@anon37686689 jeeej leuk, van hetzelfde! heb ook altijd het idee dat ik veel posts van jou like
en @Twonights thanks!! als rona voorbij kunnen we wel weer een keer uit eten gaan + cocktails drinken! never a dull momentttt
Welke Beauty & The Beast gifs beschrijven jouw huidige lockdown?
-
-
-
-
-
-
-
-
- *
- *
0 stemmers
Zo sexy en mysterieus die nando
Pedro Pascal komt leuk over in interviews.
Hahahaha mn losse handjes wa errug eigenlijk. Daar moet ik dit jaar nog even aan werken
Ik vond hem in een andere hele populaire serie ook erg leuk.
Hij mag mij best met zijn speer doorboren.
Ja mee eens! Was zo gezellig haha echt een soort saamhorig festivalgevoel.
Wow, ik dacht kijk nog heel even kort voor het slapen hier, allemaal lieve dingen
@joveca je post zo leuk in het kleuren topic! Beetje de hoofd net zoals @FrauHelga auhelga dat is bij het baktopic Heel leuk die passie!
En @George je weet van zoveel dingen iets en je schud, lijkt het altijd, zo hele recepten uit je mouw.
@dombo ik kan bijna elke post van je liken want ik herken zoveel en moet vaak lachen om je verhalen.
@Marsepein @unglaublich @Twijfelaar @anon4388265 @Evenveel @Willem kan even niets speciaals opnoemen maar jullie vallen me vaak op
Hahaha voel me heel speciaal dat iemand behalve ik mijn stijl leuk vind
- Ja, ik heb er alvast eentje gemaakt in de hoop dat ze dan open zijn.
- Ja, deze had ik eigenlijk al staan voor de lockdown.
- Ja, ik woon in Belgiƫ of een ander land en hier zijn de kappers (weer) open.
- Nee, maar ik maak meteen een afspraak zodra ze open mogen.
- Nee, heeft geen haast. Ik ga wel over een paar maanden.
- Nee, ik doe mijn haar altijd zelf/ik ga of kan niet naar de kapper met een andere reden.
- Anders.
0 stemmers
Nagels ook en ik mag op 2 maart om 7u30 terecht voor een nieuwe set
Ohh jaloers op de nagels . Zie je fotoās wel weer in het nagel topic. Geniet er van haha.
Ik vind @Foucher en @FrozenFlame en @Geo en @Autumn en @Clancy en @NInja en @Andreya allemaal heel lief
Nee maar Ɣls ik ooit een afspraak maak, dan is het bij jou
Ik leer hier echt heel veel over alles en hoe andere anders naar dingen kijken en andere dingen meemaken en hoe ze dat overdragen.
@iedereen bedankt voor jullie. Ik kan wel namen gaan noemen maar vergeet dan toch en dat zou een ander dan teniet doen. Daar stuur ik liever een privƩ bericht voor!
Zonder dit forum was het echt saaier en had ik nooit borduren als hobby gevonden en geleerd dat gelukkig zijn niet afhangt van je werk/relatie/studie (maar wel van je hond )
Ik wil wel meteen, maar het heeft voor mij geen haast. Laat eerst de mensen met een enorme uitgroei maar gaan
Ik wil gewoon zeggen dat ik hier iedereen zo lief vindt en jullie mijn ādenkbeeldigeā vrienden zijn
Kunnen jullie nog herinneren dat het ellegirl forum vroeger als subforum boys had
- Ja
- Nee
0 stemmers