Stel je persoonlijke vraag #24

Ja door al die zwembadpolls heb ik echt zin om weer eens te discozwemmen. En ook in natte frieten eten in een ruimte die naar chloor ruikt. Misschien binnenkort eens mijn badkamer boenen met chloor, patatje bestellen en eten onder de douche met de discolamp aan om in de buurt van deze sublieme ervaring te komen.

48 likes

Hij is wel echt groter dan je denkt en in de douche laten is niet zo handig, vond ik althans. Dus ik kon hem ook niet echt kwijt op een handige plek en moest dan steeds met ding sjouwen nouja irritant gewoon. Het zat ook niet lekker vond ik. Ik word inmiddels wel een beetje de anti-bathbucketambassadeur van het forum geloof ik. Maarja iemand moet advocaat van de duivel spelen he!

7 likes

Omschrijft jouw jobtitel goed welk werk je doet?
Dus bijvoorbeeld tandarts/serveerster/leerkracht is (denk ik) vrij duidelijk, maar creative data operations assistant manager niet

Voor mensen die de sector waarin je werkt goed kennen:

• Ja, die is heel accuraat en duidelijk
  • Over het algemeen/meestal wel
  • Mwah, een beetje
  • Nee, als je alleen mijn jobtitel zou horen zou je geen idee hebben wat ik nou precies doe
  • Nvt/geen werk/etc

0 stemmers

Voor mensen die geen voorkennis hebben over de sector waarin je werkt

zonder voorkennis
    • Ja, die is heel accuraat en duidelijk
    • Over het algemeen/meestal wel
    • Mwah, een beetje
    • Nee, als je alleen mijn jobtitel zou horen zou je geen idee hebben wat ik nou precies doe
    • Nvt/geen werk/etc

0 stemmers

Nee, mijn titel is zelfs erg misleidend aangezien de titel binnen de bouw wel algemeen bekend is maar een totaal andere invulling heeft dan mijn werk.
Ik ben eindverantwoordelijke op een contract van een x-aantal miljoen per jaar in de ziekenhuisschoonmaak, waarbij ik de calculatie, tactische en strategische overleggen met de klant doe, objectleiders aanstuur en binnen onze organisatie een aantal projecten doe. En ik heet Projectleider.
Als je zoekt op projectleider krijg je ook echt alleen maar bouwgerelateerde functies te zien. Als ik geen zin heb uit te leggen wat ik doe zeg ik vaak maar dat ik manager ben op facilitair gebied.

4 likes

Maar je werktaken komen wel aardig overeen dan toch met een projectleider in de bouw?

Ja, dat dan weer wel, maar mensen kennen het niet los van de bouw dus in de praktijk zijn ze toch in de war. Geloof me, meer verwarrende gesprekken over gevoerd dan dat mensen het gelijk begrepen.
Edit: en ik maak ook geen planningen overigens. De functieomschrijving van projectleider komt bij ons meer overeen met wat een objectleider doet bij ons. Ik ben niet operationeel verantwoordelijk.

1 like

Mijn functie is slechts het woord manager. Dus ook al werk je in mijn branche heb je nog steeds geen idee wat ik doe haha

6 likes

Snap dat het voor verwarring zorgt ja! Ik ken het ook alleen van de bouw, maar dacht meer van hm snap wel waarom ze je projectleider noemen.

Begrijpelijk dat je geen zin hebt om dat elke keer uit te leggen!

1 like

I loooove de bath bucket! Echt een aanrader, ga er zeker 3x per week in

3 likes

Het is duidelijk, maar ik krijg nog regelmatig te horen: ‘oh, logopedist, dat is toch iets met voeten?’

29 likes

Ben jij weleens een keer aangesproken door een moderator/admin omdat je iets deed wat niet mag?
Bijvoorbeeld crossposten, WhatsApp-gesprek delen, je kat in het fototopic, etc

• Ja één keer
  • Ja wel vaker
  • Nee nog nooit

0 stemmers

Haha ok maar in dat geval ligt het wel echt aan die mensen hoor

1 like

Een vriendinnetje heeft maanden lang gesmeekt of ik aub op scouting kwam. Uiteindelijk m’n zakgeld gebruikt voor het uniform en alles en toen ik er 2 weken op zat ging zij er af. Echt een naaistreek.

1 like

Werd dat maar meer gedaan :smiling_imp:

Anoniem, bevat jouw functietitel iets met:

• manager
  • director
  • consultant
  • niets van dit

0 stemmers

Stel je krijgt zo’n doosje bonbons.
Hoeveel hiervan vind jij dan lekker?

• Ik lust alles uit dit doosje.
  • Ik vind het merendeel lekker, enkele niet.
  • Ik vind de helft lekker, de helft niet.
  • Ik vind het merendeel niet lekker, enkele wel.
  • Ik lust hier niks van.

0 stemmers

Vind de helft lekker maar stop het allemaal in een keer in mn mond hoor :grimacing:

25 likes

Wel coördinator, past ook wel in dit rijtje.

Haha wij waren echt net nog hierover bezig aan tafel aangezien we zo’n doos voor Valentijn hebben gekregen van m’n oma, ik vind er maar enkele écht lekker maar ik eet ze wel gewoon allemaal op (of laat de minder lekkere voor de rest van het gezin haha)

1 like

Oja, ik probeerde al die cliché titels te bedenken, maar kon maar tot hier komen! Ik heb er overigens ook een van

Vind bijna alles wel te pruimen behalve bonbons met sinaasappel en bonbons die je doormidden bijt en er vloeibare alcohol uitstroomt :face_vomiting:

9 likes