Stel je persoonlijke vraag #22

Hahaha godver ik ging ff terug kijken naar die pol. Komt die foto van hugo kei groot in beeld. Nooit meer slapen nu.

Shit hugo heeft wel echt een goeie plant en kerstboom

1 like

Hahahaha same

1 like

In de drie jaar dat we samen zijn is hij al meer gaan proberen/eten! Hopelijk leert hij ook langzaam meningen te hebben behalve “ja lekker” en wat enthousiasme te ontwikkelen voor eten maar hij is verder wel gewoon acceptabel als partner dus dit meer-jaren project zie ik wel zitten. Ben wel al heel succesvol geweest in hem veranderen van “bij elke maaltijd moet vlees” naar bijna alles vega :partying_face:

2 likes

Hahahahha jezus wat goed dit

:joy::joy::joy:

Wat goed dat hij nu zoveel minder vlees eet!

3 likes

@Moskou ja, ik heb geen rijbewijs dus ik mag hopen dat mijn partner verstandig genoeg is om me niet in zijn auto te laten rijden :joy:

3 likes

Ik woon

• Alleen
  • Met mijn partner
  • Met huisgenoten
  • Bij mijn ouders/een van mijn ouders
  • Anders

0 stemmers

Als je met huisgenoten woont

• Een studentenhuis
  • Een woongroep
  • Een “werkend” huis
  • Anders

0 stemmers

Ben je blij met je huidige woonsituatie?

• Ja
  • Het is okee
  • Nee

0 stemmers

Ik wist niet helemaal of ik op huisgenoten of anders moest stemmen. Dus dan maar even toelichten. Maar ik heb een koophuis samen met mijn beste vriend. Zijn beiden geen relatietype, kennen elkaar al jaren, en in ons eentje kopen lukt niet, maar zo kon het wel. Was echt een heel goed idee! Ik hoef nu maar de helft van het huishouden te doen, het scheelt geld en het is ook gewoon gezellig.

118 likes

Ik vind dit op de een of andere manier echt heel schattig.

9 likes

Dit lijkt me echt top voor over een paar jaar haha.
Was het moeilijker te fixen qua hypotheek etc. omdat jullie geen stel zijn? Of viel dat mee? Als je dat wil vertellen hoor

Wij hebben ook gewoon een samenlevingscontract ja! De reden waarom ik geen eigen woning kan krijgen is dat ik een ‘in opleiding’ contract heb ik een ziekenhuis. Als ik over ongeveer drie jaar klaar ben, dan kan ik dit huis als het goed is op mijn naam laten zetten. Dus we hebben in eerste instantie gezegd van ‘we doen dit voor 3-4 jaar.’ Mochten we het daarna nog steeds prima vinden op deze manier, blijven we hier gewoon allebei wonen tot één van de twee iets anders wil.

@Chuckie Wij hebben tegenover de hypotheek en makelaar enzo gewoon gedaan alsof we wel een stel waren. Of iig niet bewust gezegd dat we dat niet waren. Werd gewoon standaard vanuit gegaan dat we dat wel waren. Alleen voor de notaris en het samenlevingscontract hebben we gewoon de situatie uitgelegd zoals het is.

44 likes

Hoe goed ben jij in het spelen van spelletjes (bordpellen enzo, dus niet een online Xbox game)

• Goed, ik win altijd
  • Goed, ik win regelmatig
  • Het gaat me prima af, maar win niet altijd hoor
  • Ik win vaker dan ik verlies
  • Ik verlies vaker dan ik win
  • Slecht, ik win nooit

0 stemmers

Met normale mensen is het vrij gemiddeld maar van mijn vriend verlies ik ALTIJD met ALLES. Ontzettend frustrerend, het zit me erg hoog :joy:

2 likes

Anders: ik ben er na 5 minuten zat van en ga wat anders doen😂

3 likes

Ben jij al eens in
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch op het eiland Anglesey in Wales geweest?

• Ja, daar ben ik geweest
  • Wel in de buurt geweest, maar niet in het dorp zelf
  • Iemand die ik ken woont daar toevallig
  • Nee nooit geweest
  • Nog nooit van gehoord
  • Anders

0 stemmers

Ja ik en mijn zusje precies zo
En m’n ouders belanden altijd in een team samen en standaard ruzie en dan stoppen we :joy:

1 like

Wat zou jij ervan vinden als je ex later met je zus zou gaan (stel je hebt een zus) ?

• Vind ik kut
  • Vind ik raar
  • Vind ik prima
  • Vind ik leuk

0 stemmers

1 like

Hoe vaak draag jij je sokken? Uitgaan van hoe de situatie nu is: winter, veel thuis etc.

• Ik vervang die gewoon netjes na een dag hoor
  • Twee dagen
  • Drie dagen
  • Vier dagen
  • Meer dan vier dagen
  • Ik pleur ze ergens neer, trek ze weer aan en op een gegeven moment denk ik tja deze kunnen wel in de was. Maar hoe vaak ik ze dan al heb aangehad :woman_shrugging:

0 stemmers

Als ik iets vies vind, dan is dat een gebruikte sok opnieuw aantrekken. Ook al heb ik ze maar 5 min gedragen, ik wil verse sokken.

27 likes