Stel je persoonlijke vraag #24

Ik ben tandenstokers en keer vergeten om niet te scannen. Die verpakking zie je gauw over het hoofd onder het toiletpapier. Als het een duurder artikel was, was ik wel teruggegaan.

@Zemraluani De eerste keer naar een sushivreetschuur was een hele beleving voor mij. Ik begreep gewoon eerst niet dat je steeds een bepaald aantal dingen per ronde kon aankruisen, dus ik bestelde de eerste 2 ronden 1 ding. Maar ik werd ook al gek van de vele prikkels. Na een werkdag in een zeer lawaaierig restaurant zitten waarin mensen elkaar overschreeuwen is niet zo mijn ding.

2 likes

Jaa echt een ramp vind ik dat. Bij de sb in arnhem hebben ze vgm ook zoiets van " Ahh daar is die slome weer , wil je die frap van de foto schat oke is goed. Doe maar lekker rustig hoor. Ga jij maar daar heen terwijl wij een bloemetje op je beker tekenen. Groetjes aan je begleider
 waar is die eigenlijk"

58 likes

Ja ik bestel altijd dezelfde 1-4 dingen waarvan ik weet dat ik het lekker vind.

Durf toch niet echt te variëren of om dingen als extra shots en smaakjes te vragen.

1 like

bij starbucks heb ik dat nog steeds, kom daar om die reden ook bijna nooit. Ze zullen vast lekkere koffie hebben, maar ik bestel daar altijd in blinde paniek maar iets waardoor ik veel te veel betaal voor iets dat ik helemaal niet lekker vind. Subway had ik het eerst ook, maar dat gaat inmiddels goed!

3 likes

Zou dat gewoon doen hoor, als je het niet lekker vind maken ze gewoon een nieuw drankje voor je :relieved:

1 like

Ik volg een familie die YT videos maakt, het begon met Kennedy Walsh en vond haar echt leuk, daarna volgde haar broer/zus/moeder die ook video’s maakte. Nou, groot deel van die familie doet nu aan OnlyFans, niet mijn ding maar oke
 zie ik dus net dat die broer een vriendin heeft (wat de beste vriendin is van zijn zus) en dat die moeder dus met de vriendin van haar zoon OnlyFans content post
 vind dit echt heel vreemd? En het zijn niet alleen bikinifoto’s ofzo. Ben ik nu heel conservatief/preuts/ouderwets dat ik dit gek vind?

Ik vind OnlyFans

• Niks mis mee
  • Sowieso al een beetje gek

0 stemmers

Maar ik vind een moeder die met haar schoondochter naaktfoto’s plaatst

• Ook niet vreemd
  • Een beetje gek
  • Extreem gek

0 stemmers

1 like

Bij vapiano snapte ik niks van wat er in mijn handen werd gedrukt en ik wilde daar gewoon blijven staan wachten. "Ok waar is dit voor? " Dan kijken ze je echt aan of je gek bent.
Bij Starbucks met die naam op je beker snapte ik eerst ook niks van. Waarom heb je mijn naam nodig? “Voor op de beker” met een lang gezicht.
En bij Subway moet je volgens mij kiezen uit verschillende dingen voor op je broodje en dat snapte ik ook niet echt. Hoeveel toppings en wat is lekker? Weet ik veel, geef me gewoon een voorbedachte combi.

13 likes

Ik heb dit vast al eens gedeeld hier, maar ik snap het concept van Subway niet. Ik kwam daar, zag boven de balie een aantal plaatjes van bepegde broodjes. Dus ik zei: ik wil graag de ‘blablabla van plaatje 3’. En toen keek de medewerker me zo’n beetje schaapachtig aan en vroeg wat wil je daar op? Dus ik raakte in paniek want ik wilde gewoon broodje blablabla van plaatje 3, weet ik veel wat daar op zit? Dus ik stamelde nog wat. Kreeg uiteindelijk een broodje en het was niet te kanen.

Nog steeds snap ik niet hoe het kan dat ik een standaard broodje bestel (of iig iets wat geadverteerd werd als een belegd broodje) waarbij ik dan zelf het beleg moet kiezen. Dat is niet hoe het werkt. Nou goed, conclusie, ik kom nooit meer hij subway

19 likes

Niks mis met only fans
Maar niet heel chill als mn schoonmoeder die fotos zou posten.

1 like

Je besteld tonijn bijv. Maar je mag kiezen of je kaas, sla tomaat en shit erop wilt.

Ik heb dit zelfs met de McDonalds, ik vind van die digitale bestelschermen eigenlijk heel stom maar wel ideaal dat ik dan gewoon op m’n gemak even rond kan kijken wat ik wil en ook nog van gedachten kan veranderen. Bij de Starbucks durf ik inderdaad ook nooit zo goed dingen te proberen, maar kom daar toch bijna nooit want hun decaf is vies

15 likes

Maar waarom hebben ze dan voorbedachte broodjes?! Ik vind het echt een dom concept. Alsof je bij domino’s een pizza quatro formaggi besteld en ze vragen of je er kaas op wilt. Als ik een plaatje zie van een meergranenbroodje, met iets van kip, sla, tomaat en een sausje en ik bestel dat, verwacht ik dat je maakt wat op dat plaatje staat. En als ik liever een wit broodje heb ipv meergranen is het aan mij om dat te zeggen.

Als je wilt dat ik het from scratch bedenk, geef dan geen voorbeelden (waar ook een naam bij staat alsof het een besteloptie is)

2 likes

Ik heb dat ook bij McDonalds. Zoveel keuzes en dan sta je daar met nog 10 wachtenden achter je en voel je je helemaal gehaast en ik ga dan van de stress ook nog hakkelen en half stotteren.
Ook zo bij Starbucks trouwens.
Oh en ik zie dat er meerdere mensen met vraagtekens bij Subway zijn. Het ligt niet aan mij :sweat_smile:

4 likes

Echt, van mij mag iedere plek zelfscankassa’s en van die bestelschermen nemen. Zou me zoveel stress schelen en dan kan ik tenminste eens naar nieuwe plekken toe.

@ellegirltalk
Oooh wat een hel was Vapiano ook. Hallo, bedien me gewoon, want ik raak gestresst van die lange rijen en die piepdingen.

6 likes

Ze hebben geen voorbedachte broodjes, alleen het ‘‘hoofd’’ deel van het beleg staat vast. Dus als jij een chicken fajita besteld zeg je eigenlijk alleen dat er chicken fajita op het broodje moet. Welk brood en welk beleg er verder bij komt moet je dan nog beslissen.

De foto’s op het menu zijn er om het aantrekkelijk te maken, want een foto van een broodje met beleg spreekt natuurlijk meer tot de verbeelding dan enkel tekst.

10 likes

Jaaaaa vreselijk! Ik vind deze winkel ook te stressvol, dus ik ben er precies 1x geweest. Ik wil gewoon een lekker broodje, als ik zelf m’n broodje wilde maken zou ik wel thuis eten.

1 like

Weet mijn eerst keer bij Starbucks nog wel met m’n moeder. Hoorde iedereen erover dus wilde er hoe dan ook heen. We hadden een dagje geshopt maar was super koud dus waren wel toe aan een warm drankje terwijl we wachten op de trein. We bestelde allebei een frappuccino want dat was toen zo’n beetje hĂ©t drankje wat je genomen moest hebben. Maar we wisten dus niet dat het een koud drankje was, stonden we daar allebei te klappertanden bij de trein :joy: maar wel met een Starbucks beker

72 likes

Haha dit soort verhalen vind ik zo lief :pleading_face:

4 likes

Doe dan alsof en maak er wat van. Als jij een plaatje ophangt met kip, sla en tomaat op een meergranenbroodje, geef me dan kip, sla en tomaat op een meergranenbroodje. Ik vond het de eerste keer gewoon een ongemakkelijke ervaring en onduidelijk concept. Zelfs nu ik weet hoe het werkt vind ik het een onnodig moeilijke en stressvolle constructie voor een matig broodje. Dus nope, niet aan mij besteed.

En dat was ook de vraag, van welke winkel krijg jij stress. Denk dat subway verder niet wakker ligt van mijn commentaar of dat ik er nu nooit meer komt. Bij Starbucks heb ik dit probleem niet en anderen hebben daar weer meer moeite mee, denk niet dat die er op zitten te wachten dat ik ze even de les ga lezen over dat het toch logisch is dat ze je naam vragen voor de beker omdat ze anders niet weten voor wie het is of dat je zelf je roerstaafje of rietje moet pakken.

Sorry als ik zuur over kom, maar vraag is ‘welk winkel concept raak je van in de stress’ mijn antwoord is subway en that’s it.

1 like

Hahahaha zo herkenbaar! Ik kende Starbucks alleen via youtubers en alleen frappuccino dus ik stond daar helemaal zenuwachtig “Uh mag ik een eeehhhhhh frappetjieno?” En die barrista “een grande frappuccino met een drizzle chocola?” Uuuhhhhhhh
afbeelding

8 likes