Stel je persoonlijke vraag #24

Haha ja van nepleer en absoluut niet gemaakt om 5 kilo aan boeken te dragen waardoor ie helemaal vervormde en binnen no time uit elkaar viel. En dan sneed die band ook nog eens vreselijk in je schouder, maar toch weigeren 'm weer voor een rugzak in te wisselen

2 likes

Ik gebruik nog steeds die Syneo5 die door iemand genoemd werd, dat is wel echt goed spul vind ik. Maar voor mij is alleen dat niet voldoende, dus ik doe ook nog odorex extra dry creme en deoleen spray en dan kom ik een soort van zweetvrij de dag door

1 like

Huh ben ik heel blond als ik niet snap wat er zo erg is om bij een groentezaden veredelingsbedrijf te werken… :face_with_monocle:

3 likes

Nja zijn het scharrel groentes , vrije uitloop groentes of werkt @anon50301661 met plof groentes.

13 likes

Ik spreek soms voicememo’s in voor een student met dyslexie zodat de schriftelijke opdracht duidelijker is. En soms zijn memo’s handig als je in andere tijdzones zit maar wel een heel verhaal kwijt wilt.

@Speurneus en nog een tas van protest met een geweldig vak voor je discman en dat het snoer naar je koptelefoon er doorheen kom. :sunglasses:

2 likes

Heb je Nuud al eens geprobeerd? Daar zweren veel mensen bij, en is nog natuurlijk ook nog. Wel duur, maar je gebruikt echt maar heel weinig en dus doe je er heel lang mee.

2 likes

Heb jij wel eens geapekooid?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Edit: ik was even in de war met 't kofschip hoor :rolleyes:

Ga ik die ook binnenkort eens proberen! Gebruik nu die van Rexona namelijk.

1 like

Deze! Maar dan werkt die van rexona voor mij top juist

Haha ah ja dat was het eigenlijk ook! Daardoor moest ik er aan denken (je zult vást niet de enige puber zijn geweest die stonk. Alle pubers stinken een beetje toch? :stuck_out_tongue:)

Nee was verboden bij ons omdat er al teveel ongelukken waren gebeurd

Ik heb ooit een hele BK-pannenset uit de vuilnisbak gevist. Ik woonde toen in een gebouw met veel internationale studenten dus denk dat het van iemand was die terug naar huis ging en geen plek meer in zijn koffer had. Ze lagen bovenop dus lagen er nog niet zo lang maar ik heb ze wel 10x afgewassen en uitgekookt voordat ik ze durfde te gebruiken. Ik had ze ook op internet gevonden en die drie pannen waren samen ruim 100 euro? Was toen echt boos dat iemand dat zomaar weggooit maar gebruik ze nu vrijwel elke dag en ben er echt superblij mee :sunglasses:.

48 likes

Zal ik een bath bucket kopen?

• Ja
  • Nee
  • Geen ervaring mee maar ik bemoei me graag

0 stemmers

Lijkt mij echt zo’n typische aankoop: leuk voor effe en daarna staat het gigantisch in de weg en wil je er vanaf.

2 likes

Ik overweeg zo’n opbouwbaar ding (als we het klushuis kopen waar we de aankomende 5 jaar geen bad hebben).

1 like

Ik zou hem gewoon in de douche laten staan en als ik ga douchen even buiten de badkamer zetten of denk ik dan te simpel?

@tessel opvouwbaar lijkt me dus minder comfortabel?? maar geen idee

@Cestmoi haha dat past niet in mijn badkamer :cry:

1 like

Ja door al die zwembadpolls heb ik echt zin om weer eens te discozwemmen. En ook in natte frieten eten in een ruimte die naar chloor ruikt. Misschien binnenkort eens mijn badkamer boenen met chloor, patatje bestellen en eten onder de douche met de discolamp aan om in de buurt van deze sublieme ervaring te komen.

48 likes

Hij is wel echt groter dan je denkt en in de douche laten is niet zo handig, vond ik althans. Dus ik kon hem ook niet echt kwijt op een handige plek en moest dan steeds met ding sjouwen nouja irritant gewoon. Het zat ook niet lekker vond ik. Ik word inmiddels wel een beetje de anti-bathbucketambassadeur van het forum geloof ik. Maarja iemand moet advocaat van de duivel spelen he!

7 likes

Omschrijft jouw jobtitel goed welk werk je doet?
Dus bijvoorbeeld tandarts/serveerster/leerkracht is (denk ik) vrij duidelijk, maar creative data operations assistant manager niet

Voor mensen die de sector waarin je werkt goed kennen:

• Ja, die is heel accuraat en duidelijk
  • Over het algemeen/meestal wel
  • Mwah, een beetje
  • Nee, als je alleen mijn jobtitel zou horen zou je geen idee hebben wat ik nou precies doe
  • Nvt/geen werk/etc

0 stemmers

Voor mensen die geen voorkennis hebben over de sector waarin je werkt

zonder voorkennis
    • Ja, die is heel accuraat en duidelijk
    • Over het algemeen/meestal wel
    • Mwah, een beetje
    • Nee, als je alleen mijn jobtitel zou horen zou je geen idee hebben wat ik nou precies doe
    • Nvt/geen werk/etc

0 stemmers

Nee, mijn titel is zelfs erg misleidend aangezien de titel binnen de bouw wel algemeen bekend is maar een totaal andere invulling heeft dan mijn werk.
Ik ben eindverantwoordelijke op een contract van een x-aantal miljoen per jaar in de ziekenhuisschoonmaak, waarbij ik de calculatie, tactische en strategische overleggen met de klant doe, objectleiders aanstuur en binnen onze organisatie een aantal projecten doe. En ik heet Projectleider.
Als je zoekt op projectleider krijg je ook echt alleen maar bouwgerelateerde functies te zien. Als ik geen zin heb uit te leggen wat ik doe zeg ik vaak maar dat ik manager ben op facilitair gebied.

4 likes