Is dit een grapje of heb je ook weer alle vleeseters toegevoegd op instagram
pompoen!!
Ja de cokepompoen! Nog steeds benieuwd naar.
Haha niks voor mij iig! ik gebruik die vaak ipv de gewone 

Nee is geen grapje, de smak heeft me overgehaald
Wow ik zit nu aan de gluhwein amaretto (judge me niet) maar whisky margarita klinkt als iets waarnaar ik straks wil overstappen, wil je t recept delen?
Smac of all vleesjes ook echt 
Niet de smaak dus
Nee, kerst is met familie en oud&nieuw met vrienden. Kerst is heel veel eten en spelletjes spelen en in pyjama op de bank hangen. Oud&nieuw is tot 10 uur 's ochtends op een drugsfeest in een loods staan. Maar ik zie het wel allemaal als één feestperiode en wat iemand hier ook al antwoordde, die dagen tussen kerst en oud&nieuw voelen altijd aan als een groot tijdloos vacuum. 

Ik vind dat je als je smac eet nog wel kan zeggen dat je geen vlees eet. Ik bedoel ik kan me niet voorstellen dat dat vlees is.
Het begon met smak maar toen werd het ook een kipcorn en een stukje kip en nu ben ik hypocriet en terug bij af
Recept voor 2 cocktails:
120 ml / 3 shots (grote kant maatbeker ) whisky (ik gebruik Glenn Talloch)
80 ml / 2 shots ( grote kant maatbeker ) limoensap
80 ml/ 2 shots grote kant maatbeker triple sec
10 ml/ halve shot kleine kant maatbeker suiker siroop
Optioneel: 2 druppels Angostura bitters
Ben echt groot margarita fan en dit is 1 van mijn favo variaties erop.
Zullen we dan ook maar een vliegticket voor je halen? grapje
Die link doet het niet
Ik ben in 2011 vleesloos gaan eten maar at kort daarna nog een keer vlees, slecht vlees ook eigenlijk maar wel vies lekker (cevapcici), en ik hoorde iedereen denken ‘die is terug bij af’ maar nope, het was écht de allerlaatste keer. 
Haha oh het was gewoon een link naar het biechttopic als reactie op dat het door de smac komt 
Hahah ja maar niet het goede biechttopic denk ik?
Jokes aside ik ben net gebeld mn moeder is opgehaald door de ambu dus hoe graag ik wil doordiscussiëren over vlees ik meld nu ff af
Oh shit! Sterkte, hopelijk valt het mee. Succes