Er is een zoekfunctie ja. Maar of sommige mensen die gebruiken…
Ik vind het vooral allemaal extreem vermoeiend klinken altijd.
Ik vind daten het vreeeeselijkste wat er is, dus ook verhalen er over lezen doe ik mezelf niet aan.
Haha nou heb wel vaak dat ik denk oh ja daar heeft ze echt gelijk in haha.
Ja sowieso in het date topic ben ik het vrijwel altijd met je eens haha.
Was corona maar een soa.
Zou jij iemand daten die…
- Prins(es) carnaval is geweest
- Een derde tepel heeft
- Meegedaan heeft aan het WK vrouwen-sjouwen
- Thierry Baudet als broer heeft
- Op een varkenshouderij woont
- Gestreakt heeft tijdens een finale van het EK
- Een zolder heeft vol modeltreinen bezit
- Body building als hobby heeft en foto’s toont op het bekende forum
- Altijd van top tot teen gekleed gaan in Balenciaga kleding waarop groot het logo prijkt
- Mascara draagt
- Advocaat is en vaak zaken aanneemt die niet zonder risico zijn
- Alleen tijdens volle maan sex wil hebben
- Woont in een verbouwde molen met slechts één slaapkamer en daar nooit weg wilt
- De helft van het jaar werkt in Zanzibar
- Zijn/haar avondeten prakt
- Gelooft in complottheorieën
- Gepromoveerd is op het onderwerp ‘Relaties en Ikea-meubelen in elkaar zetten’
- Geen 1,5 meter afstand houdt
- een lichaam heeft waarop in cartoonstyle de hoofden prijken van alle eerdere geliefden.
- Een pitbull teefje heeft die ‘Harriet’ heet
0 stemmers
Veel spelfouten etc maar goed.
De modeltreinen wilde ik skippen, maar toen bedacht ik me dat als mijn vriend de kans kreeg hij ook zo’n zolder zou nemen. Dus ik moest wel haha
Ligt er trouwems wel aan wanneer hij mascara draagt en hoe enzo.
Zon gotic/punk achtig type nein danke. Maar zon gast die mega stylish is en t naar feestjes draagt ofzo ja gaarne.
Geen idee, maar ik wilde nog iets ‘lichamelijks’ hebben en dit schoot mij als eerste te binnen.
Oehhh mag ik de punker dan? Beetje eyeliner, nagellakje, 
Rotterdams, Haags, Amsterdams etc zijn ook dialecten.
Ik zal hem naar je doorsturen. Loef nagellak wel tho.
Hoe zou de overheid ervoor kunnen zorgen dat de ‘jeugd’ tijdens Oud en Nieuw thuis blijft?
- Een gratis PS5
- Twee festivals tickets naar keuze als corona voorbij is.
- Drie jaar 50% korting op je zorgverzekering / eigen risico
-
- Vier jaar gratis studeren
-
- Verzekerd zijn van een huurwoning als de tijd rijp is / het nodig is…
- Een free the people concert van Bizzy en Famke Louise
- Levenslang gratis frikandellen en kroketten
-
- Twee jaar gratis met het OV en die zomers een gratis interrail pas
-
- Een gratis vuurwerkpakket ter waarde van 750 voor 2022
0 stemmers
Ik vind dat echt een fcking smerig idee. Beetje incest eigenlijk. De vriend van je zus voelt op den duur toch als een soort broer ofzo, het idee om daar mee in bed te eindigen. En hij heeft dus ook al in je zus eerder gezeten. Bah.
Boete van 1000 euro ofzo wanneer ze niet thuis blijven.
Dit is echt best een lullige post. Sommige mensen, vooral uit de oudere generatie, kunnen niet anders dan dialect en al helemaal geen Engels. Om die dan direct dom te noemen zodra ze tegen iemand uit de randstad beginnen te praten, vind ik kortzichtig.
Ja ik dacht ook altijd dat het accenten waren, maar het zijn dialecten.
Haha nou nou
Dat ligt toch ook heel erg aan de relatie die je hebt met je zus, haar vriend, de duur van de relatie etc.
Als mijn zus nu gelukkig zou worden met mijn highschoollover van 10 jaar geleden zou ik dat best vinden. Met een recentere ex met wie ik een langdurige relatie gehad zou hebben zou ik dat raarder vinden.
Ah oke omdat er ‘iemand’ stond, dacht ik dat je hem breder getrokken had. Dan lees ik hem anders en snap ik je wel.
Nee eigenlijk niet? Ik vind het een vies idee bij kortere relaties/scharrels, en bij relaties (van haar of mij) die jaren hebben geduurd (in het verleden). Ook al waren het beste (jonge)mannen.
Mijn broers hebben dit trouwens eens voorgehad, kwam ze eerst bij ons thuis bij de een en paar jaar later bij de ander en ik vond het toen als 12-jarige dus al raar (en vies) en nog steeds :’)
Oh en nu het in een ander topic over oude forummers gaat. Dat 2 zussen een relatie hebben (gehad) met Ruud Feltkamp vind ik dus ook bijzonder. Als iedereen natuurlijk maar gelukkig is, maar in mijn leven hoeft het niet