Wij kregen een cijfer hoe je over de kast heen ging. Daar moest ik dus extra lessen voor nemen vroeg in de ochtend, omdat ik anders niet zou slagen
Vind nog steeds achterlijk dat je door gym je examen niet kan halen.
Wij mochten elke dag ons tweede lesuur zelf kiezen welk vak we wilden volgen.
Dan ging ik altijd in de niet-winter naar gym, bleef ik stiekem in de kleedkamer verstopt en dan ging ik lekker naar het winkelcentrum.
Dus I <3 gym
Gebruiken jullie de app “ommetje”?
- Ja
- Nee
- Ken ik niet
0 stemmers
Zo ja, met wie?
- Collega’s
- Vrienden
- Buren
- Familie
- Anders
0 stemmers
Met forummers
Oh wat leuk!
Ben jij wel eens (lichamelijk) gewond geraakt tijdens gym (dus botbreuk, iets met bloed, blessure)
- Nee
- Iemand anders in mijn klas wel
- Ja
- Ja en ik moest naar het ziekenhuis
0 stemmers
Wat was je favo gymtoestel?
Oh man, het zweet breekt me gewoon al uit als ik deze foto’s zie
De bank icm er gewoon op kunnen zitten en niks doen
Waar is de optie ‘ik vond alles kut’?
Haha dat wou ik er nog bij zetten zo werkt het niet he!!
De springplank heb ik nooit begrepen, voelde als een toestel voor losers die te lomp voor de trampoline waren
Doe jij wel eens avocado in je smoothie?
- Vaak
- Soms
- Nooit
- Ik maak geen smoothies
0 stemmers
Mensen die wel eens een smoothie met avocado erin gedronken hebben: was het een succes?
- Ja mmm
- Wisselend
- Nee ieuw
- Ik heb hier geen ervaring mee
0 stemmers
Openbaar vervoer zou gratis moeten zijn voor mensen met een (zeer) laag inkomen
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Over huispakken en pyjama’s: draag jij sets die bij elkaar horen?
- Ja meestal wel
- Ik wissel af
- Nee lol
0 stemmers
Als ik dit zie, krijg ik weer spontaan buikpijn. Ik vond gym leuk als er iets werd gedaan wat niets met deze martelwerktuigen te maken had, zoals volleybal bijvoorbeeld. Gelukkig had ik een leraar die niet wilde dat je iets deed als je het eng vond, omdat je je dan alleen maar zou bezeren.
Hoe voel jij je nu, op een schaal van 1 tot 10?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Tijdens gymles op de basisschool heb ik mijn neus gebroken. Ironische is dat ik die dag niet meedeed met gym
Brak m’n elleboog op 3 plekken maar leraar geloofde niet dat er iets aan de hand was en liet me nog een uur lang aan de kant zitten
Had verder ook een grafhekel aan gym. Aan het begin van de 4e brak ik m’n been (niet tijdens gym) en daardoor heb ik de resterende 1,5 jaar niet hoeven gymmen omdat ik altijd als smoes had dat ik last had van mijn been. Dus dat kwam me wel goed uit. Toen ik een beugel had plande ik áltijd de orthodontist afspraken tijdens gym. En op sportdagen mocht ik van mijn vader altijd als enige dag in het jaar fake ziek zijn
Ja het is nu verboden, slaat echt nergens op want dat was het eeeeeeeenige leuke aan gym. En als de les was afgelopen, dat was nog leuker.
Ik krijg hier spontaan nachtmerries van. Zo’n hekel aan (en slecht in) toestelturnen. In het laatste jaar deden we vaker dingen als dansen (rock’n roll enzo), dat was wel leuk.