Huh tot wanneer dan? Ik heb dat volgens mij nooit gezien
Late reactie, maar ik vind dit zo lief
Jij bent ook lief
Ik vind het heel leuk om al deze positieve vibes te lezen. Eigenlijk wil ik gewoon een digitale knuffel geven aan iedereen hier.
Geen idee tot wanneer maar moest er opeens aan denken, zo ouderwets
Ik word er een beetje verdrietig van dat ineens iedereen hierboven elkaar complimenten geeft en dat ik nog niet genoemd ben. Ligt heel erg aan mij en mn eigen onzekerheid, dus dit is geen open brief van “zeg is wat leuks over mij!!!”. Maar wilde het toch even gezegd hebben want denk niet dat ik de enige ben.
Je weet dat ik je back heb! Maar ik ga er niet aan beginnen om mensen te taggen pff
Dank je.
Ik houd van kleuren. Maar ook van haken en borduren.
En lezen niet te vergeten. Ik weet soms niet wat ik het eerst of het laatst moet doen.
Op het forum ook hoor
Ik vond het eerst echt niet zo’n probleem, verf m’n haar al een tijdje maar zag dit juist als mooi moment om dat lekker uit te laten groeien en die paar grijze haren te omarmen. En lekker m’n haar weer eens laten groeien.
Fucking wishful thinking want ik heb dus echt best veel grijze haren en links vlak boven m’n oor een hele grijze pluk? En verder weet ik niet of t komt door medicatie, een medische behandeling die ik heb gehad deze periode of wat dan ook maar had een tijd veel haaruitval en allemaal afgebroken haren. Ziet er super armoedig uit en schaam me er echt een beetje voor bijna?
TLDR; ik lig in m’n slaapzak bij de kapper voor de deur.
Hé wat lief !
Hee wat lief, ja dat idee heb ik ook
Ja en er wordt hier maar een fractie van de forummers wel genoemd! Dus je bent echt niet 1 van de weinige die niet genoemd wordt.
Ik wil ook mensen taggen, maar ben bang dat ik dan leuke mensen vergeet, dus sla maar over
Wat gezellig wakker worden met al deze lieve berichten aan elkaar
Ik vind het jammer dat de animal crossing discord een beetje dood is want het was zo gezellig in het begin.
Misschien kun je tot we weer naar de kapper mogen tutorials van leuke haarstijlen uitproberen. Op youtube staan heel veel filmpjes van mooiere staarten, of halfopgestoken haar. Als ik zoiets doe voel ik me altijd wel fancy.
Zodra ze open zijn maak ik wel direct een afspraak, maar niet voor dat moment. Ik ga 14 mei trouwen en moet vlak daarvoor echt nog even, maar heb nu geen haast ofzo. Mn haar groeit gelukkig altijd wel prima uit, geen lelijke balk.
Zouden jullie het gezicht van een bekend merk willen zijn?
Zoals bijvoorbeeld die man van de Appie een paar jaar geleden
- Ja
- Misschien
- Nee
- Ligt eraan hoeveel ik krijg
- Ligt eraan welk merk
0 stemmers
Ik ook, maar ik werk er zelf aan mee door al maanden mijn Switch niet aan te raken
Vgm is het zo dat als je aan een bepaalde supermarktketen verbonden bent dat je ook alleen daar boodschappen mag doen. Ik zou jumbo of ah nog wel aankunnen maar aldi of lidl niet
Als dat bij apple ook zo is (dat je alleen met apple gezien mag worden) zou ik het niet doen, kan daar niet mee overweg.