met iemand die van (avontuurlijk) eten houdt, met rust gelaten wil worden, en lage standaarden heeft
Wat is avontuurlijk eten?
Voor het eerst in heeeel lang dat ik oprecht hardop moest lachen door iets op het forum, hahahaha! Thanks.
oh gewoon alles proberen. Mijn vriend wil het niet proberen als hij denkt dat hij het niet lust (bijv door de kleur, de vorm, of hij kent het gewoon niet), wat ik echt irritant vind. Ik wil gewoon de toko in kunnen lopen, vragen wat vegetarisch is, en dat meenemen, ookal ken ik het niet. En eten met uitgesproken smaken, zoals gefermenteerd of gedroogd eten. Ik hou van natto en gedroogde paddenstoelen, en aubergine en kardemom, en chocolade met sinaasappel, campari en vermouth, etc.
Ik zou het wel leuk vinden om een relatie met iemand te hebben die net zo enthousiast wordt van nieuwe dingen proberen als ikzelf.
Geen idee! Was ook niet bedoeld als kritiek hoor, maar dacht me te herinneren dat dit laatst nog is gevraagd (of misschien besproken).
Basically mijn eetstijl anywhere anytime. Zo leuk is dat, geen idee wat je krijgt. Jammer dat je vriend dat niks vindt! Kan je hem niet trainen?