Stel je persoonlijke vraag #22

Daar kom ik nu bijna nooit meer, maar heb inderdaad het idee dat daarbuiten niemand mij kent haha!

Je valt me pas sinds vandaag op door je leuke ava. Verder heb ik echt geen flauw idee.

1 like

Haha die van @LizzyBennet is zo accuraat. Ik zat ook al over haar na te denken want ik had het gevoel dat ik haar best goed ken maar ik kon het toch niet in woorden vatten. Maar dit is het.

9 likes

Ja ik wacht er nog steeds op dat dat mijn titel eens gaat worden hier. Heb ‘m wel verdiend vind ik.

12 likes

Love de snelheid van de mods hier :ok_hand:t4:

3 likes

even zo wat er in me opkomt haha

@monkeyslut lieve zus en altijd zin in weekend (en stomme huisgenoten)
@Hatsmetflats forumdominee en je beste vriendin zit in een streng klooster
@midheavenmoon corona-surviver en pollmaker
@Eddie moeder van het datetopic
@ellegirltalk na veel daten nu een heel leuke vriend
@anon28710462 woont in italie en deelt italiaanse screenshots
@Mhysa forummoeder met lieve kindjes
@lightbox houdt wel van een feestje op zijn tijd
@Ovenschaal trotse bezitter van larry

20 likes

LOL @zwaardvis tijd dat we eens een wijntje plannen als de horeca weer open is, kunnen we kijken of we echt zo op elkaar lijken

2 likes

Disappointed but not surprised. Niet zo gek met een stempubliek dat voor 99% bestaat uit middelmatige witte mannen met een mid-lifecrisis die vooral driftig stemmen op het beeld van de rockster die ze zelf hadden willen zijn maar in plaats daarvan miserabel met hun kantoorbaan in Woerden wonen en een paar weken per jaar nostalgisch wegdromen bij het leven dat ze ook hadden kunnen leiden.

23 likes

image

Ja goed plan hahaha, daar hoeven we ook maar 50 meter voor te lopen ongeveer dus als we elkaar toch blijken te haten zijn we ook weer snel thuis :cowboy_hat_face:

3 likes

Je verwart @jumpsuit en @Trenchcoat hier nu ook, bij je eerste punt. :wink:

3 likes

en elkaar vervolgens steeds in de supermarkt tegen het lijf lopen haha

3 likes

Hahaha beste advies ever. Dumpen!

1 like

@Trenchcoat is van de mexicaanse snack. De jalapenis. Of bedoel jij dat @Jumpsuit graag mexicanos eet? Qua mannen is jumsuit van de basketballers.

9 likes

Ja matig maar ik luister zelf ook voornamelijk naar mannelijke artiesten dus ik ben mede-verantwoordelijk voor dit fenomeen. :slightly_frowning_face: Damn you internalised sexism

Jalepenis staat voor vanavond weer op het menu als toetje

24 likes

Wanneer wordt jouw titel eigenlijk veranderd naar “dump him”? Lijkt me wel passend

4 likes

Grappig hoe je daar toch persoonlijke voorkeur in hebt, ik luister dus echt voornamelijk zangeressen. Moet er wel bij zeggen dat ik van meezingen houd, en dat is bij vrouwelijke artiesten vaak wat leuker :raising_hand_woman:

2 likes

Ik dacht ook direct aan @anon46421473 inderdaad. Belachelijk veel geduld en heel veel van geleerd in meelezen.

8 likes

Hij blijft ook gewoon knap :heart:

4 likes