Maar je werktaken komen wel aardig overeen dan toch met een projectleider in de bouw?
Ja, dat dan weer wel, maar mensen kennen het niet los van de bouw dus in de praktijk zijn ze toch in de war. Geloof me, meer verwarrende gesprekken over gevoerd dan dat mensen het gelijk begrepen.
Edit: en ik maak ook geen planningen overigens. De functieomschrijving van projectleider komt bij ons meer overeen met wat een objectleider doet bij ons. Ik ben niet operationeel verantwoordelijk.
Mijn functie is slechts het woord manager. Dus ook al werk je in mijn branche heb je nog steeds geen idee wat ik doe haha
Snap dat het voor verwarring zorgt ja! Ik ken het ook alleen van de bouw, maar dacht meer van hm snap wel waarom ze je projectleider noemen.
Begrijpelijk dat je geen zin hebt om dat elke keer uit te leggen!
I loooove de bath bucket! Echt een aanrader, ga er zeker 3x per week in
Het is duidelijk, maar ik krijg nog regelmatig te horen: ‘oh, logopedist, dat is toch iets met voeten?’
Ben jij weleens een keer aangesproken door een moderator/admin omdat je iets deed wat niet mag?
Bijvoorbeeld crossposten, WhatsApp-gesprek delen, je kat in het fototopic, etc
- Ja één keer
- Ja wel vaker
- Nee nog nooit
0 stemmers
Haha ok maar in dat geval ligt het wel echt aan die mensen hoor
Een vriendinnetje heeft maanden lang gesmeekt of ik aub op scouting kwam. Uiteindelijk m’n zakgeld gebruikt voor het uniform en alles en toen ik er 2 weken op zat ging zij er af. Echt een naaistreek.
Werd dat maar meer gedaan
Anoniem, bevat jouw functietitel iets met:
- manager
- director
- consultant
- niets van dit
0 stemmers
Stel je krijgt zo’n doosje bonbons.
Hoeveel hiervan vind jij dan lekker?
- Ik lust alles uit dit doosje.
- Ik vind het merendeel lekker, enkele niet.
- Ik vind de helft lekker, de helft niet.
- Ik vind het merendeel niet lekker, enkele wel.
- Ik lust hier niks van.
0 stemmers
Vind de helft lekker maar stop het allemaal in een keer in mn mond hoor
Wel coördinator, past ook wel in dit rijtje.
Haha wij waren echt net nog hierover bezig aan tafel aangezien we zo’n doos voor Valentijn hebben gekregen van m’n oma, ik vind er maar enkele écht lekker maar ik eet ze wel gewoon allemaal op (of laat de minder lekkere voor de rest van het gezin haha)
Oja, ik probeerde al die cliché titels te bedenken, maar kon maar tot hier komen! Ik heb er overigens ook een van
Vind bijna alles wel te pruimen behalve bonbons met sinaasappel en bonbons die je doormidden bijt en er vloeibare alcohol uitstroomt
Welke donutvorm lijkt jouw het lekkerste?
- vierkant
- driehoekig
- hartvorming
- infinityteken
- peace sign
- gewoon rond
0 stemmers
Heb jij wel eens een tuinbroek gedragen?
- Ja
- Nee
- Geen idee
- Zou het wel een keer willen
0 stemmers
Ooit een flesje bellenblaas ontvangen in zo’n plastic partybag na een feestje?
- Ja
- Nee
- Geen
- Idee
- Wat???
0 stemmers
Ooit iets aan een schoen laten doen door een schoenmaker?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Haha ik had precies hetzelfde inderdaad. Vind er maar weinig écht lekker, maar toch eet ik gewoon door
Dus was benieuwd of andere dit wel heel lekker vinden. Ik houd wel echt heel erg van chocola, maar heb liever gewoon een chocoladereep.
Is dit ook echt waar jij zwemles had? Hier heb ik namelijk echt zwemles gehad.
Hahahah jaaa! Wat grappig.