Stel je persoonlijke vraag #24

Ik deed wel eens mn zwemkleding tussen mn billen. Ging een keer zo hard dat ik bijna op de tegels belandde toen ik uit die glijbaan vloog :rofl:

2 likes

Oh wow haha das wel heel enthousiast. Bij ons waren de creatieve vakken erop gericht om te leren hoe je dat in de hulpverlening in kunt zetten. Dus het was niet echt gym maar soms moest je als groepje wel een les voorbereiden en deed de rest mee. Ik had er echt een hekel aan. Ik had dit vak een half jaar geloof ik maar brak m’n pols al vrij snel en hoefde toen niet meer mee te doen hahaha

1 like

Mijn moeder en een vriendin van haar verzamelen allerlei nog bruikbare spullen die buiten achter worden gelaten en verkopen dat dan op Marktplaats. Echt bizar hoeveel geld ze daar nog mee binnenharken. Mensen pleuren vooral babyspullen buiten kennelijk en na wat schoon te maken verkoopt m’n ma dat weer door (al zet ze er in de advertentie natuurlijk niet bij waar ze het vandaan heeft).

5 likes

Hoe gaat het met @anon50301661
Leef je nog

9 likes

Avocado

• Fruit
  • Groente

0 stemmers

Ik ben weleens mee geweest naar scouting van een vriendinnetje, het enige wat ik me ervan kan herinneren is dat ik het vreselijk vond dat mijn schoenen vies werden. Niks voor mij.

2 likes

Oh ja ik heb nog blokfluitles gehad! Vreselijk. Die domme noten en dan dat ding schoonmaken met een stokje en al dat slijm, ieks.

Koor vond ik wel leuk. Tot ineens iedereen ging zeggen die of die of die zingt lelijk en vals. echt niet dat ik toen nog durfde.

6 likes

Jup ik weet nog een keer dat een jongen met dreadlocks de glijbaan ging opstoppen en ik kwam met mijn voeten vast te zitten in zijn haren. :joy:

3 likes

Aauuuww

Ik vraag me altijd af wat jullie zwemleraren/leraressen dan met die haak deden? Hoor en lees hier altijd horrorverhalen over maar mijne gebruikte hem alleen onder je nek met op je rug zwemmen, zodat je hoofd niet onder water ging. Wat voor verschrikkelijks deden jullie zwemleraren met die haak dat het zoveel trauma’s heeft opgeleverd? :scream:

1 like

Ik ben iets later begonnen met zwemles (2002 ongeveer), en blijkbaar moet je nog steeds vier slagen kunnen om het diploma te halen.

1 like

Bij ons was het echt leuk, er was een gigantisch grote drijvende mat en alle kinderen moesten zich proberen daaraan vast te houden terwijl de zwemleraar de mat heen en weer schudde om iedereen eraf te gooien. De laatste die bleef zitten die had gewonnen. Vond ik echt leuk :joy: deed daarbij beter mijn best dan die hele zwemles.

3 likes

Ik ben jaren terug (begin 20 was ik)) met mijn zusje nog een paar keer op vrijdagavond gaan zwemmen in zo’n paradijs, was echt leuk en veel chiller want ik was groot en durfde nu tenminste meer dan vroeger haha
Edit: ik ga vragen of ze na corona nog mee wil een keer :innocent:

8 likes

Ik moest van m’n ouders tenminste een sport doen en dat ook tenminste een jaar volhouden. Dus ik heb volgens mij alle sporten die er bij ons in de buurt te doen waren een jaar gedaan en daarna direct gestopt.

Tot ik op zeilen mocht en chill een avond per week in een optimistje (bootje als een badkuip haha) mocht zitten en een beetje voor me uit dromen. Was geweldig, heb dat meteen drie jaar aangehouden.

13 likes

Mijn bus vogue deo dus dan rook je zweet gemengd met Gore zoete troep :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

De douches van onze school hadden permanent salmonella ofzo dus niemand douchte ooit

12 likes

Uiteraard wel deze deo

83 likes

Door alle gym- en zwemverhalen moet ik ineens denken aan iets wat wij deden op de basisschool: Schaatsen voor water. Eerst langs de deuren om ā€˜sponsoren’ te vinden (per rondje een bepaald bedrag), daarna met z’n allen naar de ijsbaan en dan proberen de stempelmensen op te lichten door te doen alsof je nog niet langs die post was gekomen en daarmee weer 10 cent extra verdienen (:upside_down_face:)

Ben benieuwd of wij meededen omdat we toevallig dicht bij een grote ijsbaan woonden of dat het echt iets populairs was vroeger, dusss heb jij meegedaan met schaatsen voor water?

• Ja heb ik ook gedaan
  • Nog nooit van gehoord
  • Ken het wel maar niet gedaan
  • Ga weg ik heb nachtmerries van al dat schaatspraat van de afgelopen week

0 stemmers

Ja pols gebroken met horde lopen, want ze hadden die horde verkeerd om dus dat ding ging niet mee toen ik bleef haken met m’n voet :+1:

Was geen tijd voor, je had amper tijd om je om te kleden na de gymles bij mijn middelbare scholen. En als ik het laatste uur gym had ging ik thuis douchen

2 likes