Vorige week nog
How goed kun jij typen op een toetsenbord?
- Ik kan super snel blind typen
- Ik kan redelijk snel blind typen
- Ik kan langzaam blind typen
- Ik kan super snel typen maar niet blind
- Ik kan redelijk snel typen maar niet blind
- Ik kan langzaam typen maar niet blind
- Ik ben hoe dan ook slecht in typen
- Anders
0 stemmers
Kan jij nog goed typen als er iemand achter je staat mee te kijken?
- Nee, ik kan dan niet meer typen en maak meteen fouten
- Mwahhh gaat wel, op wat kleine foutjes na
- Ik typ gewoon vrolijk verder
- Ik kan sowieso al niet zo goed/snel typen
- Anders
0 stemmers
Ik vind dat ik aardig snel kan typen. Heb ook vaak op werk als ik met iemand aan de telefoon ben en tegelijkertijd typ ik, dat de ander kant van de lijn daar een opmerking over maakt.
Allemaal te danken aan de vele uren die ik vroeger op msn spendeerde
Ik maak meer fouten als iemand meekijkt. Never forget toen ik sec moest typen en ik tot 3x toe sex typte terwijl een collega meekeek âwaar het hoofd van vol isâŠâ zei ze
Inderdaad! Herinnerde me nog dat er kinderen op de basisschool typcursus kregen, weet nog dat ik dat echt onzin vond iedereen kan toch msnâen???
Edit: met van die gekleurde stickertjes op t toetsenbord echt why
N.a.v. iets wat Penny onlangs zei, dat ze alleen maaltijden eet die ze lekker vindt. Eet en drink jij alleen dingen die je echt lekker vindt, of eet/drink je ook wel eens iets wat je niet erg lekker of zelfs vies vindt? Bijvoorbeeld omdat het gezond is oid.
- Ik vind alles wat ik eet of drink lekker
- Ik eet of drink dagelijks wel iets wat ik niet (zo) lekker vind
- Ik eet of drink meerdere keren per week wel iets wat ik niet (zo) lekker vind
- Ik eet of drink slechts af en toe iets wat ik niet (zo) lekker vind
0 stemmers
Ik houd eigenlijk helemaal niet van warme groente. Maar eet het wel elke avond
Ik vind gezond eten belangrijk, maar gezond eten staat niet gelijk aan âviesâ eten dus het lukt me eigenlijk altijd wel om iets te eten dat ik lekker vind. Nou lus ik gelukkig ook veel, misschien dat dat ook al scheelt.
Respect haha dit lijkt nu sarcastisch maar zo bedoel ik het niet, ik heb dit voornamelijk met rauwe groenten. Heb daar vaak niet echt zin in maar regelmatig zeg ik tegen mezelf, kom op, even dit eten voor de vitaminen/mineralen/vezels etc.
@papierhier true, gezond is idd niet per definitie vies. Ik zou er zelf meer moeite in kunnen steken om mân groenten e.d. op een lekkerdere manier te verwerken, maar ik ben ook lui, dus ik kauw liever een stuk komkommer of wat wortelen weg dan dat ik het in een gerecht verwerk.
Dit is een lijst met fictieve partijen die gebruikt wordt om te oefenen met stemmen per brief. Op welke partij zou jij stemmen?
- Europese Kleurenpartij
- Planten voor het Volk
- Europese Weermannen
- NieuwGoed
- Europese Dierenalliantie
- Kruidig
- Lijst Smaak
- Planetenpartij
- Partij Proza en Poëzie
- Partij voor land- en waterwegen
- Partij 11
- Sportpartij
- Het verschil
- Nieuw geluid
0 stemmers
Hier hetzelfde, ik heb het niet allemaal voor het zeggen. Mijn ouders en ik zullen niet snel iets koken wat iemand anders in het gezin echt niet lust, zo komt hier alleen spinazie op tafel als ik niet thuis ben want dat vind ik echt heel vies, maar er wordt echt wel eens wat gekookt wat ik zelf niet zou maken.
ik dacht altijd dat ik wel goed snel blind kon typen, maar het blijkt maar weer hoe veel ik op autocorrect leun want sinds kort ben ik programmeer talen aan het leren en ik krijg in elk stukje code weer 400 errors omdat ik een spelfout heb gemaakt of weer een hoofdletter vergeten ben tot zo ver mijn typ skills
Ik eet geen dingen die ik niet lekker vind. Ik kies wel regelmatig voor het minder lekkere alternatief omdat ik dat beter in mijn eetpatroon vind passen. Bijvoorbeeld speltvlokken door de kwark ipv lekkere zoete granola.
Hahaha deze zag ik net ook op reddit
Love deze versie van pvv
Meestal als ik iets niet zo lekker vind dan eet ik dat als ik bij vrienden eet. Thuis kook ik dat gewoon niet. Ik probeer wel altijd gevarieerd te koken, als ik iets heel lekker vind of geen inspiratie heb kan ik dat namelijk rustig dagen achter elkaar eten.
Mijn ouders hebben wel eens verteld dat ik een paar weken lang op cornflakes en watermeloen heb geleefd. Iets anders wilde ik niet en zij hadden zoiets ze is het na een paar dagen wel zat. Die paar dagen werden 6 weken
Supersnel en blind, met dank aan Joppe
Een beetje tussen af en toe en meerdere keren per week in. Wij hebben een groentenpakket en daar zit vooral in de herfst/winter wel eens groente in die ik niet zo lekker vind. Maar dan experimenteren we met andere manieren van bereiden, of doe ik er te veel saus bij ;).
Ohja nu ik dit lees moet ik mijn stem aanpassen. Dit gebeurt mij ook wel eens. Ik ben best wel een moeilijke eter, maar wil niet altijd een waslijst aan âlust ik nietâ doorgeven als ik bij iemand anders ga eten. Dus soms koken mensen iets wat ik zelf niet zou maken. Maar gelukkig kunnen ze altijd wel zo goed koken dat ik het prima zonder klagen kan eten.
Wow dit is echt nachtmerriemateriaal