Ik heb al meerdere keren mensen aan de kant geduwd omdat het me te lang duurde. Dit is uiteraard een terugkerende grap bij deze vrienden.
Dit. Maxima wordt regentes tot Amalia oud genoeg is. Constantijn koning is te veel gedoe.
Overigens, bij deze āengeā escape room kun je achteraf de schrikreacties terug zien. Heb toen bijna in mān broek geplast van het lachen
Welke onderdelen van het aangeraden noodpakket voor crisissituaties heb jij in huis?
- Radio op batterijen of opwindbare radio, afgestemd op de rampenzender
- zaklamp
- extra batterijen
- eerstehulpkit met eerstehulphandboek
- lucifers in waterdichte verpakking
- waxinelichtjes
- warmhouddekens
- gereedschapsset
- waarschuwingsfluitje
- flessen water en houdbaar eten
- contant geld
- kopieƫn van identiteitsbewijzen en verzekeringspapieren
- reservesleutels van huis en auto
- plattegrond van de omgeving, een autokaart
- lijstje met de telefoonnummers van mogelijke opvangadressen
- desinfecterende handgel (lol, deze scoort vast hoog)
- verzorgingsartikelen zoals wcpapier, zeep en maandverband
- medicijnen op doktersvoorschrift
- Ik ben compleet voorbereid en heb allesss!!!
- ik heb niets hiervan en overleef een ramp niet
0 stemmers
Weet jij wat de noodzender voor het gebied waar jij woont is?
- nee
- ik weet de naam
- ik weet de naam en de frequentie
0 stemmers
Ik heb vroeger deze hele boekenserie gelezen. Ik had er helemaal fantasieƫn over dat ik de hoofdpersoon zou zijn en veel levens zou redden, vet toffe strategieƫn kon verzinnen om te overleven etc.
Gelijk zin om dit nu weer helemaal te lezen
Dit is mijn lievelingsboek/serie!!!
Ja die kamer hebben wij gedaan, dat terugkijken was echt hilarisch
Daar is het wel voor denk ik. Zodat je anderen bewust kunt maken van je aanwezigheid of locatie, dat je nog leeft. Ik denk vooral aan een ingestort gebouw of een overstroming haha
Lijkt me zo naar dat je dan weet dat je een fluitje hebt, ergens in die doos daar in de keukenkast en je natuurlijk net onder het puin ligt in de badkamer. Dagdag op alles goed voorbereid.
Hier dacht ik ook aan maar het is misschien nog wel naarder als je dacht āik neem geen fluitje want dat heb ik vast niet bij de hand op het moment dat ik het nodig hebā en dat dan blijkt dat je hem toch nodig had (en binnen handbereik had gehad)
Ja man, rot op met je fluitje en geef me een geweer ofzo.
Jaa ik snap dat fluitje ook niet. Als je iets nodig hebt om geluid te maken om kenbaar te maken dat je hulp nodig hebt ofzo, heb je toch wel iets nodig dat harder geluid maakt dan een fluitje.
Oke dus dan is Amalia geen koningin tot haar 18e en is er tot die tijd geen echte koning/koningin maar een regent?
En lijkt het je dan leuk als jij een van de weinige overlevenden bent? Dus een beetje zoals the last man on earth. Dit lijkt me gekgenoeg geweldig. Ik romantiseer dit ook teveel.
- Nee dit lijkt me een hel
- Ja geweldig, lekker overal gratis boodschappen enzo doen
- Ik weet het niet
- Het lijkt me vreselijk maar ook weer heel mooi/interessant
0 stemmers
Max is nog steeds koningin natuurlijk. Die titel heeft ze en houdt ze.
Heb jij het idee dat de gemiddelde Franstaligen slechter Engels spreken dan de gemiddelde Nederlandstalige? Ik had dus net iemand die bijna boos was toen ik zei dat dat wel mijn ervaring was. WANT DAT WAS NIET ZO
- Ja dat idee heb ik wel
- Nee ik denk dat Franstaligen en Nederlandstaligen evengoed/slecht Engels spreken
- Nee Franstaligen spreken beter Engels
0 stemmers
Ik denk dat als ik hem de uitslag van deze poll zou laten zien dat hij nog bozer wordt. Het was echt enorme woede ik schrok ervan.
Nee want alles is wss dan kapot enzo. En er is weinig eten enzo. Je zou dan zelf alles weer moeten opbouwen.
ja het komt ook door die serie. Daar kunnen ze allemaal gewoon een gigantisch huis uitkiezen, autoās, eten, kleding.
Haha die zijn dan wss allemaal geplundert. En als dat niet zo zijn dan is dat maar een tijdje leuk. Want wie gaat er nieuwe kleding maken en voor bezine zorgen als je dan overal getankt hebt. En wie gaat er voor eten zorgen. Die supermarkten zijn op een gegeven moment ook leeg.
Jij maakt nieuwe kleding. En ik, ja wat kan ik, ik ga wel de landbouw in. Geen ervaring mee, maar ik zorg voor aardappels. Internet is er dan niet meer denk ik, maar nog wel bibliotheken. En ik ben ook goed met kinderen die mogen ook wel deels gedumpt worden bij mij. Oja ik kan ook breien.