Ik heb op a quit place gestemd, maar die heb ik in de bioscoop gezien. Vond dat wel echt wat toevoegen denk ik, het was ook echt doodstil.
Birdbox heb ik gewoon thuis gezien dus was toch anders.
Je was mij even vergeten toen je dit typte??
Ik heb op a quiet place gestemd, omdat ik het een bizarre gewaarwording vond in de bios die heel erg bijdroeg aan het hele gebeuren.
Het was verboden te eten tijdens deze film en ondanks dat de zaal vol zat hield iedereen zich eraan dat het dood en doodstil was in de zaal. Die hele sfeer van een volledig volle stille zaal maakte het echt zo spannend allemaal. Denk dat ik hem thuis tyfussaai zou vinden.
Mocht je niet eten zodat het stiller zou zijn?
Eén van mijn beste vriendinnen is buitengewoon knap en heeft totaal geen humor, ik heb de twee dingen ook vrij snel aan elkaar gelinkt (ze is natuurlijk wel heel erg aardig, lief, begripvol etc, wat overigens in mijn ogen ook karaktereigenschappen zijn die makkelijker naarboven komen door pretty privilege - als iedereen je goed behandelt door je supermooie uiterlijk is het mijns inzien ook veel makkelijker om niet bitter te zijn).
Thuis grappig en ergens anders knap. Duurt lang voor ik me ergens op mijn gemak voel en daardoor komt mijn humor er ook niet echt uit 
Ik ben allebei wel
Ik vind een van mijn beste vriendinnen juist super knap en heel grappig, maar zij vind zichzelf juist niet knap (maar wel grappig). Misschien dat ze daarom toevallig ook grappig is :’)
Als je ouder wordt verandert de dynamiek ook. Dan moet je opeens wennen aan een andere benadering. Waar ik eerst vaak overal de jongste was bijvoorbeeld, en zo benaderd werd door oa oudere collega’s, behoor ik nu langzamerhand zelf tot de oudere garde en word je dus anders benaderd. Dat is vreemd.
Weet niet of ik het goed kan uitleggen trouwens, vind het zelf minder duidelijk als ik het zo teruglees dan dat ik het in mijn hoofd heb zitten 
Langs beide kanten al meegemaakt:
- al dingen voor elkaar gekregen die ik als onaantrekkelijke 50-jarige man met een bierbuik waarschijnlijk niet gedaan zou krijgen
- aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik me in mijn job vaak dubbel moet bewijzen. Potentiële partners zien me op het eerste gezicht vaak als de stagiair die koffie komt zetten in plaats van als de leidinggevende waarmee ze zullen moeten onderhandelen
- ook al meegemaakt dat ik me prima voel en denk dat ik er goed uitzie, en dat er dan iemand bij komt die traditioneel gezien heel knap is (slank lichaam, goede boobies, lang blond haar, witte vriendelijke glimlach, perfecte manicure…), dat die persoon dan alle aandacht krijgt en dat ik me dan waardeloos voel. Ik had dat heel erg met een ex-collega. Een supervriendelijk meisje, zij kon er eigenlijk ook niets aan doen dat ze er nu eenmaal zo goed uitziet.
Hahaha door deze poll en die van Penny besef ik me opeens dat ik welgeteld 1 vriendin heb :’) niet gek dat ze niet alleen m’n knapste maar ook m’n grappigste vriendin is. Afgezien daarvan vind ik haar objectief gezien ook knap en grappig maar goed
Is dezelfde vriendin bij mij. Dus ze is én enorm knap én enorm grappig. En ook nog gewoon heel aardig. Soms echt om jaloers op te zijn hahaha
Na bijna een jaar corona, heb jij je quarantaine doelen waargemaakt? I. E. Kan je nu een split/haken/breien/bakken whatever je wilde kunnen?
- Ja
- Nee
- Bijna
- Ik had geen doelen
0 stemmers
Ik wilde niet meer kraken door elke dag te stretchen maar zelfs quarantaine kan geen yoga queen van me maken, vind het nog steeds oersaai. Maar ik val niet meer om bij die kut lunge kicks die in elke hiit video zitten
ben trots
Ik heb leren borduren maar dat was geen vooraf gesteld doel, meer iets waar ik uit verveling aan ben begonnen en wat wel beviel 
Denk je dat pretty privilege ook onder mannen een ding is?
- Ja, net zoveel als voor vrouwen.
- Ja, maar minder dan voor vrouwen.
- Nee, nauwelijks.
0 stemmers
Ja klopt. Ik baalde eerst, want girl needs popcorn, maar voor de sfeer was het top.
In Nederland zijn natuurlijk heel veel mannen 6 ft (iets meer dan 1.80). Ik vind wel vaak als mannen dan 1.90 of zelfs daarboven zijn dat ze dan eerder slungeliger worden dan aantrekkelijker.
Vinden jullie dat ook? Ik heb het even wat algemener gemaakt.
- Ik vind mannen vanaf 1.90 vaak aantrekkelijker dan mannen die korter zijn dan dat.
- Ik vind mannen vanaf 1.90 vaak minder aantrekkelijk dan mannen die korter zijn dan dat.
0 stemmers
Ik vind mn vriendin grappig omdat we samen inside jokes enzo hebben en precies weten wat we bedoelen enzo. We zijn meer samen grappig.
Ik zou echt te veel druk voelen door als grappigste vriendin bestempeld te worden en nooit meer grappig kunnen zijn, terwijl knapheid niet echt iets is wat ik zou moeten blijven aantonen om te verdienen.
Ik ben overigens best lelijk en ook totaal niet grappig dus ik zou beide dingen heeel ongemakkelijk vinden om aan te horen, haha!
Ik vind grappig juist iets wat geen moeite kost, anders is het gemaakt en niet meer grappig. Het idee is niet dat je moppen loopt te tappen, maar humor is vaak meer een andere manier van denken en dat goed kunnen uiten. Mijn humor iig!