Stel je persoonlijke vraag #24

@Victoria, ik ““ken”” je niet zo goed (ik vind het echt jammer dat ik het zo moeilijk vind om forummers aan persoonlijkheden te koppelen), maar jouw posts in het topic over afvallen zou ik altijd duizend keer willen liken. Ik vind de manier waarop je je verwoordt heel knap en ik vind je heel begripvol overkomen.

@Yzile ik weet niet of het ligt aan het feit dat @Karl_Lagerfeld jou vaker heeft omschreven als haar meer classy evenbeeld, maar ik heb nu een heel elegant beeld bij jou! Ik ben altijd heel benieuwd naar jouw antwoorden, en ik heb veel gehad aan het eetbuientopic dat jij geopend hebt.

7 likes

Ennnnn tot zo ver de kumbaya sfeer hahahahaha. Was van korte duur.

9 likes

Hahaha laatst fietste ik met mijn gele muts door “onze” stad en toen zat ik ook te denken, ik moet opletten of ik nog iemand zie met deze muts zie want dat is dan misschien banananana!!! En toen zag ik ook helemaal een episch meet-moment voor me maar helaas, maar ik hou mijn ogen geopend :sparkling_heart: zou wel grappig zijn als we nu hysterisch gaan zwaaien naar iemand en dat het dan een heel ander persoon is met toevallig dezelfde muts

2 likes

Haha ik spaar mee voor mijn zus (haar bijnaam is Pien), dus Pien it is

Hahaha sorry ik had verkeerd gestemd zie ik nu, ik wil geen haat :pleading_face::pleading_face:

3 likes

Lief! Ben sinds corona ook eindelijk helemaal content met single zijn en vind veruit de meeste mannen gewoon te matig voor mij, haha. Ik post ook nooit in het leed dat single zijn topic, omdat ik geen leed ervaar

En ik ook! Ik ben het altijd wel eens met je kritische harde mening over bepaalde situaties en ik ben blij dat je het zo goed kan onderbouwen!
Het leven van vele forummers zou zo veel beter worden als ze besefte dat je leven zoveel makkelijker is alleen, dan in een ongezonde relatie.

15 likes

Ik vind @Vaiana zo’n lieve en leuke forummer en ik heb vandaag een paar keer aan je moeten denken en het afscheid dat je hebt moeten nemen vanmorgen. Vind dat echt zo verdrietig voor je.

24 likes

@anon4388265 ik vind het echt tof om te lezen hoe jij jezelf ontwikkelt en hoe gepassioneerd je bent over de dingen die je doet!

22 likes

@GEEZ
Ik vind je zo knap en open over hoe je je nu voelt en ervaart.
Zo knap dat je voor jezelf een stap hebt gezet die je nodig hebt.
Ik vind je openheid omtrent alles echt heel mooi :heart:

41 likes

Oh wat lief dankjewel, snap wel waar je suffe omschrijving op slaat denk ik hoor. En ja voor de sad like heb ik wel vaker pleidooien uitgesproken maar hij raakt nog niet echt ingeburgerd, maar ik blijf stug volhouden. Als je met 1 stom hartje van een rando op internet (misschien/hopelijk) een miniem gevoel krijgt dat je heel even niet alleen bent is dat een kleine moeite. Ik vind het zelf iig ook altijd fijn als ik iets kuts post om te krijgen. Dus ik like lekker door, leuk dat je dat ziet.

Ik vind jou echt een leuk lief en knuffelbaar mensje (sorry voor de domme omschrijving hahaha maar het is heel positief), warm en empathisch maar ook grappig en soms kom je ineens heel sassy uit de hoek. En ik vind het zo rot voor je dat je strugglet met je gezondheid, kop op en ik hoop dat er weer betere tijden komen voor je.

26 likes

Ik moet eerlijk toegeven, ik ergerde me eerst dat je zo’n “sorry dat er een kind opstaat” onderschrift bij je foto in wjekw zette, maar toen zag ik je foto en verhaaltje over de dag en toen dacht ik: eigenlijk heel leuk dat je ondanks de Corona en alles er toch een heel leuke dag van had gemaakt met je kindje en toch tradities en ~herrineringen maakt in plaats van de Corona maar uit te zitten zoals ik doe. Lijkt me heel leuk voor je kind later om op terug te kijken.

@FrauHelga dat heb ik ook met jou die elke dag bakt lijkt het wel en Omg een receptenboekje maakt met de beste voor je dochter(?). Dat vind ik echt superlief.

Jongens ik moet ongesteld worden, ik ben helemaal week :sob:

24 likes

Graciass, lief en leuk om te horen! Soms hou ik me in, wil ook weer niet die eindeloze relatiebemoeial zijn (die ik ondertussen wel ben).

4 likes

Aaah dank je! Zo lief :heart:
Ben er een beetje stil van

4 likes

Ik vind dit ook eigenlijk best wel leuk, alsof we niet allemaal wel even een opstekertje kunnen gebruiken in deze klotetijd

34 likes

Wie had dat gedacht, een echt telenovela einde voor Leeuw

Kumbaya,
afbeelding

28 likes

En dan moet je nu een dramatische exit doen

3 likes

Zo lief! Thanks! Probeer m’n zoontje een zo magisch mogelijke jeugd te geven (als in; met warme herinneringen en gekke tradities, niet magisch met elfjes en bosnimfen en shit). En ja die tekst had ik er natuurlijk ook wel bij gezet om een beetje te provoceren.

12 likes

Zo lief, dit vind ik echt leuk om te horen! :smiling_face_with_three_hearts: Zit hier nog niet zo lang en moet zeggen dat ik me soms wat geïntimideerd voelde door jouw posts omdat ze zo uitgesproken waren (sorryyyy als je dat zo veel hoort haha) maar nu kan ik dat echt appreciëren en ben ik er dus ook achter dat je heel lief bent :wink:
Echt heel leuk om iedereen zo lief en positief over elkaar bezig te zien :blush:

2 likes

Doe ik ook maar even mee.

@Spaarlamp moet heel vaak om je lachen, volgens mij hebben we wel min of meer dezelfde humor.
@360 vind jou heel ~inspirerend~ om te volgen, je doet zo vaak leuke dingen en geniet zo van het leven! Heel fijn
@Dazed je lijkt me me een fijne vriendin en heel lief.
@August love al je kleding en je katten
@Bathwater moet echt vaak om je lachen, je hebt leuke humor en kunt goed vertellen

6 likes

Hier een shout out naar alle lieve moeders op dit forum!!! Jullie doen het allemaal zo goed. Ik zou jullie allemaal uitnodigen op mijn powervrouwen diner.

In het bijzonder ook voor alle mede-moeders die in corona tijd moeder zijn geworden. Hang in there, het wordt beter!

En alle wensmoeders hier, een dikke knuffel :heart:

13 likes