Stel je persoonlijke vraag #24

Ik zou het nooit durven om iets niet te scannen, 1x was er een bordje met korting voor chips maar hij pakte steeds niet dus toen had ik de barcode op het bordje gescand. Werkte ook niet maar ik dacht laat het wel zo. Nou natuurlijk wordt er nooit gecontroleerd en toen wel en ook net dat zakje chips.

Unethical life pro tip als je wel iets niet scant: zeg dat je het kaartje gescand hebt ipv het product. Ze geloofde me gewoon meteen en hoefde ook niet de bon te zien. Nu was het bij mij wel waar maar als ik hem helemaal niet had gescand had ik er zo mee weggekomen haha.

1 like

Bijpassende ethical lifehack: als je iets niet gescand krijgt, ga naar de medewerker bij de zelfscan en zeg dat je het niet gescand krijgt. Meestal krijg je het dan gratis mee omdat ze geen zin hebben om het omslachtig te fiksen :thumbsup:

9 likes

Ik raak overal overwhelmed. Als ik in een restaurant zit dan overvalt het me elke keer weer wanneer ze vragen ‘wat wilt u drinken?’ uhh, ehmmm. Dan heb ik alleen nog maar naar het eten gekeken en echt geen moment nagedacht over een drankje.

1 like

Daarom bestel ik altijd hetzelfde drankje :thumbsup:

3 likes

Ik word boos op mijn vriend dat hij meer moet doen om daarna boos te worden dat hij het niet op mijn manier doet. Krijg bijna medelijden met hem.

2 likes

Online staat vaak de menukaart, vaak bekijk ik die vooraf (als je weet waar je gaat eten) dan kan je dat beetje al voor zijn!

4 likes

Laat jouw vriend ook altijd ruften als hij thuiskomt?

• Ja
  • Nee
  • nvt

0 stemmers

Ik ben dit echt zat, vind het zo smerig. Hij claimt dat het komt ‘door de ontspanning’. Ga fietsen hoor :joy: hij ontspant maar net voor de deur buiten dan.

1 like

Als iemand zichzelf omschrijft als “middle aged”, hoe oud zou je dan denken dat diegene is?

• 40
  • 45+
  • 50+
  • 55+
  • 60+

0 stemmers

ik luisterde een podcast en daarin omschrijft een man zichzelf in z’n intro praatje als ‘middle aged man’ dus ik dacht dat ik al die tijd naar een man van een jaar of 50-55 zat te luisteren, maar hij blijkt uit 1980 te komen en dus net een jaar of 40 te zijn.

Heeel veel gekeken tot het 10 jaar geleden echt heel erg luxerend werkte op mijn hypochondrie en ik hele heftige paniekaanvallen kreeg. Toen ben ik maar gestopt en sindsdien nog niet echt aangedurfd het weer te gaan kijken. Het herinnert me ook aan die aanvallen waarin ik echt dacht dood neer te vallen. Misschien toch nog een keer full on exposure opnieuw gaan kijken.

Ja, daarom bestel ik eigenlijk bijna nooit eten en heb bij pakketjes hetzelfde dus laat ik ze altijd in een postpunt bezorgen

2 likes

Als ze mij vragen wat ik wil drinken voor ik het weet vraag ik altijd gewoon of ik er nog even over na mag denken! Werk zelf ook in de horeca en is helemaal niet gek om te vragen, komen ze gewoon na een paar minuten weer terug.

2 likes

Ben jij georganiseerd in de keuken als je kookt/bakt?

• Oh jazeker. Ik maak tussendoor het aanrecht schoon, ruim rotzooi op. Alles onder controle en overzichtelijk
  • Mwah, ik rommel wat aan
  • Nee, ik maak er een grote teringzooi van

0 stemmers

1 like

Ik kook altijd. Vriend ruimt altijd op. Ik heb geen incentive om netjes te koken.

4 likes

Ik heb een deal met mijn vriend. Als ik kook/ bak ruimt hij achter mn reet op. Want hou wel van een schone keuken, maar ben zelf te chaotisch omdat tussendoor te doen. Sowieso is hij chef afwas/ vaatwasser.

4 likes

Als ik zie hoe mijn vriend kookt, mijn god,overal ligt wel wat door de keuken heen.
Ik moet tussendoor altijd wel iets opruimen

Mijn moeder heeft me van kinds af aan geleerd om op loze momenten in de keuken alvast op te ruimen/schoon te maken en daar ben ik haar iedere dag dankbaar voor. Vind het ook erg jammer dat mijn vriend dat nooit geleerd heeft trouwens, ik word er gewoon onrustig van als ik het zie

9 likes

Ik snap nooit zo goed hoe je zo’n bende kan maken in de keuken. Als iets 5 minuten moet sudderen kan je toch al ff de plank en je mes afwassen? Scheelt gedoe. En als iets in de oven gaat maak ik meteen alles schoon. Na het eten geen polonaise in mijn keuken meer.

5 likes

Nu ben ik wel benieuwd naar jouw antwoord. Maar iets in me zegt dat je super georganiseerd bent en alles tot de minuut plant om zo efficiënt mogelijk te koken en tegelijkertijd schoon te maken.

Wanneer mag een ober met deze vraag komen: ‘Wat wilt u drinken?’.

• Wanneer ik mijn jas ophang
  • Wanneer ik mijn stoel aanschuif
  • Wanneer ik in de menukaart aan het neuzen ben
  • Wanneer ik weet wat ik ga eten

0 stemmers

Is dit antwoord genoeg?

22 likes