Stel je persoonlijke vraag #22

Mijne is denk ik niet zo moeilijk, volgens mij post ik alleen vooraf wat ik ga eten en achteraf wat ik heb gegeten.

37 likes

Ja eens!

1 like

Vind ik wel.

@Rose_Gold Ajax hooligan
@Bunnyslippers eten
@anon37686689 zou ik eigenlijk niet weten
@Eddie daten en discussies
@Banananana antiracistisch ijskonijn
@kali 90s/00s fashion

Ben wel benieuwd of het overeenkomt met wat jullie zelf in gedachten hadden.

21 likes

nou! ijskonijn?

Ja maar met een goed hart! Zat al te twijfelen of dat de juiste term was maar kon niks beters bedenken. Je bent direct en soms een beetje kortaf.

1 like

Haha ja klopt helemaal! Denk dat ik voor iedereen die het voetbaltopic leest wel bekend sta als de persoon met de ongecensureerde hooligan posts tijdens wedstrijden.

3 likes

Oja over Den Haag twijfelde ik nog bij jou idd. Je spinnenlobby ken ik niet.

Spinnenlobby?

Maar ik had hem niet eens ingevuld!

Je vergeet mijn hond :woman_shrugging:
Het is: hardlopen hardlopen hardlopen, hond

25 likes

Werk was inderdaad wel zo, maar denk dat ik het daar al een half jaar niet meer over heb gehad. Vind m’n werk echt totaal niet leuk meer sinds corona namelijk. Maar ben wel nog queen poetstip, das zeker waar :joy:

1 like

Huh middelbare school? Ik zit in de afstudeerfase van mijn studie :cry:

Als ik mezelf een identiteit moest geven was het nieuwe vegetarische producten jager, ik word altijd enthousiast als ik nieuwe vega dingen zie in het producten topic. Maar ben ook wel in andere topics actief haha

2 likes

Ik link tattoos en die teensokken ook aan jou :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Nee! @Sedana is onze leider!

Haha ik wilde inderdaad erbij zeggen: en haar hond!

1 like

Yesss @anon4388265

image

2 likes

En @Daelyss en @Daytona onze Belgische fashionqueens

14 likes

Ik vind het over het algemeen niet leuk als iemand (die ik niet goed ken) op een feestje vragen over mijn dagelijkse leven aan me stelt. Ik vind het veel leuker om het over abstracte dingen te hebben en wil helemaal niet kletsen over mijn gezin, mijn werk of mijn studie!

22 likes

Ik vind mijn studie echt ontzettend leuk en interessant dus daarom vind ik het ook leuk om over te praten haha. Voor mij voelt dat niet als praten over dagelijkse kost maar over iets waar ik veel plezier uit haal. Klinkt heel cringey maarja is wel zo. Ik vind het zelf ook leuk om met andere mensen over hun studie/werk te praten als zij er zelf gepassioneerd over kunnen vertellen. Alleen maar leuk om mensen zo enthousiast te zien vertellen. Hoef idd niet te horen over iemands baan als ze die zelf saai vinden maar dan beginnen ze er meestal ook niet uit zichzelf over dus dat scheelt haha.

4 likes

Ik vind het ook leuk om over mijn hond te praten (want ik kan wel dagen over hardlopen praten maar merk dat hond een beter onderwerp is vaak; autist en 2 grote interesse hebben is makkelijk), maar denk eerder dat ieder binnen is op het feestje en ik buiten met de hond aan het wandelen om de drukte/prikkels te ontvluchten. Dat is veel realistischer beeld. :grimacing:

7 likes