Stel je persoonlijke vraag #24

Oké ik trap wel af. Ik vind het knap hoe @Eddie nog zo rustig kan blijven als ze weggezet wordt als zwakkere voor wie we binnen moeten blijven en feestjes afzeggen. Dit klinkt echt kut, maar ik weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden.

Ik zou echt mad gaan denk ik als ik me steeds zou moeten verdedigen.

21 likes

Natuurlijk mijn intentie All along

Ben de Mojo Jojo van t forum alleen heeft @anon28710462 de avatar al :frowning:

2 likes

Nou gewoon dat het leuk tijdverdrijf is om hier mee te lezen, poll uitslagen te zien, hobby’s te delen. Oh en alle random stuff, culinaire hoogstandjes, roddels. En dat gewoon al voor het derde jaar op een rij. 100x beter dan Viva.

3 likes

Joepie, een persoon tegen wie ik graag iets aardigs zou willen zeggen wil het ook daadwerkelijk horen! @midheavenmoon ik ben heel slecht in forummers profileren, waardoor je heel erg lang de professionele pollpreparateur in mijn ogen was en verder niks, maarrr de afgelopen maanden val je me steeds vaker op met je berichten en kijk ik steeds uit naar onze foruminteracties! Ik vind het fijn dat je je ervaringen omtrent je herstel met ons blijft delen en ik vind je vet sympathiek overkomen.

O en!!! @Eddie, ik waardeer het heel erg dat je zo open bent over je gedachten en ook goed voet bij stuk blijft houden in discussies, ondanks je hartstikke bewust bent dat je bot overkomt en mensen vaak over je toon vallen. Volgens mij heb jij écht het beste met anderen voor, en dat vind ik bewonderingswaardig.

En @Zemraluani, Mojo-Jojo is de aap dus sla je slag! (Maar liever niet, ben erg gehecht aan je avatar.)

6 likes

dat ik blij ben dat @Oprah een nieuwe baan heeft! :partying_face:

25 likes

Oh dat vind ik echt tof om te horen!

1 like

my door is always open!!!

1 like

@zwaardvis Ik moet heel vaak aan jou denken, elke keer als ik mijn gele muts zie en dan hoop ik dat de muts jou net zo blij maakt als hij mij maakt. Echt chill dat je die toen postte waardoor ik hem ook gekocht heb. En ik kijk eigenlijk altijd uit naar iemand met een gele muts op straat want dat lijkt me echt een leuke manier om jou te meeten

11 likes

sinds wanneer wil jij eigenlijk kumbaya op dit forum

23 likes

@midheavenmoon toevallig dat deze poll er nu is want ik zat vanmiddag nog te denken dat jij altijd leuke toevoegingen doet, maar ook altijd goede (als in voor iemand opkomen bv)

5 likes

Is mn campagne om moderator te worden

(Is me al meermaals verteld dat het nooit zal gebeuren helaas)

22 likes

@Eddie ik heb echt respect voor jou en vind je echt stoer!

@midheavenmoon ik hoop dat het goed met je gaat :heart:

6 likes

@Victoria, ik ““ken”” je niet zo goed (ik vind het echt jammer dat ik het zo moeilijk vind om forummers aan persoonlijkheden te koppelen), maar jouw posts in het topic over afvallen zou ik altijd duizend keer willen liken. Ik vind de manier waarop je je verwoordt heel knap en ik vind je heel begripvol overkomen.

@Yzile ik weet niet of het ligt aan het feit dat @Karl_Lagerfeld jou vaker heeft omschreven als haar meer classy evenbeeld, maar ik heb nu een heel elegant beeld bij jou! Ik ben altijd heel benieuwd naar jouw antwoorden, en ik heb veel gehad aan het eetbuientopic dat jij geopend hebt.

7 likes

Ennnnn tot zo ver de kumbaya sfeer hahahahaha. Was van korte duur.

9 likes

Hahaha laatst fietste ik met mijn gele muts door “onze” stad en toen zat ik ook te denken, ik moet opletten of ik nog iemand zie met deze muts zie want dat is dan misschien banananana!!! En toen zag ik ook helemaal een episch meet-moment voor me maar helaas, maar ik hou mijn ogen geopend :sparkling_heart: zou wel grappig zijn als we nu hysterisch gaan zwaaien naar iemand en dat het dan een heel ander persoon is met toevallig dezelfde muts

2 likes

Haha ik spaar mee voor mijn zus (haar bijnaam is Pien), dus Pien it is

Hahaha sorry ik had verkeerd gestemd zie ik nu, ik wil geen haat :pleading_face::pleading_face:

3 likes

Lief! Ben sinds corona ook eindelijk helemaal content met single zijn en vind veruit de meeste mannen gewoon te matig voor mij, haha. Ik post ook nooit in het leed dat single zijn topic, omdat ik geen leed ervaar

En ik ook! Ik ben het altijd wel eens met je kritische harde mening over bepaalde situaties en ik ben blij dat je het zo goed kan onderbouwen!
Het leven van vele forummers zou zo veel beter worden als ze besefte dat je leven zoveel makkelijker is alleen, dan in een ongezonde relatie.

15 likes

Ik vind @Vaiana zo’n lieve en leuke forummer en ik heb vandaag een paar keer aan je moeten denken en het afscheid dat je hebt moeten nemen vanmorgen. Vind dat echt zo verdrietig voor je.

24 likes

@anon4388265 ik vind het echt tof om te lezen hoe jij jezelf ontwikkelt en hoe gepassioneerd je bent over de dingen die je doet!

22 likes