@PaigeMichalchuk, ik heb geen idee waar je plotseling vandaan komt maar je posts, pollantwoorden en likes vallen me steeds heel positief op!
@Boba, dankjewel!
@PaigeMichalchuk, ik heb geen idee waar je plotseling vandaan komt maar je posts, pollantwoorden en likes vallen me steeds heel positief op!
@Boba, dankjewel!
jongens what is happening, gaat het forum sluiten ofzo??
Haahhaa lof dat jij mod bent.
Ik was nog niet klaar trouwens, er zijn ook een hoop forummers die ik gewoon heel leuk vind zonder dat ik daar nu een aanwijsbare reden voor heb. Vaak vanwege de humor of omdat we in dezelfde topics posten of gewoon omdat ik het vaak met ze eens ben. O.a. @kleinmaargroot @unglaublich @Vaiana @Lemongrab
En @Ovenschaal ben echt blij dat ik je heb ‘leren kennen’ en je geeft vaak fijn advies en ik ben blij dat we een beetje lief en leed met elkaar kunnen delen mbt de baby’s
Ik wil altijd heel graag gal spuwen maar precies op de momenten dat @Eddie zon pol maakt weet ik niks.
@anon4388265 Je bent echt een topper, echt knap hoe jij alles doet en je liefde voor je hond en hardlopen
@luzarl ik vind je echt stoer en lief
@GEEZ wat doe jij het goed allemaal en hoe open dat je hier verteld over alle en de liefde voor je kind
En @Twijfelkont Supertrots op je hoe je het allemaal doet en love onze appgesprekken
En @iedereen in het pyschisch topic, heb het al vaker gezegd, maar jullie zijn allemaal zo lief en behulpzaam!!
@Soy.peor Love (bedoel haat, dat wil je toch ) je verhalen over je dansen en je scherpe opmerkingen
Ik wil ook nog even iets liefs droppen, de mensen die wel eens in het burenergernissen topic zitten hebben het verhaal van mijn stalker wel meegekregen. Toen heeft @Banananana heel lief aangeboden dat ik altijd welkom was bij haar thuis mocht ik me echt niet veilig voelen en even niet thuis wilde zijn. Zo ontzettend lief Echt bijzonder soms zo’n forum.
Edit: misschien ben je dit zelf alweer vergeten bedenk ik me net haha, maar ik iniedergeval niet!
Nu nog even een Oprah-momentje met “LOOK UNDER YOUR CHAIRS” en dat we dan allemaal een forumbadje en desenio-posterwand krijgen
@Lula heb flashbacks naar die einde jaars topics op t egf. Waar al die kliekjes gingen slijmen haha.
Dan vind je beide voorwerpen een week later in de kringloop.
Wat mis je harder?
0 stemmers
Geldt nog steeds!
of als iemand gewoon vertelt wie die BN’ner met baby op d’r arm was die coke kocht is dat ook al een heel mooi hoogtepunt!
Als t opgesnoven is met een opgerolde desenio-poster is de cirkel rond
Ah wat super lief! Ik moet vaak lachen om je posts, niet omdat je wat geks zegt maar omdat je volgens mij gewoon lekker typt wat je zegt! En ook omdat je af en toe een hartje voor support nodig hebt.
Echt super lief alle berichtjes naar iedereen. Ik ben heel slecht in forum namen maar ik wil wel iedereen die actief mee postte in het amerikaanse verkiezingen topic een shout out geven. Dat was mijn eerste keer dat ik een ‘forum verbintenis’ mee maakte en mij echt een van het forum voelde. En die dagen zoveel gelachen, gepost en geleerd!
Edit: typt wat je denkt haha
@unglaublich Jij hebt echt een hele levendige vibe! Onmogelijk om het saai te hebben met jou erbij volgens mij.
Ik ben gek op jouw posts juist! Ik hoef niet eens te zien dat jij het bent, want aan je berichtjes zie ik het meteen. Heel eigen en authentiek en lief