Stel je persoonlijke vraag #24

Jup ik weet nog een keer dat een jongen met dreadlocks de glijbaan ging opstoppen en ik kwam met mijn voeten vast te zitten in zijn haren. :joy:

3 likes

Aauuuww

Ik vraag me altijd af wat jullie zwemleraren/leraressen dan met die haak deden? Hoor en lees hier altijd horrorverhalen over maar mijne gebruikte hem alleen onder je nek met op je rug zwemmen, zodat je hoofd niet onder water ging. Wat voor verschrikkelijks deden jullie zwemleraren met die haak dat het zoveel trauma’s heeft opgeleverd? :scream:

1 like

Ik ben iets later begonnen met zwemles (2002 ongeveer), en blijkbaar moet je nog steeds vier slagen kunnen om het diploma te halen.

1 like

Bij ons was het echt leuk, er was een gigantisch grote drijvende mat en alle kinderen moesten zich proberen daaraan vast te houden terwijl de zwemleraar de mat heen en weer schudde om iedereen eraf te gooien. De laatste die bleef zitten die had gewonnen. Vond ik echt leuk :joy: deed daarbij beter mijn best dan die hele zwemles.

3 likes

Ik ben jaren terug (begin 20 was ik)) met mijn zusje nog een paar keer op vrijdagavond gaan zwemmen in zo’n paradijs, was echt leuk en veel chiller want ik was groot en durfde nu tenminste meer dan vroeger haha
Edit: ik ga vragen of ze na corona nog mee wil een keer :innocent:

8 likes

Ik moest van m’n ouders tenminste een sport doen en dat ook tenminste een jaar volhouden. Dus ik heb volgens mij alle sporten die er bij ons in de buurt te doen waren een jaar gedaan en daarna direct gestopt.

Tot ik op zeilen mocht en chill een avond per week in een optimistje (bootje als een badkuip haha) mocht zitten en een beetje voor me uit dromen. Was geweldig, heb dat meteen drie jaar aangehouden.

13 likes

Mijn bus vogue deo dus dan rook je zweet gemengd met Gore zoete troep :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

De douches van onze school hadden permanent salmonella ofzo dus niemand douchte ooit

12 likes

Uiteraard wel deze deo

83 likes

Door alle gym- en zwemverhalen moet ik ineens denken aan iets wat wij deden op de basisschool: Schaatsen voor water. Eerst langs de deuren om ‘sponsoren’ te vinden (per rondje een bepaald bedrag), daarna met z’n allen naar de ijsbaan en dan proberen de stempelmensen op te lichten door te doen alsof je nog niet langs die post was gekomen en daarmee weer 10 cent extra verdienen (:upside_down_face:)

Ben benieuwd of wij meededen omdat we toevallig dicht bij een grote ijsbaan woonden of dat het echt iets populairs was vroeger, dusss heb jij meegedaan met schaatsen voor water?

• Ja heb ik ook gedaan
  • Nog nooit van gehoord
  • Ken het wel maar niet gedaan
  • Ga weg ik heb nachtmerries van al dat schaatspraat van de afgelopen week

0 stemmers

Ja pols gebroken met horde lopen, want ze hadden die horde verkeerd om dus dat ding ging niet mee toen ik bleef haken met m’n voet :+1:

Was geen tijd voor, je had amper tijd om je om te kleden na de gymles bij mijn middelbare scholen. En als ik het laatste uur gym had ging ik thuis douchen

2 likes

Ohhh ja vreselijk! Ik durfde ook mijn hand niet meer op te steken in de les, dus deed dan heel geforceerd alleen mijn onderarm omhoog om mijn oksel niet te exposen
Het ook weleens een inlegkruisje in mijn shirt geplakt en op een gegeven moment een keer zo’n spray gekocht. Dat hielp wel, maar geloof niet dat dat goed was voor je zweetklieren haha.
Edit: Syneo5 was het, werkte 5 dagen en dan moest je dat weer opnieuw aanbrengen

Wat een drama ook, al die dingen waar je je als puber druk over maakt!

1 like

Huilen, heb dat moeten doen op die stomme houtjes. Kreeg ze maar niet goed om, dus ze raakten steeds los en ik kwam amper vooruit, terwijl klasgenoten mij steeds inhaalden. Uiteindelijk heeft de moeder van een vriendinnetje me wel kunnen helpen, dus misschien heb ik in totaal 2 rondjes kunnen schaatsen ofzo? Verschrikkelijke middag was dat.

Vreselijk ook als je de eerste 2 uur gym had & je daarna nog de hele dag in de les moest zitten met je naar zweet/vieze deo stinkende oksels

1 like

Haha wat grappig, nooit van gehoord, maar wij deden “zwemmen voor water” waarbij je sponsors moest zoeken die je dan voor zoveel cent per baantje gingen steunen!

Nee, wel voor handarbeid. Wekenlang in de vakantie thuis zitten oefenen met kleien, om vervolgens op school te komen, het na te maken en een vijf te krijgen.

1 like

Bij ons werd hij ook gebruikt als je de schoolslag deed en de zwemleraar vond dat je niet voldoende met je hoofd boven water kwam. Dus dan kreeg je die haak net onder je kaak en duwde hij je zo naar boven, dat deed echt zeer. Vaak moest je dan ook een heel baantje zwemmen terwijl je die haak in je hals had.

Ik vond alle ‘waarheden’ die over jou gepost werden ook behoorlijk onder ‘meningen’ vallen. Hoe kun je ĂŒberhaupt iemand eens ‘flink de waarheid vertellen’ als je iemand maar een piepklein beetje kent via tekstjes via een forum, komop zeg. Als je zo nodig je meningen wil uiten, doe dat dan lekker op iemand die je kent.

8 likes