Stel je persoonlijke vraag #24

Ja precies dat heb ik ook! Zolang het maar geen vlees is want dat eet ik al 23 jaar niet. Ik ben bijvoorbeeld niet dol op paprika maar als het ergens door heen zit dan eet ik het gewoon op. Ook als ik zelf zo een zak Italiaanse groente heb haha dan ga ik niet alle paprika er uit zitten vissen :joy:

Nou gelukkig maar voor je vrienden!

2 likes

Haha nu twijfel ik of je sarcastisch bent, maar als ik het niet lekker zou vinden zou ik dat nooit zeggen

In december voor m’n verjaardag, in eigen land, was wel tof of ‘er eens uit te zijn’ tussen het studeren door

Even het tegenovergestelde van @Eddie s polls over iemand iets onaardigs vertellen, is er iemand op het forum die je iets aardigs wil vertellen?

• Nee rot op
  • Ja komt ie

0 stemmers

En wil je zelf wat aardigs horen?

• Nee laat me met rust
  • Nee wil alleen maar haat
  • Ja kan ik wel gebruiken

0 stemmers

Ik vind deze poll heel schattig

12 likes

@Lala en @Lula

Zo lijkend, en toch zo anders

98 likes

Haha hmmm misschien moet ik mijn naam toch maar snel gaan veranderen naar Laa-Laa want dat is blijkbaar de correcte spelling van de gele teletubbie

3 likes

Oké ik trap wel af. Ik vind het knap hoe @Eddie nog zo rustig kan blijven als ze weggezet wordt als zwakkere voor wie we binnen moeten blijven en feestjes afzeggen. Dit klinkt echt kut, maar ik weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden.

Ik zou echt mad gaan denk ik als ik me steeds zou moeten verdedigen.

21 likes

Natuurlijk mijn intentie All along

Ben de Mojo Jojo van t forum alleen heeft @anon28710462 de avatar al :frowning:

2 likes

Nou gewoon dat het leuk tijdverdrijf is om hier mee te lezen, poll uitslagen te zien, hobby’s te delen. Oh en alle random stuff, culinaire hoogstandjes, roddels. En dat gewoon al voor het derde jaar op een rij. 100x beter dan Viva.

3 likes

Joepie, een persoon tegen wie ik graag iets aardigs zou willen zeggen wil het ook daadwerkelijk horen! @midheavenmoon ik ben heel slecht in forummers profileren, waardoor je heel erg lang de professionele pollpreparateur in mijn ogen was en verder niks, maarrr de afgelopen maanden val je me steeds vaker op met je berichten en kijk ik steeds uit naar onze foruminteracties! Ik vind het fijn dat je je ervaringen omtrent je herstel met ons blijft delen en ik vind je vet sympathiek overkomen.

O en!!! @Eddie, ik waardeer het heel erg dat je zo open bent over je gedachten en ook goed voet bij stuk blijft houden in discussies, ondanks je hartstikke bewust bent dat je bot overkomt en mensen vaak over je toon vallen. Volgens mij heb jij écht het beste met anderen voor, en dat vind ik bewonderingswaardig.

En @Zemraluani, Mojo-Jojo is de aap dus sla je slag! (Maar liever niet, ben erg gehecht aan je avatar.)

6 likes

dat ik blij ben dat @Oprah een nieuwe baan heeft! :partying_face:

25 likes

Oh dat vind ik echt tof om te horen!

1 like

my door is always open!!!

1 like

@zwaardvis Ik moet heel vaak aan jou denken, elke keer als ik mijn gele muts zie en dan hoop ik dat de muts jou net zo blij maakt als hij mij maakt. Echt chill dat je die toen postte waardoor ik hem ook gekocht heb. En ik kijk eigenlijk altijd uit naar iemand met een gele muts op straat want dat lijkt me echt een leuke manier om jou te meeten

11 likes

sinds wanneer wil jij eigenlijk kumbaya op dit forum

23 likes

@midheavenmoon toevallig dat deze poll er nu is want ik zat vanmiddag nog te denken dat jij altijd leuke toevoegingen doet, maar ook altijd goede (als in voor iemand opkomen bv)

5 likes

Is mn campagne om moderator te worden

(Is me al meermaals verteld dat het nooit zal gebeuren helaas)

22 likes

@Eddie ik heb echt respect voor jou en vind je echt stoer!

@midheavenmoon ik hoop dat het goed met je gaat :heart:

6 likes