Stel je persoonlijke vraag #24

@anon37686689 jeeej leuk, van hetzelfde! heb ook altijd het idee dat ik veel posts van jou like :joy:
en @Twonights thanks!! als rona voorbij kunnen we wel weer een keer uit eten gaan + cocktails drinken! never a dull momentttt

3 likes

Welke Beauty & The Beast gifs beschrijven jouw huidige lockdown?

• *
  • *

0 stemmers

5 likes

Zo sexy en mysterieus die nando

5 likes

Pedro Pascal komt leuk over in interviews.

3 likes

Hahahaha mn losse handjes :joy::joy: wa errug eigenlijk. Daar moet ik dit jaar nog even aan werken

4 likes

Ik vond hem in een andere hele populaire serie ook erg leuk.
Hij mag mij best met zijn speer doorboren.

4 likes

Ja mee eens! Was zo gezellig haha echt een soort saamhorig festivalgevoel.

9 likes

Wow, ik dacht kijk nog heel even kort voor het slapen hier, allemaal lieve dingen :flushed: :pleading_face: :heart:

16 likes

@Calypso haha ja maar daarom zette ik het in een spoiler. :stuck_out_tongue:

@joveca je post zo leuk in het kleuren topic! Beetje de hoofd net zoals @FrauHelga auhelga dat is bij het baktopic :wink: Heel leuk die passie!

En @George je weet van zoveel dingen iets en je schud, lijkt het altijd, zo hele recepten uit je mouw.

@dombo ik kan bijna elke post van je liken want ik herken zoveel en moet vaak lachen om je verhalen.

@Marsepein @unglaublich @Twijfelaar @anon4388265 @Evenveel @Willem kan even niets speciaals opnoemen maar jullie vallen me vaak op :slight_smile:

12 likes

Hahaha voel me heel speciaal dat iemand behalve ik mijn stijl leuk vind :tada:

Heb jij al een afspraak staan bij de kapper?
  • Ja, ik heb er alvast eentje gemaakt in de hoop dat ze dan open zijn.
  • Ja, deze had ik eigenlijk al staan voor de lockdown.
  • Ja, ik woon in BelgiĆ« of een ander land en hier zijn de kappers (weer) open.
  • Nee, maar ik maak meteen een afspraak zodra ze open mogen.
  • Nee, heeft geen haast. Ik ga wel over een paar maanden.
  • Nee, ik doe mijn haar altijd zelf/ik ga of kan niet naar de kapper met een andere reden.
  • Anders.

0 stemmers

Nagels ook en ik mag op 2 maart om 7u30 terecht voor een nieuwe set :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ohh jaloers op de nagels :smiling_face_with_three_hearts:. Zie je foto’s wel weer in het nagel topic. Geniet er van haha.

1 like

Ik vind @Foucher en @FrozenFlame en @Geo en @Autumn en @Clancy en @NInja en @Andreya allemaal heel lief :two_hearts:

10 likes

Nee maar Ɣls ik ooit een afspraak maak, dan is het bij jou

3 likes

Ik leer hier echt heel veel over alles en hoe andere anders naar dingen kijken en andere dingen meemaken en hoe ze dat overdragen.
@iedereen bedankt voor jullie. Ik kan wel namen gaan noemen maar vergeet dan toch en dat zou een ander dan teniet doen. Daar stuur ik liever een privƩ bericht voor! :purple_heart:
Zonder dit forum was het echt saaier en had ik nooit borduren als hobby gevonden en geleerd dat gelukkig zijn niet afhangt van je werk/relatie/studie (maar wel van je hond :kissing_heart:)

29 likes

Ik wil wel meteen, maar het heeft voor mij geen haast. Laat eerst de mensen met een enorme uitgroei maar gaan

1 like

Ik wil gewoon zeggen dat ik hier iedereen zo lief vindt en jullie mijn ā€œdenkbeeldigeā€ vrienden zijn :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Kunnen jullie nog herinneren dat het ellegirl forum vroeger als subforum boys had

Kan je het nog herinneren
  • Ja
  • Nee

0 stemmers