Een probleem uitleggen, kan nog wel eens dit worden bij mij
Maar dit gebeurt vooral in real life met vrienden. In serieuzere contexten valt het volgens mij meestal mee.
Een probleem uitleggen, kan nog wel eens dit worden bij mij
Maar dit gebeurt vooral in real life met vrienden. In serieuzere contexten valt het volgens mij meestal mee.
Eigenlijk vooral door mensen met meer ervaring dan ik (bijv. op werk), daar kan ik me nog weleens door laten intimideren.
Doe je vaak dingen voor anderen in je huishouden omdat je vindt dat je het zelf beter kunt?
0 stemmers
Wat voor dingen dan?
0 stemmers
Andersom juist, ik vraag mijn vriend regelmatig âkan jij dit even doen, jij kan dat veel beterâ als het om huishoudelijke taakjes gaat. Hij kan zulke dingen nou eenmaal beter dan ik en daar ben ik me bewust van (en vind ik ook niet erg).
Andersom doet mijn vriend dat ook weer voor mij. Zo vullen we elkaar mooi aan. Kaarten schrijven doe ik niet perse omdat ik er zelf zo goed in ben, maar zodat de ontvanger het nog kan lezen. Qua handschrift had mijn vriend huisarts kunnen worden.
Ja, ze staan samen met hun blote boobies en kont op de foto.
Ik zou t ook heel vreemd vinden maar die zoon heeft zelfs een Q&A met ze opgenomen over hun OnlyFans account, dus denk dat hij het normaal vindt?
Nee, hoor. Bij de appie komen ze hoogstens met hun handscanner een check doen bij 5 producten en dan kan je weer verder met je leven. Lijkt me zo niet chill als je daarvoor naar de gewone band moet.
Ik heb het idee dat veel mensen (met name mannen) deze techniek hanteren en ik vertik het om erin mee te gaan, haha.
Ja, dat is een normale controle maar volgens mij als ze het niet vertrouwen kan je altijd nog naar de gewone band worden gestuurd.
Anders zou ik ook geen zelfscan meer doen haha
Ooo ja ik slaag altijd braaf, lijkt me vet gĂȘnant.
Ik heb dat een keer gehad, ik was (echt!) iets vergeten te scannen en dat kwam naar voren bij die 5-producten check. Ze moest toen alles wat ik bij me had scannen en dat moest ik vervolgens bij haar afrekenen bij de kassa. Hoefde dus niet alles op de band te leggen, maar ik kwam vervolgens wel op een soort zwarte lijst waarbij ik de eerstvolgende drie keer dat ik boodschappen kwam doen standaard een check had. Was echt zo genant
Haha dat zal niet zo snel gebeuren. Ik heb bij de appie gewerkt op de zelfscan. De meeste mensen die wat wilden jatten namen niet de moeite om andere producten wel af te rekenen. Die wilden altijd zsm de winkel uit. Ik kan me nog herinneren dat een man langs de kassaâs liep met enorme sporttas. Die werd door een paar collegaâs aangehouden en er kwam zoân bier tapvat tevoorschijn. Die man mocht wel achter gaan wachten op de politie 
Ik zou het nooit durven om iets niet te scannen, 1x was er een bordje met korting voor chips maar hij pakte steeds niet dus toen had ik de barcode op het bordje gescand. Werkte ook niet maar ik dacht laat het wel zo. Nou natuurlijk wordt er nooit gecontroleerd en toen wel en ook net dat zakje chips.
Unethical life pro tip als je wel iets niet scant: zeg dat je het kaartje gescand hebt ipv het product. Ze geloofde me gewoon meteen en hoefde ook niet de bon te zien. Nu was het bij mij wel waar maar als ik hem helemaal niet had gescand had ik er zo mee weggekomen haha.
Bijpassende ethical lifehack: als je iets niet gescand krijgt, ga naar de medewerker bij de zelfscan en zeg dat je het niet gescand krijgt. Meestal krijg je het dan gratis mee omdat ze geen zin hebben om het omslachtig te fiksen 
Ik raak overal overwhelmed. Als ik in een restaurant zit dan overvalt het me elke keer weer wanneer ze vragen âwat wilt u drinken?â uhh, ehmmm. Dan heb ik alleen nog maar naar het eten gekeken en echt geen moment nagedacht over een drankje.
Daarom bestel ik altijd hetzelfde drankje 
Ik word boos op mijn vriend dat hij meer moet doen om daarna boos te worden dat hij het niet op mijn manier doet. Krijg bijna medelijden met hem.
Online staat vaak de menukaart, vaak bekijk ik die vooraf (als je weet waar je gaat eten) dan kan je dat beetje al voor zijn!
Laat jouw vriend ook altijd ruften als hij thuiskomt?
0 stemmers
Ik ben dit echt zat, vind het zo smerig. Hij claimt dat het komt âdoor de ontspanningâ. Ga fietsen hoor
hij ontspant maar net voor de deur buiten dan.
Als iemand zichzelf omschrijft als âmiddle agedâ, hoe oud zou je dan denken dat diegene is?
0 stemmers
ik luisterde een podcast en daarin omschrijft een man zichzelf in zân intro praatje als âmiddle aged manâ dus ik dacht dat ik al die tijd naar een man van een jaar of 50-55 zat te luisteren, maar hij blijkt uit 1980 te komen en dus net een jaar of 40 te zijn.