Voor de werkenden, vind je dat je je werk goed doet?
- Ja, ik vind mezelf goed
- Mwah, wel oké
- Nee, ik vind mezelf slecht
0 stemmers
Voor de werkenden, vind je dat je je werk goed doet?
0 stemmers
Ik kook inderdaad ook nooit te veel. Soms wel, dan vries ik het in en mag mijn vriend het lekker opeten
Haha precies wat @Dombo zegt dus
Ik ben 's avonds meestal te moe om te koken en ik vind twee keer hetzelfde achter elkaar eten echt totaal niet erg. Dus we koken nu 3x per week voor 4 personen (waarvan ik 1x en mijn vriend 2x), om de dag. En die andere dag dus het restje van de dag ervoor.
En die andere dag doen we meestal patat, pizza, of avg uit de oven.
Ik vind dat best wel een goede manier voor mezelf, want gezond en wel lekkere dingen en ik hoef maar 1x in de week te koken!
Het verschilde ook wel tussen de docenten, maar had ook nog vaak mensen zelf mochten kiezen en dan was het laatste clubje losers over dus dan zei de docent ‘nou jullie in dat team en de rest in het andere team’. Dan werd je toch niet als allerlaatste gekozen maarja als je altijd bij dat laatste clubje zat word je er alsnog onzeker van
Ik heb t gevoel dat wij bij gym 90% van de tijd moesten rennen.
12 minuten loop , sprinten , piepjes test , 5km door t dorp heen. Pure ellende.
Bij ons waren ze heeeel streng met gym skippen, eigenlijk was niks een goede reden. Je mocht bijvoorbeeld niet naar de orthodontist oid tijdens gym. En ze hadden ook een strengspijbelbeleid op school waarbij je twee keer zo lang moest nablijven. Dus als je blokuur gym skipte, zou je 4 uur moeten nablijven. En te vaak spijbelen had volgens mij ook weer heel veel gevolgen blabla. Ik was daar toch te bang/braaf voor dus ging altijd maar met teveel tegenzin naar gym toe
Mijn gymleraar heeft me in de 4e klas opgegeven. Hij wilde wel dat ik kwam en als ik maar bewoog was het goed, maar ik hoefde niet mee te doen aan de lessen. Score!
Wij kregen een cijfer hoe je over de kast heen ging. Daar moest ik dus extra lessen voor nemen vroeg in de ochtend, omdat ik anders niet zou slagen
Vind nog steeds achterlijk dat je door gym je examen niet kan halen.
Wij mochten elke dag ons tweede lesuur zelf kiezen welk vak we wilden volgen.
Dan ging ik altijd in de niet-winter naar gym, bleef ik stiekem in de kleedkamer verstopt en dan ging ik lekker naar het winkelcentrum.
Dus I <3 gym
Gebruiken jullie de app “ommetje”?
0 stemmers
Zo ja, met wie?
0 stemmers
Met forummers
Oh wat leuk!
Ben jij wel eens (lichamelijk) gewond geraakt tijdens gym (dus botbreuk, iets met bloed, blessure)
0 stemmers
Wat was je favo gymtoestel?
Oh man, het zweet breekt me gewoon al uit als ik deze foto’s zie
De bank icm er gewoon op kunnen zitten en niks doen
Waar is de optie ‘ik vond alles kut’?
Haha dat wou ik er nog bij zetten zo werkt het niet he!!
De springplank heb ik nooit begrepen, voelde als een toestel voor losers die te lomp voor de trampoline waren
Doe jij wel eens avocado in je smoothie?
0 stemmers
Mensen die wel eens een smoothie met avocado erin gedronken hebben: was het een succes?
0 stemmers
Openbaar vervoer zou gratis moeten zijn voor mensen met een (zeer) laag inkomen
0 stemmers
Over huispakken en pyjama’s: draag jij sets die bij elkaar horen?
0 stemmers