Stel je persoonlijke vraag #24

Het enige wat ik dan wel weer heel goed vond aan gym bij ons op school was dat ze nooit aan kiezen deden, dus je kon niet laatste gekozen worden. De leraar deelde gewoon altijd in met 1, 2, 1, 2, etc. Dus dan ging je expres niet naast je vriendin zitten om bij haar in het team te komen, en dan deed ie ineens 1,2,3 en dan was het mislukt hahaha

44 likes

Wij hadden op de Hogeschool ook sport maar dat was wel echt leuk, heel veel verschillende dingen gedaan zoals skeeleren, jeu de boule, schaatsen, golf, en je kreeg een cijfer op aanwezigheid. Heb ook heel Amsterdam gezien omdat we elke week ergens anders moesten.

Eet jij vaak restjes?

• Nee, (vrijwel) nooit
  • Ja, elke dag
  • Ja, regelmatig
  • Af en toe

0 stemmers

Nooit als ik zelf kook, maar als ik bij mijn ouders eet krijg ik altijd standaard eten mee. Restjes is mss ook het verkeerde woord voor een vrouw die kookt alsof ik op bezoek kom met mijn denkbeeldige 7 zussen en broers.

Edit: wel Max dus 2x achter elkaar hetzelfde eten. Niet dat je aan het eind van de week een soort mix heb van mini leftovers van een week.

23 likes

Bij ons mogen de laatste jaars zelf een sport kiezen en krijgen dan verschillende blokken 4 lessen in de sport naar keuze. Betaalde en gratis dingen.

1 like

Stuur jij wel eens een DM naar een bekend persoon op insta?

• Ja, met advies
  • Ja, met een vraag
  • Ja, met een compliment/leuke opmerking etc
  • Ja, met haat
  • Nee

0 stemmers

En krijg je reactie?

• Meestal wel
  • Meestal niet
  • Altijd
  • Nooit
  • Ik DM nooit

0 stemmers

Ik snap al mijn hele leven niet waarom een gymleraar twee (vaak populaire) kinderen teams laat kiezen. Iedereen kan toch bedenken hoe rot dat is voor de kinderen die als laatste worden gekozen?! Je hebt dan toch de empathie van een sadistische aardappel als je denkt dat dit niet kut is??? Ja het zit me hoog!

48 likes

Wow wat haten veel mensen hier gym?? Had dat echt niet verwacht haha :joy: hier was gym altijd iets waar iedereen naar uit keek want je had geen les.

2 likes

Zat je op een sportschool? :stuck_out_tongue:

8 likes

Ja ik ben het helemaal met je eens! Of dat ze dan ineens degenen die altijd het laatst gekozen werden groepjes lieten maken, dat was echt de hel, want niemand wilde bij mij en als ik dan iemand koos zag ik de rollende ogen en hoorde ik de diepe zuchten. Fuck al mijn gymleraren op die ene school

3 likes

In mijn herinnering op allebei de scholen beetje 50/50

4 likes

Ik kook eigenlijk altijd precies genoeg en als er toch wat overblijft, fungeert mijn vriend als vuilnisbak en eet hij het laatste beetje alsnog op :clown_face:

3 likes

Ik ben een grote eter met altijd honger en eet alles op wat ik kook. Daarom weeg ik het van tevoren af, en houd dus eigenlijk nooit wat over.

4 likes

Voor de werkenden, vind je dat je je werk goed doet?

• Ja, ik vind mezelf goed
  • Mwah, wel oké
  • Nee, ik vind mezelf slecht

0 stemmers

Ik kook inderdaad ook nooit te veel. Soms wel, dan vries ik het in en mag mijn vriend het lekker opeten :smiley:

Haha precies wat @Dombo zegt dus

1 like

Ik ben 's avonds meestal te moe om te koken en ik vind twee keer hetzelfde achter elkaar eten echt totaal niet erg. Dus we koken nu 3x per week voor 4 personen (waarvan ik 1x en mijn vriend 2x), om de dag. En die andere dag dus het restje van de dag ervoor.
En die andere dag doen we meestal patat, pizza, of avg uit de oven.
Ik vind dat best wel een goede manier voor mezelf, want gezond en wel lekkere dingen en ik hoef maar 1x in de week te koken!

10 likes

Het verschilde ook wel tussen de docenten, maar had ook nog vaak mensen zelf mochten kiezen en dan was het laatste clubje losers over dus dan zei de docent ‘nou jullie in dat team en de rest in het andere team’. Dan werd je toch niet als allerlaatste gekozen maarja als je altijd bij dat laatste clubje zat word je er alsnog onzeker van

Ik heb t gevoel dat wij bij gym 90% van de tijd moesten rennen.
12 minuten loop , sprinten , piepjes test , 5km door t dorp heen. Pure ellende.

24 likes

Bij ons waren ze heeeel streng met gym skippen, eigenlijk was niks een goede reden. Je mocht bijvoorbeeld niet naar de orthodontist oid tijdens gym. En ze hadden ook een strengspijbelbeleid op school waarbij je twee keer zo lang moest nablijven. Dus als je blokuur gym skipte, zou je 4 uur moeten nablijven. En te vaak spijbelen had volgens mij ook weer heel veel gevolgen blabla. Ik was daar toch te bang/braaf voor dus ging altijd maar met teveel tegenzin naar gym toe

1 like

Mijn gymleraar heeft me in de 4e klas opgegeven. Hij wilde wel dat ik kwam en als ik maar bewoog was het goed, maar ik hoefde niet mee te doen aan de lessen. Score!