Blijft wel gek als je iets vraagt voor een ander. ‘Ja, maar wie vraagt dat dan?’
‘Maakt dat uit?’
‘Je kan toch wel zeggen wie dat vraagt’.
‘Ehh, crazyplantlady…’
Hahaha ik vind het altijd zo grappig hoe wij hier elkaar bij forumnaam noemen alsof het de normaalste zaak van de wereld is 
(En ik vind het trouwens ook heel gezellig dat ik hier wel eens met ‘banaan(tje)’ word aangesproken)
Jouw naam spreek ik altijd in het Engels uit of is dat ook de bedoeling 
Het was bedoeld als dat toontje dat je zingt als je iemand plaagt: nanananana maar meestal lees ik het zelf gewoon als banana, Engels of NL.
Ow haha, dat had ik niet gedacht!
Ik begin vaak te zingen in m’n hoofd als ik jouw naam lees: this shit is bananas, b a n a n a n a n a
Hahaha ja dat heb ik ook wel eens! Vind ik ook gezellig om te horen
Geen idee? Zal vast wel. Voor het laatst had ik mijn scherm gedeeld en toen zag je allemaal mailtjes van dit forum. Oeps!
Hahaha ik vind t ook zo droog om iemand toe tevoegen op insta en dan te berichten met " Hoi ik ben het soy.peor" hahaha
Kreeg een keer een pakketje van iemand hier en de postbode vroeg heel gealarmeerd “woont hier een Quinoa??”
Daarom stuur ik altijd mijn volledige naam, want ik wil echt niet in de Primera naar een pakketje voor Vaiana vragen 
Haha ja dat had ik ook met secret santa. ‘goeiemorgen, pakketje voor banana… na… na !?’
Haha ja precies dit. Geef met Secret Santa altijd maar mijn voornaam door, want ik denk dat mijn huisbazen toch een beetje gek op zouden kijken als er een pakje voor Grumpy Harry verschijnt. En al helemaal bij een pakketpunt inderdaad.
Ik ga mijn zoon Toetanchamon noemen.
Of stiefzoon, of hoe het ook zat.
Het regent en stormt buiten en jij zit lekker binnen te chillen
- Ik geniet hiervan en vind het leuk
- Ik vind het niets / niet leuk
- Geen mening
0 stemmers
Ik vind die wind zo overdreven. Slaat helemaal om het dak heen en hoor je binnen super hard. Tikkie minder en prima.
Ik vind het leuk maar ook onrustig, ik krijg wel snel cabin fever.
Ik krijg flashbacks naar begin dit jaar. Toen dacht ik nog ah het stormt maar is zo weer over en dan kunnen we lekker in de lente overal naar toe. Boy was i wrong.
ik stuur altijd pakketjes naar mensen hun forumnaam! en als het te raar is maak ik een afkorting of kleine variatie erop haha
Ik vind het heerlijk. Vannacht ook super lekker geslapen door het gestorm.