Oh wow zulke verhalen had ik niet voorzien toen ik de poll aanmaakte
Wat vreselijk. Kwam het ook echt door gym of was het toevallig op die plek/tijdens die les?
Gadver, net of je een martelwerktuig uitstalt.
De ringen waren echt leuk, het enige waar ik wel goed in was hahaha.
Om meteen die andere poll te beantwoorden, ik ben van dat klimrek gevallen op de basisschool en op zo’n klein dun matje beland ipv die dikke zachte, toen was mijn arm gebroken
Ik kreeg extra les in gooien en vangen (???) en ik schaamde me ook heel erg haha. Samen met één ander meisje en we voelden ons echt de sukkels van de klas. Ik kan nu ook prima gooien en vangen dus ik snap nog steeds niet waarom dat toen nodig was.
wat is gymmen toch een ouderwets gebeuren zo, ik vond gym altijd prima. Was ook wel een sportief kind en op mijn school werd er niet zo veel belang gehecht aan het vak. Als je leuk meedeed was het al gauw goed. Je kreeg ook altijd een 7. De gymleraren zelf waren we typisch. Zo’n foute iets te gespierde knappe leraar en twee vrij grote dominante leraressen.
Ik bedenk me nu wel dat ik op de basisschool voor mijn verjaardag ben wezen apenkooien, maar dat was ook het enige wat ik leuk vond aan gym.
Dat je dat nu goed kan komt natuurlijk door die lessen!
Nee maar dat is omdat dat soort dingen niet gedaan werden, niet omdat het niet nodig was
Ik heb op een gegeven moment wel de gymleraar op het middelbaar zo ver gekregen dat hij ons met een groepje ging leren hoe je een bal moest schoppen (terwijl de rest serieus ging voetballen) ik vond het stom dat dat soort basisdingen niet uitgelegd werden en dat we gewoon meteen een wedstrijd moesten doen.
Edit: ik heb toen ook een hele discussie gehad over gym en cijfers omdat ik het systeem zo stom vond, bij wiskunde of taal bv kun je extra uitleg krijgen of een niveau zakken maar gym is altijd hetzelfde qua hoe je beoordeeld wordt.
Hahaha ja denk het ook #blessed
Vanaf toen ik een kleuter was zat ik op gym maar na een paar jaar ging dit over in turnen en ben ik gestopt. Ik kan niet eens de handstand
In hinkelen. Uiteindelijk heeft de juf mij daarin gematst op mijn rapport. En ik moest oefenen met ballen gooien en vangen bij de fysio.
Verschillende dingen. Van carosel zwemmen… (spelletjes in het water)
Naar airobic (HAAATE DAT)
Naar badminton (ook haat)
Van alle sporten: ik zat op korfbal omdat mijn ouders dat vroeger ook deden, maar voornamelijk omdat de atletiek (ja had toen al ambitie) in ‘de grote stad’ zat en ik daar niet alleen heen kon/mocht dus mocht ik niet op
Het rennen vond ik het leukst en de bal stom bij korfbal
Toen ze mij huilend in die toestellen moesten hangen mocht ik ook stoppen
Maar wel lekker gemengd douchen toch???
Haha grapje, die kutvraag kreeg ik altijd
Hahaha, nee, was daar gescheiden! Het was (en is) een zeer christelijke vereniging hier met strenge regels omtrent dat.
Haha volgens mij is 't overal gewoon gescheiden hoor. Maar omdat 't een gemengde teamsport is denken mensen altijd dat je dan ook samen doucht 🥲
De dikke mat, maar wel als schommel.! Dat was echt leuk, 4 erop en 4 keihard duwen
Met een beetje pech had je dat jaar ook zo’n fantastische sponsorloop.
Heb jij een gymleraar gehad die in het leger zat/had gezeten?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
- Nvt
0 stemmers