Ja jij bent ook mijn voorbeeld wat betreft moeder zijn op dit forum dat heb je ook heel sneaky gedaan en dat ambieer ik ook
Ja, ik wil @grace zijn als ik later groot ben, behalve dat ik volgens mij een paar jaar ouder dan haar ben en geen baby ambieer, maar verder is Grace mijn epitome of cool.
Uit de grond van mn hart. Krijg allemaal de tering
Nu moet ik de publieke vernedering ondergaan dat ik echt nóg ouder ben (34), maar prima prima.
Waarom gaat deze kumbaya nou ineens zo snel en loopt iedereen elkaar onder te kwijlen, terwijl de haatzondag van @Eddie snel stilvalt. Ik wil haat.
Ik wil nog steeds geadopteerd worden door @Frauhelga, of in ieder geval je bakkunsten erven.
En in de klas zitten van @Lentex want bij jou spat altijd de liefde voor je kinderen eraf. En bij @anon28710462 de liefde voor andere mensen.
Augustus blousjes buit maken en @Dazed , @anon76889665 @safkina @Kurisu 's kledingkast plunderen
En de elegantie hebben van @Trenchcoat en @NothingAboutSam , ik ben een erg luie donder.
en @Daelyss kapsels hebben. Ik ben stijlvol met de s van slordevos.
Bergmarmotten of andere natuurlijk gestorven of dodelijk verongelukte dieren opzetten met @anon50301661
En hardlopen en de hond aaien van @anon4388265
En uiteraard met half FF naar de kringloop.
@PaigeMichalchuk, ik heb geen idee waar je plotseling vandaan komt maar je posts, pollantwoorden en likes vallen me steeds heel positief op!
@Boba, dankjewel!
jongens what is happening, gaat het forum sluiten ofzo??
Haahhaa lof dat jij mod bent.
Alleen lula had m’n ware aard door
Ik was nog niet klaar trouwens, er zijn ook een hoop forummers die ik gewoon heel leuk vind zonder dat ik daar nu een aanwijsbare reden voor heb. Vaak vanwege de humor of omdat we in dezelfde topics posten of gewoon omdat ik het vaak met ze eens ben. O.a. @kleinmaargroot @unglaublich @Vaiana @Lemongrab
En @Ovenschaal ben echt blij dat ik je heb ‘leren kennen’ en je geeft vaak fijn advies en ik ben blij dat we een beetje lief en leed met elkaar kunnen delen mbt de baby’s
Ik wil altijd heel graag gal spuwen maar precies op de momenten dat @Eddie zon pol maakt weet ik niks.
@anon4388265 Je bent echt een topper, echt knap hoe jij alles doet en je liefde voor je hond en hardlopen
@luzarl ik vind je echt stoer en lief
@GEEZ wat doe jij het goed allemaal en hoe open dat je hier verteld over alle en de liefde voor je kind
En @Twijfelkont Supertrots op je hoe je het allemaal doet en love onze appgesprekken
En @iedereen in het pyschisch topic, heb het al vaker gezegd, maar jullie zijn allemaal zo lief en behulpzaam!!
@Soy.peor Love (bedoel haat, dat wil je toch ) je verhalen over je dansen en je scherpe opmerkingen
Ik wil ook nog even iets liefs droppen, de mensen die wel eens in het burenergernissen topic zitten hebben het verhaal van mijn stalker wel meegekregen. Toen heeft @Banananana heel lief aangeboden dat ik altijd welkom was bij haar thuis mocht ik me echt niet veilig voelen en even niet thuis wilde zijn. Zo ontzettend lief Echt bijzonder soms zo’n forum.
Edit: misschien ben je dit zelf alweer vergeten bedenk ik me net haha, maar ik iniedergeval niet!