In het begin van de pandemie bijna 2 maanden niemand gezien. Toen werd het zomer en toen heb ik wel iets vaker met mensen afgesproken, maar ook niet elke week. En nu sinds Kerstmis niemand meer gezien. Dus het gaat een beetje op en af, maar ik ben wel veel voorzichtiger dan veel mensen in mijn omgeving.
Maar dit is ook bijna niet vol te houden, ik werk 100% thuis al sinds maart en ik ben echt een homebody, maar ik begin nu echt langzaam aan te verpieteren 
Alles met gesmolten kaas
Toen ik bij Starbucks werkte bestelden heel veel mensen het gewoon klein/medium/groot, geen probleem 
En ik vond het ook nooit gek als iemand vragen had over het menu, je bent niet de enige!
Wat drink jij in een restaurant?
- Water
- Water met bubbels
- Thee
- Koffie (elke soort)
- Wijn
- Bier
- Ander soort alcohol
- Cola (light, zero)
- Sinas
- Cassis
- IJsthee (ook groene)
- Sinaasappelsap
- Appelsap
- Tomatensap
- Chocomel
- Fristi
- Rivella
- Tonic
- Melk
0 stemmers
Dat was voor alle mensen die Starbucks verwarrend vinden!
Ginger ale 
Ohja, het beste van het hele gerecht!
Bitterlemon
Even leuk als in eventjes
niet als in “even leuk als met kort haar”
Andere vruchtensap of limonade.
Kleine Dommel wou vroeger hete thee proberen en had een rietje gevonden. Dat had mijn moeder niet door dus toen ik een grote slok thee door dat rietje slurpte ook goed mn mond verbrand.
Ik houd die gebeurtenis ook verantwoordelijk dat ik nu geen thee lust.
Wijn + bruisend water
Sowieso alles op zuur
komkommer, rode ui, birambi…
Oh ja
, lang geleden dat ik dat heb gegeten. Ik wil ook heel graag weer zoute lemmetje hebben. Eens vragen of mijn moeder het voor me kan maken.
Oké ben wel benieuwd. Heb jij vanavond schijt gehad aan de avondklok, vanwege de onrust erover?
- Ja
- Nee
0 stemmers
anoniem
- Ja
- Nee
0 stemmers
Lieverd waaar moet ik heen? Ik zou wel buiten kunnen trommelen in mn eentje op een pan mja dat ben ik ook na 10 minuten zat.
Nee want had niks te doen, maar stel ik zou bij mijn ouders zijn gaan eten vandaag was ik niet al om 8 vertrokken zodat ik op tijd thuis zou zijn ofzo.
Zou na die 10 min lekker naar de mac donalds gaan
Iedere avond heb ik schijt en ga ik met de hond uit
Haha psych, die 2e is helemaal niet anoniem