Stel je persoonlijke vraag #24

Jammer voelde me al helemaal baldadig

5 likes

Nee Karl je bent nu een brave moeke, verzoen je met je lot.

27 likes

NOOIIIIITTTT!!!

2 likes

En heb je je überhaupt al eens niet aan de avondklok gehouden (zonder geldige reden)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Anoniem

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja maar omdat ik twee minuten te laat binnen was, beetje flauw.

3 likes

Jus d’orange (ja sinaasappelsap), maar ik ben altijd teleurgesteld als het geen verse is en ik sinaasappelsap uit een pak of flesje krijg. Dan ga ik daarna over op water. :upside_down_face:

2 likes

Stel, het bericht komt: de restaurants zijn weer open.

Wat doe jij?

• Ik reserveer gelijk een tafel voor diezelfde avond.
  • Ik ga ergens in de dagen erop uiteten.
  • Ik ga wel een keer, maar geen haast.
  • Ik ga uberhaupt nooit uiteten.

0 stemmers

Same, vijf minuten te laat het vuil buiten gezet.

Watch out, we’ve got a badass over here

3 likes

Mijn broertje haalde me op van het station en ik zou op tijd thuis zijn, maar er was een studente verdwaald op weg naar haar scharrel en toen zijn we omgereden. 5 minuten te laat thuis. Sorry.

Kan wel! Gewoon op ā€˜stem tonen’ klikken en je stem veranderen. #lifehack

1 like
Hoe vaak krijg jij op het forum een dm
  • Dagelijks
  • Paar keer per week
  • Wekelijks
  • Paar keer per maand
  • Maandelijks
  • Paar keer per kwartaal
  • Ieder kwartaal
  • Ieder halfjaar
  • Een keer per half jaar
  • Een paar per jaar
  • Een per jaar
  • Minder dan ƩƩn per jaar maar wel soms
  • Nooit
  • Fuck jou vitaminwater mijn optie staat er niet bij!

0 stemmers

• Ik weet niet hoe ik een dm moet sturen naar iemand met een afgeschermd profiel
  • Ik heb de FAQ gelezen

0 stemmers

1 like

Aaaaa ik mis deze smileys. Ik gebruik best vaak nog :S maar dan gewoon als tekst

8 likes

Eigenlijk beide niet, heb gewoon de uitleg vaak genoeg op het forum voorbij zien komen als iemand zegt dat diegene geen DM kan sturen naar een afgeschermd profiel.

1 like

Ik gebruikte vroeger de : P en ; -) echt super veel. Goeie herinneringen aan msn, ik mis die tijd wel * droomt nostalgisch * :stuck_out_tongue: :smiley:

1 like

Ik heb me aan het begin echt opgesloten in huis. Zag niemand, ging niet naar buiten, liet boodschappen door een ander doen. Heb mezelf echt maanden lang geĆÆsoleerd.

Nu zie ik weer mensen, kom ik af en toe weer eens in een winkel en ga ik geregeld even wandelen ofzo. Ik ben dus wel losser geworden maar was in het begin echt veel te streng want zelfs dingen die gewoon mochten deed ik niet :sweat_smile:

6 likes

Ja, dit had ik ook. Ik deed eenmaal per week boodschappen, en ging elke dag wel een stuk wandelen, maar ik zag verder niemand en zat hele weken alleen in huis. Ik merkte dat ik daar echt aan onderdoor ging, ben blij dat ik nu wat losser daarin ben geworden, want die situatie was echt niet houdbaar.

2 likes

Ik zeg altijd na ā€˜bedankt voor het wachten.’ ā€˜Ja hoor!’ Maar dat klinkt misschien wel vreemd.

1 like

Wanneer heb jij voor het laatst in een hotel overnacht?

• Dit jaar
  • Ergens tussen oktober 2020 en dec 2020
  • Ergens tussen juli 2020 en sept 2020
  • Ergens tussen april 2020 en juni 2020
  • Ergens tussen januari 2020 en maart 2020
  • Langer geleden dat dat. /ik overnacht zelden in een hotel

0 stemmers

Wat is een hotel

13 likes