Al sinds eind oktober 
Oh damn dat is wel heel kut. Ja hier sinds oktober ook wel klein beetje maar laatste week is het wel echt raak. Heb af en toe gevoel dat er ergens een bom ontploft ofzo (buiten al het andere vuurwerk om want dat knalt ook hard).
Ja vroeger heel erg. Ik had (tegen mijn zin) flink wat ondergewicht en ik kreeg daar vaak rotopmerkingen over. Zelfs van vriendinnen. Eigenlijk haatte ik mijn lichaam gewoon. Toen ik eenmaal een gemiddeld postuur had, kostte het jaaaren om dat te beseffen. Heel apart.
Toen het verbod kwam, werd het ongeveer elke avond daarvoor was het sporadisch.
Regelmatig steken ze die bommen ook midden in de nacht af waarvan ik (en hond) wakker schrik en ik paniekaanval krijg. Echt leuke tijden altijd, ik durf niet meer in de avond naar buiten en slaap beroerd.
Dat klinkt nog wel een stukje erger dan hier. Pff hoop voor je dat de dagen snel gaan en dat het na 1 januari weer rustig is. 
Ik heb mezelf een hele lange tijd lelijk en onaantrekkelijk gevonden. Afgelopen jaar is er opeens een knop omgegaan (ik begrijp nog steeds niet heel goed hoe, ik denk combi van meerdere dingen) en ik vind mezelf totaal niet meer lelijk?? Integendeel, ik vind mezelf echt top nu. Ik heb ook gemerkt dat als je jezelf hot vindt, je dat ook echt uitstraalt en mensen echt sneller met je flirten? Echt hele rare gewaarwording want ik ben nooit goed geweest in flirten en opeens gebeurde dat allemaal omdat ik mezelf voor het eerst in 24 jaar oprécht hot vond/vind.
Hetgene wat het meest door mijn hoofd ging was: why the fuck zou ik mezelf haten als ik ook gewoon lief en supportive naar mezelf kan zijn?
Het heeft letterlijk 0 nut om jezelf te haten en je voelt je daar alleen slechter om? Waarom zou je jezelf dat dan aandoen?
En ik weet dat dat makkelijk gezegd is, een jaar geleden zou ik met mijn ogen gedraaid hebben als iemand me dit zeiâŠ
Ik heb een glow down gehad haaha rip
Hier steken ze het hele jaar door vuurwerk af, iedere avond minstens 2/3 keer zoân kei harde knal. 
ff iets anders raten dan uiterlijk hoor, ik kan er toch weinig aan doen dus heb weinig zin om mezelf helemaal te gaan ontleden. Word er morgen toch weer wakker mee.
Welk cijfer geef jij deze lockdown? 1=bagger 10=lockdown is leve
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nvt
0 stemmers
Welk cijfer geef je de intelligente lockdown van maart-april?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nvt
0 stemmers
Beste nummer uit de top 10 van de top 2000
- 1 Roller Coaster - Danny Vera
- 2 Bohemian Rhapsody - Queen
- 3 Hotel California - Eagles
- 4 Piano Man - Billy Joel
- 5 Stairway To Heaven - Led Zeppelin
- 6 Black - Pearl Jam
- 7 Avond - Boudewijn de Groot
- 8 Fix You - Coldplay
- 9 Wish You Were Here - Pink Floyd
- 10 Heroes - David Bowie
0 stemmers
Lekkerste decembersnack
- Oliebol
- Appelbeignet
- Berlinerbol
- Iets anders van de oliebollenkraam
- Sneeuwmankoeken
- Kaneelsterren
- Gevulde kerstkransjes
- Ongevulde kerstkransjes
- Kerststol
- Chocoladeletter
- Kruidnoten
- Chocoladekruidnoten
- Truffelkruidnoten
- Andere kruidnoten
- Pepernoten
- Taaitaai (lol wie hier op stemt zet ik op negeer)
- Kikkers en muizen
- Strooigoed
0 stemmers
Lekkerste decemberdrank
- Champagne
- Warme chocomel
- Warme chocomel met slagroom
- Warme chocomel met rum en slagroom
- GlĂŒhwein
- Anijsmelk
- Chai latte
- Stroh rum 80
- Absint ter gelegenheid van 2020
0 stemmers
Echt zo gĂȘnant dat Coldplay in de top 10 staat.
Zeker fix You is gewoon echt een kutnummer, dat kan je niet ontkennen. Echt gezeik.
Ja en Duncan Lawrence en wat mij betreft inmiddels ook de versies van Hallelujah, want die horen we de afgelopen jaren wel erg veelâŠ
Nog veel genanter vind ik Danny Vera op nummer 1âŠ
Love deze lijsten, helemaal mijn muziek allemaal.
Ik zie niet in waarom je je lijf geen 10 zou geven. Zonder zou ik dood zijn. Het functioneert. Misschien niet top, maar hé, ik ben er nog. Wat boeit die extra vetrol dan?
Maar zonder je hoofd zou je ook dood zijn
dus die dan ook een 10
Die functioneert helaas niet naar behoren 

Dan zullen er mensen ook misschien geen 10 hebben gegeven voor hun lijf omdat dat niet functioneert naar behoren misschien haha
Ja true
Vind t wel een mooie manier van denken!
Heeft jaren geduurd om zo te denken hoor! Heb zelf mân lichaam naar de knoppen gewerkt, maar na een tijdje vond ik het het niet meer waard. Ik kon niet meer eten zonder ziek te worden. Deels met hulp en door mezelf heb ik het weer op kunnen bouwen.
Betekent niet dat ik niet aan mijn zelfvertrouwen over mijn hoofd niet werk, maar dat proces vind ik langer duren