Ik heb me daar nooit mee bezig gehouden dus heb echt geen idee wat wat allemaal is… haha
2cool4us
1997 hier dus ik zit er echt tussenin. Ik identificeer mezelf meer met millennials, o.a omdat ik thuis pas heel laat internet had, wij alle 90’s technologie ook nog langer gebruikten en ik heb ook helemaal niks met die hele TikTok generatie. Maar voor wat andere millennial kenmerken ben ik gewoon te jong, dus daarom er tussen in.
Wel echt 100x een topic willen openen en het is nog precies 0 keer gelukt haha.
Heb jij wel eens (iets) van Grey’s Anatomy gekeken?
- Nee, geen seconde
- Wel eens wat afleveringen
- Ik heb de serie helemaal gekeken
- Ik heb meer dan de helft van de serie gekeken
0 stemmers
Het is de favoriete serie van twee van mijn beste vriendinnen en ze willen al jaren dat ik het ook ga kijken, maar het lijkt me eigenlijk helemaal niet zo leuk dus denk niet dat ik er ooit nog aan ga beginnen…
Tsja Gerard kon dat huis ook alleen maar kopen omdat hij geen avocadotoast at! Dat had jij ook kunnen zijn, misschien kan je het nog manifesteren
als je je best doet.
Scouting, mijn trauma. Het leek me echt fantastisch, mooie groene blouse, die halsdoek met zo’n leren dingetje om 'm vast te maken. Kan me weinig meer herinneren van de “gewone” scoutingmiddagen maar die scoutingkampen, pfff. Wilde wel altijd persé mee, 2x gedaan ook, eerste kamp ben ik na een paar uur weer opgehaald door mijn vader, tweede kamp mocht ik alleen als ik echt zou blijven. Eenmaal daar begon de ellende vrijwel direct, er was een of ander spookverhaal over iemand van de begeleiding die een slaapstoornis zou hebben en je aan zou vallen als je haar wakker maakte 's nachts, doodsbang was ik, en bij de bonte avond moesten alle “nieuwe” een act doen maar ik had niet echt aansluiting bij andere kinderen dus ging in m’n eentje Britney Spears zingen, man wat voelde ik me ellendig zeg, dat was gelukkig wel meteen de laatste avond dus de ouders zaten in de zaal en daarna mocht ik stoppen met scouting
Volgens mij is dat nog steeds bij Jumbo!
Nee hoor! (bij de 3 jumbo’s waar ik af en toe kom elk geval niet)
Ik heb ff gekeken op de website van Jumbo en ze geven aan dat ze een volledige herscan kunnen doen bij de normale kassa (dus hoeft idd niet)
- Jumbo houdt controles bij Zelfscan en kan overgaan tot een volledige herscan en het afrekenen van je boodschappen bij een gewone kassa.
Dit was dus bij mij gebeurd, doe nu nog steeds zelfscannen maar gelukkig nooit meer een mislukte steekproef gehad dus zou niet weten of dat hier nog gebeurt
Maar dat is bij andere winkels met zelfscan ook geloof ik, die manier van herscan, dat je alsnog alles bij gewone kassa moet brengen
Aflevering 1 van seizoen 1 ooit bij Engels op school. Wat een ellende.
Ik las hersenscan, ik dacht al wtf.
Ja idd, als kind vond ik het geweldig en had ik een dvd box van de eerste seizoenen. Ik zou nu helemaal wegcringen. Die dialogen die ze ook altijd met elkaar voerden terwijl een patiënt gewoon voor hun neus in bed lag etc.
Ik snap de appeal van Grey’s ook gewoon niet. Ik heb een paar maanden geleden eens een paar afleveringen geprobeerd te kijken maar het weet me niet te pakken. Het enige dat ik weet is dat men een crush heeft op ~ Dr. McDreamy ~ of whatever en dat iedereen uiteindelijk doodgaat. Maar goed, ik heb ook nog nooit ook maar een gekrulde mondhoek gekregen door Friends dus misschien ben ik gewoon BiJzOnDer.
Sex and the City?
- Ja
- Mwoah
- Nooit gezien
0 stemmers
- Carry
- Miranda
- Charlotte
- Samantha
- Que?
0 stemmers
Oke even heeeeeel ver terug in de tijd (denk ik), maar ik dacht net aan de eerste keer dat ik in de Starbucks was (dat ik alleen kende van ~de roddelbladen) en ik super overwhelmed was door het aanbod en uiteindelijk maar een flesje water kocht (voor super veel geld ) omdat ik niet wist hoe het systeem werkte.
Goed verhaal, maar heb/had jij dat ook bij Starbucks of andere winkels met een speciaal orderprocess?
- Alleen vroeger
- Nee nooit
- Alleen bij sommige zaken
- Ja ik word daar nog steeds overwhelmed van
0 stemmers