Stel je persoonlijke vraag #24

@anon18050057 ik vind jou altijd leuk overkomen en heb het idee dat we het vaak met elkaar eens zijn :relaxed:

3 likes

Hahaha voel me heel speciaal dat iemand behalve ik mijn stijl leuk vind :tada:

Heb jij al een afspraak staan bij de kapper?
  • Ja, ik heb er alvast eentje gemaakt in de hoop dat ze dan open zijn.
  • Ja, deze had ik eigenlijk al staan voor de lockdown.
  • Ja, ik woon in België of een ander land en hier zijn de kappers (weer) open.
  • Nee, maar ik maak meteen een afspraak zodra ze open mogen.
  • Nee, heeft geen haast. Ik ga wel over een paar maanden.
  • Nee, ik doe mijn haar altijd zelf/ik ga of kan niet naar de kapper met een andere reden.
  • Anders.

0 stemmers

Nagels ook en ik mag op 2 maart om 7u30 terecht voor een nieuwe set :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ohh jaloers op de nagels :smiling_face_with_three_hearts:. Zie je foto’s wel weer in het nagel topic. Geniet er van haha.

1 like

Ik vind @Foucher en @FrozenFlame en @Geo en @Autumn en @Clancy en @NInja en @Andreya allemaal heel lief :two_hearts:

10 likes

Nee maar áls ik ooit een afspraak maak, dan is het bij jou

3 likes

Ik leer hier echt heel veel over alles en hoe andere anders naar dingen kijken en andere dingen meemaken en hoe ze dat overdragen.
@iedereen bedankt voor jullie. Ik kan wel namen gaan noemen maar vergeet dan toch en dat zou een ander dan teniet doen. Daar stuur ik liever een privé bericht voor! :purple_heart:
Zonder dit forum was het echt saaier en had ik nooit borduren als hobby gevonden en geleerd dat gelukkig zijn niet afhangt van je werk/relatie/studie (maar wel van je hond :kissing_heart:)

29 likes

Ik wil wel meteen, maar het heeft voor mij geen haast. Laat eerst de mensen met een enorme uitgroei maar gaan

1 like

Ik wil gewoon zeggen dat ik hier iedereen zo lief vindt en jullie mijn “denkbeeldige” vrienden zijn :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Kunnen jullie nog herinneren dat het ellegirl forum vroeger als subforum boys had

Kan je het nog herinneren
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Huh tot wanneer dan? Ik heb dat volgens mij nooit gezien

Late reactie, maar ik vind dit zo lief :cry:

1 like

Jij bent ook lief :pleading_face::heart:

Ik vind het heel leuk om al deze positieve vibes te lezen. Eigenlijk wil ik gewoon een digitale knuffel geven aan iedereen hier. :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Geen idee tot wanneer maar moest er opeens aan denken, zo ouderwets

Ik word er een beetje verdrietig van dat ineens iedereen hierboven elkaar complimenten geeft en dat ik nog niet genoemd ben. Ligt heel erg aan mij en mn eigen onzekerheid, dus dit is geen open brief van “zeg is wat leuks over mij!!!”. Maar wilde het toch even gezegd hebben want denk niet dat ik de enige ben.

41 likes

Je weet dat ik je back heb! Maar ik ga er niet aan beginnen om mensen te taggen pff

4 likes

Dank je. :blush::blush:
Ik houd van kleuren. Maar ook van haken en borduren.
En lezen niet te vergeten. Ik weet soms niet wat ik het eerst of het laatst moet doen.

1 like

In het echt is iedereen stom

13 likes

Op het forum ook hoor

12 likes