Actieve hond
ik hardloop daarnaast ook nog 4-5x per week 
Ik zou echt in een existentiële crisis terechtkomen als m’n ex m’n zus gaat daten. Dan is er ergens iets heel erg fout gegaan want ik ben zo zo zo anders dan m’n zus. Zij is alles wat ik niet wil zijn.
Hahaha Nice
Maar je gunt je ex ook beter dan?
Ja er even vanuit gaande dat mijn ex mijn soort mens is gun ik hem dan zeker meer en beter dan m’n zus.
Hahah best heftige uitspraak. Maar m’n zus staat gewoon zo ver van me af.
Nouja als dat zo is, dan mag je dat best zeggen toch.
Je kiest je familie niet uit natuurlijk.
Ik moest aan al mijn dates denken en die passen totaal niet bij mij mijn zusje, maar ik denk oprechte dat mijn meest serieuse date nog best wel een match kan zijn 
vreemde gedachte haha
Maar ligt er wel heel erg aan welk dialect. Dialect uit mijn streek vind ik wel grappig, maar dat is ook de enige.
Ja ligt er eigenlijk aan ja. Amsterdams kan ik wel hebben en Rotterdams, Haags of Leids ook. Rest kan opbokken.
Is voor mij echt een afknapper. Brrrrr
Edit: echt een plat dialect dus
Oh weet ik het. Maar als het accenten zijn moet ik geen dialecten dus.
Ik heb het opgezocht en een dialect is een deal-breaker ja.
Ik weet niet zo goed wanneer een dialect plat is, behalve dan west-vlaams
Je hebt genoeg dialecten in de randstad hoor, dat is niet alleen iets van het platteland.
Ben je iemand van het platteland, word je aan iemand met enorm Amsterdams accent gekoppeld. De horror
Haha date je zelf? Want ik kan me niet voorstellen dat je dit nog steeds zou denken na een paar maandjes tinderen. 
Hier had ik sowieso op gestemd
Ik zit al 100 jaar op tinder maar ik denk soms ook echt jeetje geef die jongen een kans.
Ik vind het meestal leuk maar soms van die tering lange analyses over mannen en hun gedrag en dan denk ik jezus vraag het gewoon aan ze zelf
Als er ooit een nieuwe naam komt voor dit forum dan stem ik hierop.
Vraag het diegene!! (Telt niet alleen voor mannen maar ook voor klantenservices en bedrijven enzo haha)
Maar het forum is toch een soort Google