Hahaha ik dacht hetzelfde als @Kauai. Op dit moment is echt precies 0% kinky aan mijn leven. 
Ik heb door jullie echt een forum identiteitscrisis. WIE BEN IK HIER? WAT WIL IK ZIJN?

Hebben jullie het idee dat een online staatslot minder “kans” heeft dan als je er eentje fysiek koopt? 
- Nee
- Ja
- Een beetje
0 stemmers
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben echt een bijgelovig mokkel. Dus ik denk daarom dat online wel minder kans is.
Vooral omdat ik met loten in real life wel eens wat heb gewonnen maar met online niet.
Heeey mn titel hahaha lof it.
Running wilderling is wel goede titel 
Ik koop meestal online en mijn vriend offline en ik heb vaker iets gewonnen!
He wat? Ik ben een afgevinkte taak?
Als je weet dat je lot veel geld op gaat leveren maar je ziet dat er achter je in de rij een koppel staat die een kind verwachten, zou je je lot dan aan hun geven? (gebaseerd op de reclame met die kat)
- Haha fuck nee
- Ja dat zou ik wel doen
- Ik twijfel
0 stemmers
Ik ken die reclame niet maar 80% van de wereld krijgt een kind waarom moeten die mijn geld krijgen.
Ik vind o&n geen feestdag en ik vier dit ook niet, kerst wel.
Met kerst word ik verwacht familie te zien, met oud en nieuw niet 
En kerst is voor mij ook meer geassocieerd met familie, braaf en rustig (behalve die drukke jankkinderen dan) en oud en nieuw normaal gesproken met vrienden, aandacht voor kleding en make-up en veel alcohol en avonden die maf eindigen en geen kinderen die alle aandacht trekken.
Edit: ik vergeet het eten.
Kerst is kaasfondue, kerststol en uitgebreid ontbijt.
Oud en nieuw is bubbels oliebollen en dag erna amper ontbijt want kater.
Met oud en nieuw doe ik niks met familie dus het voelt voor mij als veel minder verplichtingen. Beetje oliebollen vreten op de bank en schreeuwen tegen de tv beats sowieso meerdere familiebezoeken achter elkaar.
- Huis kopen
- Wereldreis maken ( of een reis)
- Huis verbouwen
- Luxe uiteten
- (Een deel) aan een goed doel geven
- Spullen voor hobby kopen
- Delen met vrienden
- Anders namelijk
0 stemmers
Huis kopen voor mijn ouders, delen met familie en aandelen kopen
Nu zou ik het zelf houden, maar als ik bejaard ben heb ik vrij weinig aan dat geld. Dan zou ik het lot wel aan dat stel geven.
De dagen zelf niet, die vage periode ertussenin daarentegen. Ik heb dan altijd het idee dat ik in het ‘niks’ leef. Het is niet een bepaald jaar of een bepaalde dag, gewoon een paar vage dagen. Zelfs mijn werkdag voelt anders terwijl ik exact hetzelfde doe als normaal. Ik heb toch zo’n gevoel van: Welke dag is het? Welk jaar is dit? Wie ben ik? Wat is mijn leven?
Ik heb precies hetzelfde, zo’n onbestemd gevoel. Kan me ook van geen enkel jaar herinneren wat ik heb gedaan tijdens de dagen tussen kerst en oud en nieuw.
Ik zou als ik hun was als eerste een nieuwe bel kopen.
Wat vind jij van naïeve/goedgelovige mensen die alles altijd aannemen en zelden ergens kritisch over denken?
- Irritant
- Dom
- Geen mening
- Schattig
- Lief
- Zielig
- Gezellig
- Grappig
0 stemmers
Jij bent een spiraaltje