Zit @anon50301661 dan ook in het complot? Jammer ik dacht relletje
Jaa ik denk dat 90% van t forum wel weet dat ik dat was hahaha. Soy.peor betekend dan ook ik ben erger haha. Als een soort verwijzing.
God je bent zo famous. Maar je blijft gewoon sojasauspeertje hoor
Edit: neee joh ik kom er nu opeens achter dat het Spaans is. Ik dacht op de een of andere manier Koreaans ofzo. Dit is Rundee Prunwild all over
Als je die dingen die jij omschrijft moet doen ben je zeker afhankelijk van andere mensen. Maar het werd een beetje gebracht van āMensen zonder rijbewijs kunnen niks en hebben steeds hulp nodig van mensen met een autoā
Er zijn zeker wel dingen waar bij ik denk ah nu is een auto handig. Maar dat is zo weinig dat ik me op die momenten ook niet schaam of iets om iemand anders te vragen. Voor de rest red ik me wel gewoon met mn fiets/ov/benen. ( Dr past zoveel op een fiets)
@Kauai jaa het is ook van een liedje van bad bunny. Daarom staat hij altijd op mn ava. Nu ff samen met harry styles.
Ik ben 34 zonder rijbewijs 
Nooit bij stilgestaan dat dat hetgene is dat me onaantrekkelijk zou maken voor mensenā¦
Mweh ik heb een rijbewijs en stap zelden in een auto, dus zoān kaartje zegt ook niets. Je kan prima zonder
Haha scherp nee verkeerd ingevuld, ik ben jonger
Ligt ook een beetje aan waar je woont denk ik? Als je zonder rijbewijs in Amsterdam woont is heel anders dan als je in Habbekutteveen woont.
Hebben jullie eigenlijk geasfalteerde wegen in limburg?
Nee haha ik wist wel dat het @Soy.peor was ik zat gewoon een beetje te dollen om deze duffe kerstdagen te verwerken, sorry voor de anticlimax. Dat laatste is wel waar overigens ja.
Nee joh daar rijden ze nog met paard en wagen over de zandwegen
Daar gaat de hele poll toch over, ik snap niet goed waarom je specifiek op mij reageert?
Huh nee tuurlijk niet
Ik reageer niet specifiek op jou hoor. Las de poll en vulde em in en toen ik verder scrollde en nog meer discussie erover las wilde ik mn verbazing uiten dat het blijkbaar een ding was maar was te lui om terug omhoog te scrollen.
Serieus?? Ik heb het altijd geleerd met wijnazijnā¦van een Griek notabeneā¦
Die probeerde jou te vergiftigen.
Samenvatting
For the record. Ik ben niet tegen azijn zelf haha. Ik moet er alleen niet aan denken in mn tzaziki. Er zijn verschillende manieren om het te maken. Net zoals zuurkool niet door elke nederlander precies hetzelfde word gegeten haha.
Maak je geen zorgen hoor! Mijn Griekse familie en eigenlijk iedere Griek die ik ken maakt tzatziki met azijn. Wij gebruiken rode wijnazijn. Als iemand de verhoudingen niet goed heeft wordt het niet lekker nee, maar verder is het gewoon hartstikke normaal om het zo te maken 
Ik heb pas mijn rijbewijs gehaald toen ik 27 was. Had het geld wel, maar de durf niet. En toen ik 18 was had ik wel andere dingen aan mān hoofd qua psychische toestand.
Vind het een beetje kort door de bocht om gelijk te zeggen dat iedereen maar zn rijbewijs moet halen als ze 18 zijn. En inderdaad wat @anon12348926 zegt, niet iedereen heeft daar het geld voor?
Ze had een heel cadeau tasje met allerlei dingen voor me
dus ben blij dat ik ook nog iets kleins had