Lijkt me ook wel een goeie @moderators
Ik zie je volgens mij pas sinds kort af en toe. Maar ik denk dat mensen mij ook niet kennen en anders hoogstens van het plantentopic en/of mn neiging om tegen dingen aan te schoppen.
Ik zie jou wel heel vaak voorbij komen hoor! Ik heb wel een andere ava nu, eerst een papier propje.
Maar ik praat veel over tv programma’s enzo en niet super vaak over persoonlijke dingen, dus gewoon een beetje saai denk ik 
En lees ook veel mee zonder te reageren omdat alles wel zo’n beetje al gezegd is. Dus voor mijn gevoel forum ik heel veel maar is het miss meer lezen dan reageren.
Ik herken forumnamen redelijk wel, jullie namen ook bijvoorbeeld @propje , maar ik onthoud gewoon geen dingen gebonden aan de naam! Dat heb ik echt alleen bij enkelingen volgens mij, dat ik er iets van “weet”. Maar vaak dus niet, ik kan dus vorige week het helemaal met iemand oneens zijn en de week erop weer helemaal vergeten wie dat was haha
Daarnaast zijn er mensen die ik beschouw als mensen waar ik al jarennnnnn mee forum en regelmatig ook interacties mee heb gehad dus die “ken ik” al van way back ofzo. Dan blijven dingen ook beter hangen
Ik vind deze ava van jou echt superleuk dus ga je nu zeker herkennen! Ik wil eigenlijk ook een nieuwe, want deze schoenen ga ik toch nooit kunnen/willen betalen.
Haha thanks! Had hem eigenlijk alleen voor het kerstmutsje maar dan houd ik hem 
Hier is vast wel een leuke titel mee te verzinnen 
Ohh nu je het zegt, de kerstmutsjes zijn weg
krijgen we ook nieuwjaarshoedjes? Of van die leuke brilletjes:

Er waren vorig jaar nieuwjaars hoedjes.
Je kan toch minder goed door een 2 kijken 
Jij bent in mijn hoofd vooral verbonden met het kinktopic, net als @NoyraSoturi, @Twijfelaar en @Twonights
Ahem, durf je nou te beweren dat dit geen mooi en praktisch ontwerp is? Onbegrijpelijk

Ik kwam op Google afbeeldingen allemaal foto’s tegen van lachende mensen op oudejaarsavond, helemaal enthousiast met 2020-brillen en hoedjes. Nog helemaal blij en hoopvol voor het nieuwe jaar, och ze moesten eens weten 
Was mijn leven maar meer kinky 
moest even googelen maar ahaha omg, ik hoop niet dat meer mensen deze associatie hebben 
Hahahaha hardop lachen
Maar beter kom je er nu met een voor 2021
Trouwens, goede kleur dit:

Je zou denken dat “goud” ook volstaat in plaats van AET5ЯЯG-1

Ik vind deze wel kek, kan je alsnog door de 2 kijken!
Het lukt je nog ook😂 hier besteden mensen dan hun tijd aan he. De ontwerpers bedoel ik.
Same, maar dan een van de hema. Gewoon een schoolagenda dus