Nu nog even een Oprah-momentje met “LOOK UNDER YOUR CHAIRS” en dat we dan allemaal een forumbadje en desenio-posterwand krijgen
@Lula heb flashbacks naar die einde jaars topics op t egf. Waar al die kliekjes gingen slijmen haha.
Dan vind je beide voorwerpen een week later in de kringloop.
Wat mis je harder?
- De Kringloop
- De Action
- De Ikea
- De HEMA
- Geen van allen
0 stemmers
Geldt nog steeds!
of als iemand gewoon vertelt wie die BN’ner met baby op d’r arm was die coke kocht is dat ook al een heel mooi hoogtepunt!
Als t opgesnoven is met een opgerolde desenio-poster is de cirkel rond
Ah wat super lief! Ik moet vaak lachen om je posts, niet omdat je wat geks zegt maar omdat je volgens mij gewoon lekker typt wat je zegt! En ook omdat je af en toe een hartje voor support nodig hebt.
Echt super lief alle berichtjes naar iedereen. Ik ben heel slecht in forum namen maar ik wil wel iedereen die actief mee postte in het amerikaanse verkiezingen topic een shout out geven. Dat was mijn eerste keer dat ik een ‘forum verbintenis’ mee maakte en mij echt een van het forum voelde. En die dagen zoveel gelachen, gepost en geleerd!
Edit: typt wat je denkt haha
@unglaublich Jij hebt echt een hele levendige vibe! Onmogelijk om het saai te hebben met jou erbij volgens mij.
Ik ben gek op jouw posts juist! Ik hoef niet eens te zien dat jij het bent, want aan je berichtjes zie ik het meteen. Heel eigen en authentiek en lief
@anon37686689 jeeej leuk, van hetzelfde! heb ook altijd het idee dat ik veel posts van jou like
en @Twonights thanks!! als rona voorbij kunnen we wel weer een keer uit eten gaan + cocktails drinken! never a dull momentttt
Welke Beauty & The Beast gifs beschrijven jouw huidige lockdown?
-
-
-
-
-
-
-
-
- *
- *
0 stemmers
Zo sexy en mysterieus die nando
Pedro Pascal komt leuk over in interviews.
Hahahaha mn losse handjes wa errug eigenlijk. Daar moet ik dit jaar nog even aan werken
Ik vond hem in een andere hele populaire serie ook erg leuk.
Hij mag mij best met zijn speer doorboren.
Ja mee eens! Was zo gezellig haha echt een soort saamhorig festivalgevoel.
Wow, ik dacht kijk nog heel even kort voor het slapen hier, allemaal lieve dingen
@joveca je post zo leuk in het kleuren topic! Beetje de hoofd net zoals @FrauHelga auhelga dat is bij het baktopic Heel leuk die passie!
En @George je weet van zoveel dingen iets en je schud, lijkt het altijd, zo hele recepten uit je mouw.
@dombo ik kan bijna elke post van je liken want ik herken zoveel en moet vaak lachen om je verhalen.
@Marsepein @unglaublich @Twijfelaar @anon4388265 @Evenveel @Willem kan even niets speciaals opnoemen maar jullie vallen me vaak op