Stel je persoonlijke vraag #22

Ik zal hem naar je doorsturen. Loef nagellak wel tho.

1 like

Hoe zou de overheid ervoor kunnen zorgen dat de ‘jeugd’ tijdens Oud en Nieuw thuis blijft?

• Een gratis PS5
  • Twee festivals tickets naar keuze als corona voorbij is.
  • Drie jaar 50% korting op je zorgverzekering / eigen risico
    • Vier jaar gratis studeren
    • Verzekerd zijn van een huurwoning als de tijd rijp is / het nodig is…
  • Een free the people concert van Bizzy en Famke Louise
  • Levenslang gratis frikandellen en kroketten
    • Twee jaar gratis met het OV en die zomers een gratis interrail pas
    • Een gratis vuurwerkpakket ter waarde van 750 voor 2022

0 stemmers

Ik vind dat echt een fcking smerig idee. Beetje incest eigenlijk. De vriend van je zus voelt op den duur toch als een soort broer ofzo, het idee om daar mee in bed te eindigen. En hij heeft dus ook al in je zus eerder gezeten. Bah.

5 likes

Boete van 1000 euro ofzo wanneer ze niet thuis blijven.

31 likes

Dit is echt best een lullige post. Sommige mensen, vooral uit de oudere generatie, kunnen niet anders dan dialect en al helemaal geen Engels. Om die dan direct dom te noemen zodra ze tegen iemand uit de randstad beginnen te praten, vind ik kortzichtig.

3 likes

Ja ik dacht ook altijd dat het accenten waren, maar het zijn dialecten.

4 likes

Haha nou nou

Dat ligt toch ook heel erg aan de relatie die je hebt met je zus, haar vriend, de duur van de relatie etc.

Als mijn zus nu gelukkig zou worden met mijn highschoollover van 10 jaar geleden zou ik dat best vinden. Met een recentere ex met wie ik een langdurige relatie gehad zou hebben zou ik dat raarder vinden.

1 like

Ah oke omdat er ‘iemand’ stond, dacht ik dat je hem breder getrokken had. Dan lees ik hem anders en snap ik je wel.

1 like

Nee eigenlijk niet? Ik vind het een vies idee bij kortere relaties/scharrels, en bij relaties (van haar of mij) die jaren hebben geduurd (in het verleden). Ook al waren het beste (jonge)mannen.

Mijn broers hebben dit trouwens eens voorgehad, kwam ze eerst bij ons thuis bij de een en paar jaar later bij de ander en ik vond het toen als 12-jarige dus al raar (en vies) en nog steeds :’)
Oh en nu het in een ander topic over oude forummers gaat. Dat 2 zussen een relatie hebben (gehad) met Ruud Feltkamp vind ik dus ook bijzonder. Als iedereen natuurlijk maar gelukkig is, maar in mijn leven hoeft het niet :stuck_out_tongue:

3 likes

Oke. Een scharrel die ik amper ken voelt voor mij niet als broer of als incest. Iemand met wie ik 10 jaar aan het kerstdiner heb gezeten veel meer. Maar goed vies idee kun je het vinden natuurlijk, incest vond ik nogal ver gaan

Omdat ik de poll eerst verkeerd las: hoe zou de overheid JOU overhalen om binnen te blijven tijdens oud&nieuw? Even doen alsof je dat uit jezelf niet zou willen.

• Een gratis PS5
  • Twee festival tickets naar keuze als Corona voorbij is
  • Drie jaar 50% korting op je zorgverzekering/eigen risico
  • Vier jaar gratis studeren
  • Verzekerd zijn van een huurwoning als de tijd rijp is/het nodig is
  • Een free the people concert van Bizzey en Famke Louise
  • Levenslang gratis frikandellen en kroketten
  • Twee jaar gratis met het OV en die zomers een gratis interrail pas
  • Een gratis vuurwerkpakket ter waarde van €750 voor 2020

0 stemmers

Ik ga hem maken deze kerst, ik ben zo benieuwd! Nog wel even een vraagje: bak jij hem eerst zonder bladerdeeg helemaal gaar (75 minuten?) En doe je er dan pas de dag zelf bladerdeeg omheen en dan nog eens 20 minuten in de oven? Ik ga hem namelijk ook een dag van tevoren maken.

1 like

Leeeuk! Volgens mij had ik vorig jaar een dag van tevoren ongeveer 65 minuten en dan op de dag zelf met bladerdeeg en dan nog 20 minuten. Maar ik weet het niet helemaal meer zeker eerlijk gezegd. Ik heb toevallig vandaag de vulling alvast gemaakt!

1 like

Wat vind jij lekkerder als je moet kiezen tussen een orgasme (door jezelf of een ander, wat je fijner vindt) én je lievelingseten/-snack?

• Orgasme overtreft sowieso mijn lievelingseten
  • Orgasme vind ik net nog iets lekkerder dan mijn lievelingseten
  • Orgasme of mijn lievelingseten, ik kan niet kiezen
  • Mijn lievelingseten overtreft toch net een orgasme
  • Geef mij gewoon eten

0 stemmers

Volgens mij omdat ze allebei chique goedgeklede forummers die in België wonen zijn.

Tenminste dat vind ik hun gedeelde eigenschap.

22 likes

Niet related, wel vriendinnen :joy:

13 likes

Vooral heel raar. Ik heb 1 keer met dezelfde jongen gezoend als mijn zus en dat vond ik al heel apart. En nog steeds.

1 like

Ja dat vond ik ook altijd verwarrend door de username en avatar!

Qua stijl vind @Daytona en @Sneakers dan weer heel gelijkaardig.

1 like

Ik heb 5 jaar de pil geslikt, vanaf mei 2019 gestopt en sinds dien 4x ongesteld geweest dus zeeer onregelmatig :sweat_smile:

1 like

Zo zeg! Heb je weleens een onderzoek gehad?