Stel je persoonlijke vraag #22

Daar ben ik het totaal mee eens, maar toch is het mijns inzien wel iets dat heel erg te maken heeft met hoe lekker je in je vel zit, hoe fijn je je voelt in een bepaald gezelschap etc en daardoor zou ik me er toch wel onder druk door voelen! Ik zou het niet chill vinden om aan onbekende mensen geintroduceerd te worden als SUPERGRAPPIG terwijl ik heel verlegen kan zijn. Knap ben je gewoon en klaar, haha, die botstructuur verpest je niet zomaar haha.

2 likes

Haha nee true, ik zou waarschijnlijk ook gewoon kut gaan doen en expres enorm foute grappen maken zodat diegene die me zo introduceert voor lul staat dat hij mijn humor fantastisch vindt.

1 like

Nuance. Ze is onwijs grappig, maar ze is ook heel slim en niet iedereen snapt altijd al haar grappen omdat het soms referenties zijn naar dingen die ze niet kennen.

1 like

Maar je eigen uiterlijk ben je altijd het meest kritisch op. Je wordt er ook het meest mee geconfronteerd.

1 like

Ja soms maar niet heel erg verdrietig. Maar mijn gewicht heeft me vaak wel in de weg gezeten. Maar dat gaat nu veel beter gelukkig.

6 likes

Ik had ooit een voortand afgebroken toen ik van m’n fiets was geflikkerd dus toen was ik wel heel verdrietig, gelukkig heeft de tandarts dat heel goed gefixt

2 likes

Vroeger heel regelmatig, eigenlijk gewoon continu, jarenlang. Tot m’n -+15e werd ik gepest maar sinds ik van de middelbare school af ben eigenlijk niet meer, sowieso niet zo heftig als toen

Ik wacht nog steeds op mijn glow up :crazy_face:

10 likes

Same. Any moment now…

2 likes

überhaupt disclaimers als je een foto plaatst. M’n spiegel is zo vies! Ja boeiend, dan poets je je spiegel of dan post je die foto niet. M’n broek gekreukt, m’n haar niet goed, let niet op de rommel, ik sta wel vreemd etc etc

18 likes

Ja, same. Zo kut hoe pesten je kan beïnvloeden ook als volwassenen. Ik kan echt nog steeds zo boos worden als ik terugdenk aan die kinderen, bah.

Ik had één pester die me het leven zuur maakte en ik dacht op m’n 13e daardoor ook regelmatig aan zelfmoord. Die pester is overleden en toen hield het pesten dus gelukkig op. Zelfs nu als 30jarige kan ik 0.0 medelijden hebben met die jongen.

1 like

Ja, toen mijn haar volledig verknipt was. Echt maanden gejankt… het was vréselijk!

2 likes

Ik ben een keer als Hilary Clinton geknipt toen ik om een Bob vroeg :cry:

Ging de dag erna naar Australië, dus op al die foto’s ben ik ook een soort middelbare vrouw helaas

42 likes

Oh man, ik heb zo’n collega die het dan de hele tijd had over dr buikvet en baby kilo’s die dr niet af gingen blablablabla terwijl ze sowieso maat 36/38 heeft en dan klagen terwijl dr ook dikke collega’s aan die tafel zitten, vind dat zo awkward altijd. En iedereen maar neeee joh meit je bent helemaal niet dik hoor!! Vermoeiend.

Heb uiteindelijk extensions genomen, ik had complete happen eruit en paste niet eens in een staartje.

dit doet me denken aan toen ik mezelf met maat 36 te dik vond omdat ik geen platte buik had :broken_heart: haatte mijn lichaam toen echt en at nooit lunch omdat ik hoopte af te vallen. edit: was toen 16 ofzo

ik vind de opmerkingen over volwassen zeer terecht, dan moet je gewoon je geklaag over je gewicht bij je houden. je weet nooit wie je triggert.

2 likes

Toen ik 14 was, was mijn haar helemaal groen uitgeslagen door het zwemmen in chloorwater in de voorjaarsvakantie. Alles geprobeerd maar het ging er niet uit dus ik moest met groen haar naar school. :cry: Daar heb ik toen wel wat traantjes om gelaten, de nachtmerrie van elke puber haha. Mijn moeder probeerde het nog te verzachten met een verhaal uit haar jeugd over een mislukte permanent met poedel-krullen als gevolg, maar wat begreep zij er nou van hè.

2 likes

Oh nou we toch aan het spuien zijn, wat ik ook vervelend vindt zijn tattoo artists die in hun bio zetten all bodies welcome maar al hun tattoo ideeën en voorbeelden op slanke witte vrouwen posten.

3 likes

Sowieso waarom zetten ze dat in hun bio? :confused:

3 likes

Klinkt het bij jou de laatste dagen (af en toe) ook als een soort oorlogsgebied?

• Ja
  • Mwah beetje
  • Nee hier steken mensen geen vuurwerk af

0 stemmers