Ik hoop dat ze een heel eind is opgetyft.
- Ja
- Nee
0 stemmers
- 1-3
- 4-7
- 8-10
- 10-14
- Meer dan 15 jaar
0 stemmers
1 maand haha
12,5 jaar leeftijdsverschil. Maar we merken het eigenlijk nooit…
Minder dan 1 jaar.
Zelf niet gespot, want al zou ik een foto zien van iemand hier ben ik dat gezicht in 2 tellen alweer vergeten. Mensen die ik met 1 meeting heb gezien zou ik gewoon ook niet herkennen op straat weer, zo bizar slecht in gezichten.
Ben zelf wel vaker gespot en direct aangesproken (op Paaspop, Lowlands en in de stad hier), maar ook wel eens gespot (hier in de stad en in Amsterdam en Utrecht) en dan later een dm via insta of hier.
7 weken op de dag af 
Iedereen haat haar lijkt het, wat had ze gedaan? @anon50301661
Ik heb dat gemist denk ik, ken haar alleen van die mmmmm…mmm…mmmm…
Ze was een troll en had meerdere forummers opgelicht met valse tzatzikirecepten. Ze is er nog steeds ‘anoniem’ onder nieuwe naam maarja mag niet outen.
Wat zijn valse tzazikirecepten? Recepten die andere forummers volgden maar die totaal niet klopten, waardoor ze zaten opgezadeld met een bak goor spul?
Ja dat laatste. Ze deed er dingen als azijn enzo in. Vond ze leuk om mensen te naaien met vies eten.
Oh dat is echt stom zeg 
Haha dafuq
Hahahahah ik was prettyprettyprincess 

O was jij dat omg! Zou maar snel die recepten rectificeren voor er nog meer slachtoffers vallen 
Dat is een grap he. Azijn hoort niet in tzaziki gamoto!!!
Hahaha oh sorry!!
Hahahaha nee joh En dan vervolgens zeggen dat je hoopt dat ze een heel eind is opgetyft?
dit is next level. Zo next level dat ik nu twijfel of je wel echt haar bent. Wie dacht jij dan dat het was @Lemongrab want dat kan je nu wel zeggen
Ik moest wel lachen om “opgelicht met valse tzatzikirecepten” alsof t een enorme crime is dat mensen dan azijn vreten 
Azijn in je tzaziki is ook een crime. ( En dat is dan ook de grap van @Lemongrab iemand kwam ooit met een tzaziki recept met azijn erin. Ben nog nooit zo op mn Griekse hart getrapt)