Stel je persoonlijke vraag #24

Nou ik zal meteen maar alle taboes doorbreken nu we toch zo kumbaya zijn, maar ik lees dus weleens mee in de zwk-topics (ja ik weet dat jullie me een freak vinden) en @anon37686689 jouw verhaal heb ik een beetje meegekregen en volgens mij is dat een supergrote struggle voor je geweest (en nog) maar ik vind het heel erg knap hoe open je daar over post want dat is niet niks. En je bent toch maar mooi bezig met een intens traject om daar beter uit te komen en dat vergt moed, en volgens mij ga je ook steeds meer genieten van het moederschap en ik hoop heel erg voor je dat je die reis kan doorzetten en de lichtpuntjes van het moederschap in groten getale zullen gaan overheersen over een tijdje. Sorry als dit te persoonlijk is, zeg maar als ik het moet weghalen.

15 likes

Love juist alle uitgesproken personen! @Eddie @Crusti_Croc @Lula @Zemraluani @monkeyslut en dat kleine miephondje @Juuldie

9 likes

Ik weet niet wie ik allemaal moet taggen, maar ik wil even tegen iedereen zeggen dat jullie zo lief zijn en ik zoveel aan jullie heb altijd :heart:
We zijn allemaal zo verschillend, maar dat maakt dit forum zo leuk. En ik heb zoveel van jullie geleerd. Oh! En natuurlijk is door dit forum mijn portemonnee ook een stuk leger :stuck_out_tongue_closed_eyes:

15 likes

ik wist dat jij dit ranzig zou vinden

love je blog btw

je grootste fan

Ha dit is mijn favo compliment van deze kumbaya wending

5 likes

Deze Gracerasure

@grace jij bent uitgesproken, maar niet geliefd.

3 likes

Wauw wat mega lief van je :smiling_face_with_three_hearts: het gaat heel erg de goede kant op gelukkig!

2 likes

Hahah, ja ik vind @grace ook altijd prettig posten, maar die mist toch net dat randje hardheid/bottigheid wat ik bij de rest zeer waardeer

2 likes

Ik vind @grace altijd heel cool overkomen ahahahaha ik weet echt niet waarom ik dit nu opbiecht, komt door Leeuwenhart haar kumbaya :cry:
ik vertoon me ff een paar dagen niet

1 like

Ik weet even niet meer wie ik moet complimenteren, maar ik denk nog vaak als een kind op straat irritant doet aan de forummer die

“Rot op Hufter” tegen een kind zei.

Is echt bij me gebleven

41 likes

Dat was Harvey

4 likes

Oké oké nu ik! Ik ben beetje jaloers op @Radio haar werk en sieradencollectie. Of eigenlijk haar overall stijl. Net zoals @anon42392789 trouwens, waardeer jullie stylo!

6 likes

Hmmm, misschien klopt het inderdaad niet. Is het meer dat ze gewoon voor hun mening uitkomen en niet heel poezelig doen? Ik vind het heel lastig om een goed beeld te vormen van de meeste forummers. Ik vind jou ook niet per se bot, wel eerlijk.

1 like

Ik vind dit heel lief, maar ik denk dat iedereen hier wel beseft dat het hartstikke normaal is als mensen hier niet iets over je weten te verzinnen! Ik sta open voor leuke reacties, maar ik besef ook dat ik met niemand van het forum persoonlijk contact heb en nauwelijks uitgesproken/opmerkelijke posts plaats of echt persoonlijke info, waardoor ik het heel normaal vind als anderen niks over me te zeggen hebben. Dat maakt dit niet minder wholesome en leuk om te volgen!!!

1 like

Zo noemt m’n vriend me ook altijd.

6 likes

Haha ja ik stem maar direct op “ik wil geen reactie” want anders raak ik straks nog teleurgesteld wanneer niemand iets liefs te melden heeft over mijn 100 posts en extreem low effort berichten

1 like

:smiling_face_with_three_hearts: zo lief! Ik doe m’n best!

Hahaha ja klopt, ik maak een receptenboekje voor mijn dochter. Ze is 2,5 en ik hoop dat als ze later op zichzelf woont en ik er misschien niet meer ben, zij toch nog ‘mijn’ koekjes kan bakken. Wat lief dat je dat onthouden hebt.

Ik ben vooral geobsedeerd door bakken en vind dat eten en herinneringen vaak enorm met elkaar verbonden zijn.
Sommige mensen zijn niet meer in mijn leven maar de herinnering blijft levend door bijvoorbeeld een recept te bakken van die persoon.

(Zo bak ik nog weleens taart en koek voor een familielid, naar recept van zijn ex-vrouw. Zij had destijds recepten met mij gedeeld. Zijzelf is niet meer in het leven van mijn familielid maar haar baksels wel). :rofl:

23 likes

Als jij een partner hebt, waar je grotendeels van de tijd veel van houdt
 zijn er ook wel eens momenten waar (ondanks dat jullie geen ruzie hebben ofzo) je niks voor hem/haar voelt? En dan met name wanneer je zelf wat minder goed in je vel zit? Anoniem.

• Ja, komt me bekend voor
  • Nee, ook dan houd ik even veel van mijn partner

0 stemmers

Ik post niet heel veel op dit forum dus hopelijk komt het niet raar over, maar @midheavenmoon, @Dazed, @anon28710462 jullie komen heel lief en chill over, echt goede vibes :dizzy:

9 likes