Ja @betty is onze middelbare scholier volgens mij
Ik associeer jou ook met een dure, minimalistische smaak.
O en Curb natuurlijk.
Ik praat het minst graag over mijn kinderen omdat als ik een keer weg ben doe ik graag alsof ik nog 22 ben enzo. Maar helaas vraagt iedereen er altijd naar dus verleen ik er wel mijn identiteit aan. (Hoe is het met de twinssssss
)
O grappig wist niet eens dat je meedeed.
Het hoogtepunt van mijn internetbekendheid heb ik geraakt toen ik 14 was en een jochie van mijn school waar ik nooit mee had gepraat op één of ander forum in het “Chickietopic” mijn naam én achternaam plaatste en zei dat ik z’n chicky was en dat mijn vader maffiabaas was
(met heel veel knipoogemoji’s) (natuurlijk is dat niet waar, maar blijkbaar is mijn nationaliteit genoeg om dat te denken).
Ik ben de enige op de wereld met mijn voor- en achternaamcombinatie en jarenlang was die pagina de eerste hit als je me googlede. 
Ik zou er niet naar durven kijken, dus aanpassen wordt dan wel moeilijk 
Ik moet echt gaan wennen aan de afkorting labo want ik krijg komende maand een nieuwe Belgische collega, maar ik vind labo echt klinken als een automerk ofzo. Verder heb je eigenlijk wel een punt ja
Soms lijkt het echt alsof de auteurs van Wikipedia expres de lelijkste foto van iemand kiezen dus die zou ik sowieso veranderen. Misschien doen mensen die een hekel hebben aan iemand dat ook wel expres 
Ik ken labo als afkorting van laffe borrelaar (goede term nietwaar
), moest ook even twee keer kijken
Ik vind mijn werk Heel Belangrijk (hoewel dat het niet is, ik red nou niet bepaald levens ofzo), maar ik haat het echt om over mijn werk te praten of feestjes. Of over mijn kind zoals @Taartje zegt. Op feestjes of sociale dingen vind ik dat echt saai om over te praten. Hoef ook niet over andermans kinderen te horen dank u vriendelijk.
Daar heb ik dit forum voor.
Ah dan is het toch een passende term voor mij!
Jezus Christus hoe gek ik word van vragen als “heb je een gezin/partner en dan de ergste; wil je kinderen”. Alle antwoorden zijn kut omdat mensen dingen gaan invullen en een oordeel hebben. Snap ook niet wat het er toe doet op een borrel/feestje (behalve als een leuke vent me wil versieren dan snap ik nog de urgentie)
Hebben jullie een papieren agenda voor 2021?
- Ja
- Nee, wel nog van plan om er één te halen
- Nee want ik gebruik enkel een digitale agenda
- Nee want ik gebruik sowieso geen agenda
- Anders:
0 stemmers
Ik gebruik normaal altijd een papieren agenda maar in 2020 heb ik die zo weinig nodig gehad en gebruikt. Voor 2021 zal het enkel een digitale agenda worden.
Is er iets waar jullie mij mee associëren? Heb het gevoel dat ik echt totaal niet opval op het forum maar wie weet 
Thats creepy af
Hahahaha wtf
Voor studie vond ik een papieren agenda altijd fijn, voor werk en persoonlijke dingen liever digitaal. Ik studeer nu niet dus heb ook geen papieren agenda, maar ga waarschijnlijk in september weer verder dus denk dat ik
Ik heb mijn digitale agenda voor afspraken, gewoon die van iCloud dus die kan ik op mijn telefoon, tablet en laptop openen. Ik gebruik een papieren planner om losse weekoverzichten en dagen mee te plannen! Dat doe ik niet elke week, alleen wanneer ik veel afspraken heb of veel gedaan moet krijgen en daardoor wat extra overzicht nodig heb. Die is ongedateerd dus kan ik gebruiken wanneer ik wil zonder dat je pagina’s leeg laat en verspilt. Een whiteboard is daar ook een goed alternatief voor. Ik vind dit een hele fijne combo van papier en digitaal!