Stel je persoonlijke vraag #22

Vind ik kut maar vooral omdat hij echt een trashbag excuus van een mens is. Als het een leuke kerel was had ik het denk ik prima gevonden!

Ik vind schone sokken wel lekkerder voelen, maar mijn sokken zijn echt totaal niet vies na 1 dag. Ik loop ook op pantoffels en heb nooit zweetvoeten, misschien maakt dat uit.

1 like

Ik wandel nog steeds elke dag 15km, dus moet wel elke dag schone sokken aan denk ik.

1 like

Uitleg over mijn stem: ik draag nooit sokken in huis (vind ik vreselijk zitten) dus ik draag ze maximaal een uur per dag. Alleen als ik boodschappen ga doe of een wandeling maak. Vind het een beetje onzinnig om steeds na dat uur al te gaan wassen. Sowieso draag ik bijna nooit sokken want ik draag eigenlijk altijd jurkjes met panty.

1 like

Nee mijn sokken zijn ook niet vies en ik heb geen zweet poten, maar ik vind het gevoel van een sok die al aan is geweest gewoon goor.

4 likes

Hahaha

Maar waarom je vrienden? Is toch juist leuk als een vriend van wie je houdt en die je vertrouwt iets met haar krijgt?

Oh god ik hoorde net dat ik een mix ben tussen pam en Darryl en een beetje angela. Ik ben het er zo niet mee eens. Ik ben Dwight :joy:

1 like

15km wow!

2 likes

Actieve hond :grimacing: ik hardloop daarnaast ook nog 4-5x per week :see_no_evil:

1 like

Ik zou echt in een existentiële crisis terechtkomen als m’n ex m’n zus gaat daten. Dan is er ergens iets heel erg fout gegaan want ik ben zo zo zo anders dan m’n zus. Zij is alles wat ik niet wil zijn.

4 likes

Hahaha Nice

Maar je gunt je ex ook beter dan?

1 like

Ja er even vanuit gaande dat mijn ex mijn soort mens is gun ik hem dan zeker meer en beter dan m’n zus.

Hahah best heftige uitspraak. Maar m’n zus staat gewoon zo ver van me af.

5 likes

Nouja als dat zo is, dan mag je dat best zeggen toch.

Je kiest je familie niet uit natuurlijk.

1 like

Ik moest aan al mijn dates denken en die passen totaal niet bij mij mijn zusje, maar ik denk oprechte dat mijn meest serieuse date nog best wel een match kan zijn :thinking::thinking: vreemde gedachte haha

1 like

Maar ligt er wel heel erg aan welk dialect. Dialect uit mijn streek vind ik wel grappig, maar dat is ook de enige.

3 likes

Ja ligt er eigenlijk aan ja. Amsterdams kan ik wel hebben en Rotterdams, Haags of Leids ook. Rest kan opbokken.

2 likes

Is voor mij echt een afknapper. Brrrrr

Edit: echt een plat dialect dus

Oh weet ik het. Maar als het accenten zijn moet ik geen dialecten dus.

Ik heb het opgezocht en een dialect is een deal-breaker ja.

1 like

Ik weet niet zo goed wanneer een dialect plat is, behalve dan west-vlaams

Je hebt genoeg dialecten in de randstad hoor, dat is niet alleen iets van het platteland.

1 like