Stel je persoonlijke vraag #24

Hier was echt geen tijd voor, kan me nog herinneren dat we soms niet eens tijd hadden om te eten als het iets te lang uitliep en dat de docent van het 3e uur dan altijd zei ‘ja jammer dan niet mijn probleem’ :roll_eyes:

Voor de zweet had ik altijd een zwart shirt zodat je het minder goed zag hahaha, ik deed als ik ging fietsen naar school altijd zo’n zwart hemdje aan en dan op school pas het shirt wat ik erover droeg anders zag je ook hele duidelijke zweetvlekken onder mijn oksels

1 like

Nee maar er staat nu wel een tafeltje hier buiten wat ik best leuk vind maar weet niet zo goed wat ik ermee moet. Misschien kan hij wel op de gang staan.

1 like

Ik vond gym altijd zooo overbodig omdat ik zelf al 6x in de week aan sport deed. Een jaar had ik een gym docente en we deden bij haar 2x per week alleen maar hockey. Ik had echt een schijt hekel aan hockey en als ik het leuk had gevonden dan was ik zelf wel op hockey gegaan.

Toen heb ik zelf een brief opgesteld dat ik van mijn dans docenten niet mocht hockeyen omdat dat gevaarlijk was ivm mijn dans carriere :joy: en toen heb ik vrijstelling van school gekregen van gym voor dat jaar. Mijn ouders weten dit nog steeds niet Ik moest alleen de piepjes test doen voor een cijfer :joy:

Verder vind ik gym wel belangrijk omdat er genoeg kinderen zijn die buiten school niets aan sport doen.

23 likes

Haha oohh wat zielig! Sorry voor het terughalen van deze herinnering. Dan duurt zo’n middag ook echt super lang.

@Carbon.monoxide Oh wat grappig inderdaad, dat ken ik dan weer niet. Misschien wel zelfde goede doel zelfs? Al kan ik me niet meer zo goed herinneren waar het voor was, behalve dan voor water haha

Pfoeh als er iets ook stinkt dan is het wel puberzweet. Echt medelijden met middelbare school docenten :pensive:

1 like

@midheavenmoon heb hem toch maar gepakt haha.

Er stond eerst een krukje waar ik tas altijd op neerzette en schoenen stonden ergens anders op de gang. Ik denk dat dit wel leuk is maar twijfel wel beetje. (Oh het krukje zie je nog beetje links staan, die kan wel weg dan)

Ik ga denk ik nog mandjes kopen om boven de schoenen te zetten om handschoenen enz in te doen.

8 likes

Ik zoek dus eigenlijk een Clubhouse invite. Heeft iemand er toevallig eentje over? Haha

Die eastpak tas past precies bij het onderwerp middelbare school.

Welk(e) merk(en) schooltas(sen) had jij?
  • Kipling
  • Eastpak
  • Dakine
  • Anders

0 stemmers

Die van mij is wel helemaal af zoals je kan zien, moet nodig een nieuwe. Eastpak 4 life. :heart:

1 like

Lastpak :wink:

9 likes

In de derde klas kocht ik een cowboy’s bag, toen was ik natuurlijk te cool voor een rugtas.

3 likes

Ik had altijd een eastpak maar toen werden handtassen ineens helemaal hip dus had ik zo een:

want ik schaamde me natuurlijk voor mijn rugtas. Maar dit soort tassen gingen allemaal stuk dus in het laatste jaar ben ik maar weer terug gegaan naar mijn vertrouwde eastpakie

9 likes

Ik vind de rexona women maximum lijn heel fijn, een stick.

1 like

Hoeveel van die stomme handtassen met zo’n hengsel ik wel niet bij de Invito heb gekocht😑 Vond die toen helemaal geweldig

13 likes

Ik zweet tegenwoordig zoveel meer dan vroeger, maar boeiend :joy:

1 like

Asbak

2 likes

Wat ik me nu al de hele tijd afvraag door alle gymverhalen hier: wat is apenkooien?
Is dat iets als reisje rond de wereld?

Bij ons deden ze het als ze het materiaalhok eens per jaar wilde schoonmaken. Dan moest alles eruit (banken, matten, bokken, trampolines, etc) en dat werd dan in een parcours opgesteld, ook met touwen erbij om te slingeren.

En dan moest je dat parcours afleggen zonder op de grond te vallen, bij ons gooide dan de andere helft ballen naar je om je te laten vallen, of we deden tikkertje op het parcours.

3 likes

Wat is reisje rond de wereld?

Volgens wat @Zemraluani hierboven zegt blijkbaar apenkooien :stuck_out_tongue: .

3 likes