Ik wil echt niet met een kleine groep mensen overblijven. Lijkt me verschrikkelijk. Laat mij maar achter hoor.
Ja idd. Waarom zou je nog proberen als de aarde toch op zān eind is?
Millennials met fomo die zelfs een afgrijselijke ondergang niet kunnen missen. Veel plezier met vluchten terwijl je familie voor je ogen verdrinkt, je verhongert, verkracht wordt en alles geplunderd.
No thanks
Deze app was zomer 2019 ook een hit op het forum! Is nog een topic voor denk ik
Ohja en over uitgaan. Ik ging nooit echt dansen in een club, maar zat wel vijf dagen per week op het terras. Soms rond een uur of 16:00, soms ās avonds, soms gewoon 1 wijntje en soms een rekening van 200 euro met een groep. Als de rest dan ging dansen ging ik vaak naar huis. In clubs krijgen mijn vriendinnen altijd heel veel aandacht en ik sta er dan zo lame bij, daar heb ik geen zin meer in.
Fucking corona drijft mensen al tot waanzin. Moet je je voorstellen wat er gebeurt als de wereld echt vergaat.
Gewoon lekker trommelen op je pannetje bij de hofvijver om te laten weten dat je het er niet mee eens bent toch.
Lol nee dat wordt 1 grote purge
Ik bedacht me vanmiddag nog dat ik pre corona letterlijk iedere avond van de week plannen had. Mis het super erg maar ik dacht ook wel: hoe deed ik dat? Overdag naar werk en dan bijv. sportspullen mee zodat ik meteen uit werk kon gaan sporten en dan vanuit sporten meteen door naar een borrel en pas om 23 uur weer thuis en de volgende ochtend weer naar werk en dit dan vrijwel elke dag? Ik werk nu vanuit huis, loop in mān pauze een rondje en plof na werk op de bank en hang voor de tv, ben dan vaak te moe om nog te lezen of te hobbyen. En dat terwijl ik iedere dag netjes 7.5-8 uur slaap, dat haalde ik pre-corona vaker niet dan wel. Het is echt een soort lamlendigheid ofzo.
Ik heb dit weekend voor het eerst kleuren eens geprobeerd, ik zou (nog) niet zeggen dat ik āeraan doeā haha.
Doe je zelf een van deze dingen?
Hahah ik moet hier hardop om lachen. Walibi Fright Nights
Hahaha hilarisch. Ik zie iemand voor me met echt zon chaggo kop ten midden van al het Walibi geweld haha. Is dat echt eng joh? Dacht altijd dat dat wel mee viel, gewoon stomme acteurs. Leek me eerder irritant dan eng
Ik zie het al helemaal gebeuren dat ik denk nah kom maar op met je natuur ramp ik ben wss toch binnen 2 sec dood. En dat ik het dan perongeluk als een van de weinige overleef.
Echt geen zin in om dan als een soort the pianist te overleven met 1 gejat blik soep ofzo.
Lol ik zie dit wel voor me bij jou. En dat er dan alleen nog maar kant en klare tzatziki met azijn te eten is
Dat heb ik mij ook al wel eens afgevraagd. denk dat een beetje er mee bezig zijn wel oke is (sowieso dan die dingen in huis hebben als kaarsen, flessen water etc. wat de overheid ook adviseert. Dat niet pas kopen als iedereen het nodig heeft. Gebeurde aan het begin van corona wel enigszins) maar je kan zeker doorslaan.
Al zijn overlevingsstrategieƫn vast handig want ik heb echt geen idee hoe je vuur aanmaakt of wat eetbare planten zijn.
Precies wat een wannabe Griek verdient!!
Haha ik denk dat ik echt zou janken bij de Walibi fright nights, ik ben een vreselijke schijterd
Hahaha o verschrikkelijk. Waarom genieten mensen van dit soort dingen
I did⦠het was vreselijk.
Was overgehaald door vrienden toen ik 16 was ofzo, terwijl ik van alles schrik. Toen gingen we het eerste spookhuis in, moest ik voorop en schrok ik zo erg dat ik direct jankend terug eruit ben gelopen.
Ik kwam er tijdens zoān enge escaperoom achter dat ik een grotere tiran ben dan ik aanvankelijk dacht. Ik ben die persoon die schreeuwt: godverdomme dan ga ik wel weer eerst als niemand durft, jullie zijn allemaal waardeloos!!
Amalia is nog net te jong toch? Ik weet eigenlijk niet zeker wie dan. Nu ik de uitslag zie denk ik een regent en dat die regent dan Maxima is of anders Constantijn?
Ja same. En ik heb geen geduld om uit te leggen waarom ze bepaalde dingen moeten doen zodat we verder komen in de kamer. Doe gewoon wat ik zeg