Stel je persoonlijke vraag #24

Heb jij collega’s die je echt niet mag?

• Nee
  • Ja veel
  • Een enkele
  • N.v.t.

0 stemmers

Omg ik haat hem bijna, zo arrogant ook. Ewl.

Ik woon in een gebied met aardbevingen en na de vorige (kleine) aardbeving heb ik toch maar zo’n kit gekocht voor noodsituaties. Daar zit volgens mij bijna alles uit de poll in en het zit in een rugzak, zo makkelijk. Je weet maar nooit :woman_shrugging:t2:

1 like

Dit leek me een enigszins overdreven overlevingspakket voor noordoost Groningen voordat ik me bedacht dat mensen ook buiten Nederland kunnen wonen :thumbsup:

18 likes
Even maandelijks gezien: Zijn jouw vaste lasten (alles bij elkaar) de helft van je salaris?
  • Ja (ongeveer) de helft van m’n salaris gaat naar vaste lasten
  • Mijn vaste lasten zijn meer dan de helft van m’n salaris
  • Mijn vaste lasten zijn minder dan de helft van m’n salaris

0 stemmers

Haha ja voor Groningen misschien niet nodig, ik woon naast de San Andreasbreuk! Maar het zijn gewoon standaard nood dingen dus dat is altijd wel fijn om te hebben denk ik.

2 likes

Niet geschaatst, wel op het ijs geweest

2 likes

Ongeacht of je nou wel of niet meer of minder dan de helft van je vaste lasten kwijt bent aan je salaris. Vind jij het vervelend/oneerlijk tegenover mensen die meer dan de helft van hun vaste lasten kwijt zijn aan hun salaris?

• Ja dat vind ik oneerlijk
  • Nee dat vind ik niet oneerlijk
  • Ik heb hier geen mening over
  • Anders:

0 stemmers

Maar wel vooral met betrekking tot de belachelijk hoge huren overal.

3 likes

Heh, ok, ik bedoel dus wel de groep die meer dan de helft van hun salaris inleveren.

Oke, ik ben nog steeds lerende.

3 likes

Heb geen schaatsen in huis dus kon ook niet. Maar vond erop lopen al spannend genoeg :joy:

Ik ben een keer knetter stoned door de fright night huizen gegaan.

Dan heb je dus echt zero schrik, want je bent gewoon aan het dromen.

Ik steek n jonko op als het einde der tijden aanbreekt, lekker dromen en dan zien we wel hoe ver we komen.

20 likes

Deze boeken heb ik als kind verslonden en maakten ook een enorme indruk op me. Zou ze graag nog eens lezen.

3 likes

Nee ik woon in limburg en voor mijn gevoel zijn wij niet zo schaatserig?

4 likes

Ik heb ook altijd het gevoel dat schaatsen boven de rivieren meer een ding is, al zal dat misschien aan mijn familie liggen? Ik kan me de meesten niet eens voorstellen op schaatsen (of het moet in een funniest homevideo compilatie zijn :sweat_smile:)

Nee ik zie het ook niet echt voor me :joy: en niemand heeft ook schaatsen volgens mij.

Mijn schaatsen liggen bij mijn ouders :sob: en ik had geen zin om 1,5 uur heen en 1,5 uur terug in de bus te zitten om dan na een half uur schaatsen te denken tot over 10 jaar weer :joy:

Achteraf toch wel jammer.

Doen! Ik vind ze nog steeds fantastisch, en herlees ze regelmatig (als ik er weer genoeg van vergeten ben haha)

1 like

Deze film is in het afgelopen jaar echt zo vaak op tv geweest, en iedere keer toch maar weer kijken. Ik kan hem nu al dromen haha, @anon25085977 heb jij hem al gezien als fan van the Rock?

@Jumpsuit Ik snap het punt van @Lula wel, ik zou het oneerlijk vinden voor mensen die meer dan helft van hun salaris aan vaste lasten uitgeven als ze vast zitten aan een duur huurhuis oid. Maar als ze meer dan de helft uitgeven door een duur telefoonabonnement of een superdeluxe private lease auto (of iets anders duurs wat overbodig is) hebben ze er zelf voor gekozen.

4 likes

Uiteraard, uiteraard. Sommige mensen kijken voor de actie, ik kijk voor de man.

2 likes