KOMT GERT OOK OP JE FEESTJE
Met pensioen
geld geven aan ouders en zusje, een auto kopen, nieuwe sportmaterialen kopen, nieuwe telefoon en nieuwe laptop! dingen waar ik nu helaas te weinig geld voor heb haha
Heb jij ook een hobby die je niet of zelden uitvoert?
- Ja hoor, meerdere zelfs
- Gewoon ja
- Gewoon nee
- Nee, dan is het toch geen hobby?!
0 stemmers
Een hobby kan ik niet uitvoeren dankzij die bitch corona
Ben zojuist geinfluenced om voor het eerst een oudejaarslot te kopen! U hoort nog van mij…
Je hebt 10 miljoen en dan gaan mensen spullen kopen voor hobby. Zo lief, kom je daar met je 100 kleurpotloden a 3 euro.
Ik zou zelf iets van een hostel kopen ergens warms en helemaal verbouwen tot zelfvoorzienend ecohostel met enorme moestuin waar ik allemaal zwerfdieren opvang, vegetarisch kook uit eigen tuin voor iedereen en 's ochtends yogales geef op het strand bij zonsopkomst. Dat er niemand wilt komen behalve wat karige hippies is geen probleem want heb dan nog 9 miljoen.
Door mij?? Als je ineens jackpot wint he krijg ik sowieso een deel dan 
Oja, dat natuurlijk ook!
Best confronterend dat ik me zelfs tijdens corona niet één keer op mijn hobby’s (allemaal indoor) heb gestort 
Haha je mag meerdere opties kiezen. En sommige hobbys zijn best duur en heb je veel supplies voor nodig. en bijv voor paardrijden heb je een belachelijk duur beest nodig.
Ik heb op rich gestemd omdat ik denk dat in Nederland we eigenlijk vrijwel allemaal wel als ‘rich’ doorkunnen.
Met een paar goeie muziekinstrumenten en toebehoren ben ik toch al wel een redelijk bedragje kwijt denk ik. Het eerste wat ik zou kopen is een mooie vleugel. 
Ik heb op religieus privilege gestemd (ik ben protestants-christelijk), maar is dat nog een privilege in deze tijd? Misschien qua normen en waarden die eraan verbonden zijn?
Je kon nog intelligentie privilege toevoegen
Maar dan nog hebben we het over zeg 30k. Dat is maar 0,3% van je vermogen dan.
Ik denk het wel. Bijv omdat er in de wet al andere regels zijn. Nu met corona is een religeus pruvilege best duidelijk.
Klopt, maar ik denk niet dat het dan bij die ene vleugel zou blijven, maar dat er al gauw een hele kamer kan worden ingericht voor mijn muzikale hobby’s. Kan wel flink oplopen.
Nee tuurlijk ik ben me daar van bewust, maar we zijn wel een ‘rijk’ land.
Je hobby kan ook plezierjachtvaren zijn ofzo
Koop gewoon lekker een heel huis voor je muzikale hobbies
gelijk goede investering.