Stel je persoonlijke vraag #22

Ben je iemand van het platteland, word je aan iemand met enorm Amsterdams accent gekoppeld. De horror

4 likes

Hahah echt? Ja dat zal dan wel door de ava komen ofzo. @Eddie zegt veel wijzere dingen joh hahah.

Haha date je zelf? Want ik kan me niet voorstellen dat je dit nog steeds zou denken na een paar maandjes tinderen. :sweat_smile:

4 likes

Hier had ik sowieso op gestemd

1 like

Ik zit al 100 jaar op tinder maar ik denk soms ook echt jeetje geef die jongen een kans.

1 like

Ik vind het meestal leuk maar soms van die tering lange analyses over mannen en hun gedrag en dan denk ik jezus vraag het gewoon aan ze zelf

46 likes

Als er ooit een nieuwe naam komt voor dit forum dan stem ik hierop.
Vraag het diegene!! (Telt niet alleen voor mannen maar ook voor klantenservices en bedrijven enzo haha)

9 likes

Maar het forum is toch een soort Google

5 likes

Er is een zoekfunctie ja. Maar of sommige mensen die gebruiken…

Ik vind het vooral allemaal extreem vermoeiend klinken altijd.

10 likes

Ik vind daten het vreeeeselijkste wat er is, dus ook verhalen er over lezen doe ik mezelf niet aan.

2 likes

Haha nou heb wel vaak dat ik denk oh ja daar heeft ze echt gelijk in haha.
Ja sowieso in het date topic ben ik het vrijwel altijd met je eens haha.

1 like

Waarom een vraag stellen waar we allemaal het antwoord op weten? Het merendeel neemt het allemaal niet zo nauw.

Was corona maar een soa.

7 likes

Zou jij iemand daten die…

• Prins(es) carnaval is geweest
  • Een derde tepel heeft
  • Meegedaan heeft aan het WK vrouwen-sjouwen
  • Thierry Baudet als broer heeft
  • Op een varkenshouderij woont
  • Gestreakt heeft tijdens een finale van het EK
  • Een zolder heeft vol modeltreinen bezit
  • Body building als hobby heeft en foto’s toont op het bekende forum
  • Altijd van top tot teen gekleed gaan in Balenciaga kleding waarop groot het logo prijkt
  • Mascara draagt
  • Advocaat is en vaak zaken aanneemt die niet zonder risico zijn
  • Alleen tijdens volle maan sex wil hebben
  • Woont in een verbouwde molen met slechts ƩƩn slaapkamer en daar nooit weg wilt
  • De helft van het jaar werkt in Zanzibar
  • Zijn/haar avondeten prakt
  • Gelooft in complottheorieĆ«n
  • Gepromoveerd is op het onderwerp ā€˜Relaties en Ikea-meubelen in elkaar zetten’
  • Geen 1,5 meter afstand houdt
  • een lichaam heeft waarop in cartoonstyle de hoofden prijken van alle eerdere geliefden.
  • Een pitbull teefje heeft die ā€˜Harriet’ heet

0 stemmers

Veel spelfouten etc maar goed.

1 like

De modeltreinen wilde ik skippen, maar toen bedacht ik me dat als mijn vriend de kans kreeg hij ook zo’n zolder zou nemen. Dus ik moest wel haha

4 likes

Ligt er trouwems wel aan wanneer hij mascara draagt en hoe enzo.
Zon gotic/punk achtig type nein danke. Maar zon gast die mega stylish is en t naar feestjes draagt ofzo ja gaarne.

1 like

Geen idee, maar ik wilde nog iets ā€˜lichamelijks’ hebben en dit schoot mij als eerste te binnen.

Oehhh mag ik de punker dan? Beetje eyeliner, nagellakje, :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Rotterdams, Haags, Amsterdams etc zijn ook dialecten.