Haha ja een nieuw huis zou ik er sowieso ook bij nodig hebben. Alleen al voor die vleugel.
Haha iedereen die met allerlei dure hobbies aan komt zetten. We hebben het over 10 miljoen. En wiens hobby is nou plezierjachtvaren? Als je dat als hobby hebt, dan heb je die jacht waarschijnlijk al.
Tsja je kan toch ook gewoon prima een klein deel daarvan uitgeven aan je hobby, het is niet alsof je met 10 miljoen ALLEEN maar gigantische uitgaves moet doen ofzo. Waarom zou je het niet doen. Ik zou niet weten waar ik het allemaal aan kwijt moet dus waarom niet ook wat leuke dingen kopen.
Ja, dat is zo. Ik merk soms wel, ook op het forum, dat veel mensen er toch in negatieve zin wat van vinden als je actief bezig bent met je geloof. Of er vooroordelen over hebben. Maar ik ben het met jou eens @nello dat je er niet op aangevallen wordt, of althans zeker niet op dezelfde manier als moslims soms meemaken.
De poll heeft toch gewoon meerdere opties? Hobby’s zijn juist zoiets waarbij je vaak steeds meer verzamelt gedurende de jaren omdat je je niet alles in een keer kan veroorloven? Met 10 miljoen kan dat wel en daar zou ik dan zeker een deel van die 10 miljoen aan uitgeven.
Ik zou zelf een hele naai kamer met een gloed nieuwe naaimachine en een leermachine enzo en alle kleuren guterman garen willen enzovoort.
Ohja en een danszaal met een prive dansleraar.
( Ik schrijf dit op zodat de vision bord goden mijn wensen kunnen vervullen)
Denk dat je ses nog kan opsplitsen in in opgegroeid en nu in bevindend.
Ik merk zelf wel veel verschil met vroeger namelijk (ik ben zogezegd geklommen op de sociale ladder).
Haha ik kan mij herinneren dat je dat eerder ook een keer zei, alleen tegenwoordig zit ik zoveel op het forum dat er weinig bij te lezen valt. Al heb ik wel afgelopen maand het youtubers/mommybloggers topic ontdekt maar ik weet niet of dat zo’n goede ontwikkeling is.
@Victoria voorvechter voor voor jezelf opkomen in een relatie financieel gezien
@babushkababy violist
Nja ik bedoel dat jouw uitleg en kijk op dingen vaak lijken op wikkipedia paginas
Over financieel voor jezelf opkomen in een relatie gesproken, ik vind @Flamoes daar ook altijd een voorvechter van, waar is ze gebleven? Heb haar al lang niet zien posten!
@oprah Limburgse ikeahelpdesk die veel lacht in capslock en een baby als souvenir meenam uit kiwiland en de vader niet
Ik zou jou die 10 miljoen geven om zo naar die ijzerwinkel te gaan.
Die al twee maanden geen vegetariër meer is 
Sorry, ik hoopte nog een tweede laag te ontdekken van mijn forumpersoonlijkheid. Mss in 2021. Mijn liefde voor Rotterdam en rare Aziatische trekjes zijn nog niet zo prominent aanwezig hier. Behalve als @Jumpsuit post over haar haat voor Rotterdam.